Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

abbott

Abbott

địa chỉĐịa chỉ: Tầng 6- Toà 3A-Ngõ 82 - Duy Tân - Cầu Giay- Hà Nội

quy mô công tyQuy mô công ty: Ít hơn 10 nhân viên

websiteWebsite:

Mô tả công ty

Cty Abbott là 1 trong nhưng cty liên doanh hàng đầu ở Việt Nam về sản phâm sữa bột.

Tin tuyển dụng của Abbott

Trình Dược Viên Ngành Hàng Dinh Dưỡng - Kênh Bệnh Viện - Kiên Giang

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược
địa điểmCần Thơ
Do nhu cầu mở rộng kinh doanh và phát triển địa bàn, Ngành Hàng Dinh Dưỡng Abbott tuyển dụng vị trí Trình Dược Viên Kênh Bệnh Viện cho các sản phẩm sữa Pediasure, Similac, Ensure, Glucerna.
1. Quản lý địa bàn: Kiên Giang
- Phát triển cơ sở dữ liệu khách hàng, hồ sơ chi tiết của bệnh viện / trung tâm y tế / chuyên gia chăm sóc sức khoẻ.
- Đánh giá, phân loại và xác định khách hàng mục tiêu, ưu tiên các địa bàn tiềm năng.
- Xây dựng và duy trì mối quan hệ thân thiết với những khách hàng trọng điểm thông qua việc đảm bảo các dịch vụ của công ty được đáp ứng theo yêu cầu.
- Theo dõi xu hướng thị trường và hoạt động của đối thủ cạnh tranh trong địa bàn, báo cáo thông tin thị trường cho quản lý cao hơn và đội ngũ marketing.
2. Phát triển kinh doanh
- Phát triển cơ hội kinh doanh mới với các khách hàng hiện tại và tiềm năng, đảm bảo thực hiện tốt các chương trình Bán hàng và Tiếp thị trên địa bàn được giao.
- Thực hiện ghé thăm khách hàng hằng ngày một cách hiệu quả, xử lý phản hồi về sản phẩm một cách nhanh nhất.
- Kết hợp đa dạng các hoạt động (thuyết trình, tư vấn về sản phẩm) ở các địa điểm khác nhau: bệnh viện, trung tâm sức khỏe, trường mẫu giáo, cửa hàng thực phẩm, siêu thị và các tổ chức khách hàng khác.
3. Lập kế hoạch và tổ chức:
- Sử dụng thông tin dữ liệu khách hàng cho việc lên kế hoạch chi tiết việc ghé thăm khách hàng theo tuần, theo tháng, theo ngày, phân bổ nguồn lực hoặc các hoạt động tiếp thị trực tiếp đến khách hàng.
4. Công việc khác:
- Cập nhật thông tin về sản phẩm, kiến thức khoa học về chăm sóc sức khoẻ.
- Quản lý các báo cáo của bộ phận một cách chính xác và kịp thời.
- Đảm bảo các hoạt động tuân thủ theo Bộ Quy tắc ứng xử của Công ty và pháp luật.Thực hiện các công việc khác được giao bởi Quản lý.
Xem chi tiết

Trình Dược Viên Ngành Hàng Dinh Dưỡng - Kênh Bệnh Viện - Cần Thơ

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược
địa điểmCần Thơ
Do nhu cầu mở rộng kinh doanh và phát triển địa bàn, Ngành Hàng Dinh Dưỡng Abbott tuyển dụng vị trí Trình Dược Viên Kênh Bệnh Viện cho các sản phẩm sữa Pediasure, Similac, Ensure, Glucerna.
1. Quản lý địa bàn: Cần Thơ
- Phát triển cơ sở dữ liệu khách hàng, hồ sơ chi tiết của bệnh viện / trung tâm y tế / chuyên gia chăm sóc sức khoẻ.
- Đánh giá, phân loại và xác định khách hàng mục tiêu, ưu tiên các địa bàn tiềm năng.
- Xây dựng và duy trì mối quan hệ thân thiết với những khách hàng trọng điểm thông qua việc đảm bảo các dịch vụ của công ty được đáp ứng theo yêu cầu.
- Theo dõi xu hướng thị trường và hoạt động của đối thủ cạnh tranh trong địa bàn, báo cáo thông tin thị trường cho quản lý cao hơn và đội ngũ marketing.
2. Phát triển kinh doanh
- Phát triển cơ hội kinh doanh mới với các khách hàng hiện tại và tiềm năng, đảm bảo thực hiện tốt các chương trình Bán hàng và Tiếp thị trên địa bàn được giao.
- Thực hiện ghé thăm khách hàng hằng ngày một cách hiệu quả, xử lý phản hồi về sản phẩm một cách nhanh nhất.
- Kết hợp đa dạng các hoạt động (thuyết trình, tư vấn về sản phẩm) ở các địa điểm khác nhau: bệnh viện, trung tâm sức khỏe, trường mẫu giáo, cửa hàng thực phẩm, siêu thị và các tổ chức khách hàng khác.
3. Lập kế hoạch và tổ chức:
- Sử dụng thông tin dữ liệu khách hàng cho việc lên kế hoạch chi tiết việc ghé thăm khách hàng theo tuần, theo tháng, theo ngày, phân bổ nguồn lực hoặc các hoạt động tiếp thị trực tiếp đến khách hàng.
4. Công việc khác:
- Cập nhật thông tin về sản phẩm, kiến thức khoa học về chăm sóc sức khoẻ.
- Quản lý các báo cáo của bộ phận một cách chính xác và kịp thời.
- Đảm bảo các hoạt động tuân thủ theo Bộ Quy tắc ứng xử của Công ty và pháp luật.Thực hiện các công việc khác được giao bởi Quản lý.
Xem chi tiết

Internal Control Executive (Tan Phu District)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
Work Location: 18 Luy Ban Bich - Tan Thoi Hoa - Tan Phu District - HCMC
- Develop risk–based annual audit and SOX testing plans detailing the scope, nature and timing of audit activities.
- Design internal audit procedures and work programs.
- Advise management on the resourcing requirements and other support needed for the Internal Audit function
- Coordinate, conduct and supervise internal audits to assess the adequacy, effectiveness and efficiency of the established internal controls and procedures
- Identify key areas of risk within the organization and propose appropriate controls to mitigate the risks.
- Discuss audit findings and recommendations with line managers and report significant issues to senior management.
- Prepare audit reports in line with the approved audit plan.
- Monitor the timely implementation of the management actions recommended in the audit reports.
- Regularly partner with stakeholders in departments to update the changes and provide the solid and appropriate advice on control requirements once applicable
- Perform surprise check/audit if required
- Coordinate with relevant team to facilitate for Corporate Internal Audit works from planning stage till completion
- Proactively propose any changes on policy, guidance, business process if required
- Participate in business process re-engineering projects if required
Xem chi tiết

Senior Talent Acquisition Specialist

Nhân viên
Trên 30 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược
địa điểmHồ Chí Minh
Summary:
Role: Searching, Attracting, Screening and Reporting candidates’ information is the key responsibility for Talent Acquisition at Abbott Nutrition International (ANI) Vietnam. The position is responsible for HR professional who specializes in sourcing, identifying and hiring specific types of employees. They are usually employed in highly competitive job markets that are rapidly growing and changing. Certain industries, such as tech, finance and health care, use talent acquisition specialists to fill important positions.
• Reporting directly to: Talent Acquisition Manager
• Working location: Melinh Point, 2 Ngo Duc Ke, Ben Nghe Ward, District 1, HCM city.
Core job responsibilities:
• Coordinating with hiring managers to identify staffing needs.
• Determining selection criteria
• Sourcing potential candidates through online channels (e.g. social platforms and professional networks.)
• Plan interview and selection procedures, including screening calls, assessments and in-person interviews
• Assess candidate information, including resumes and contact details, using our Applicant Tracking System
• Foster long-term relationships with past applicants and potential candidates
• Assist for Universities relation activities
• Join in projects and tasks assign
Xem chi tiết

Operations (Plant) Financial Planning & Analysis Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược
địa điểmBình Dương
a. Review purchase requests from all operation departments against department budget and provide guidance on resource allocation, as needed
b. Ensure payment requests from all operation departments comply with company policy
c. Monitor performance against financial plans/ updates/ LBEs and ensure management is advised on exposure issues.
d. Monitor Key Performance Indicators for the Operations and provide daily update to the team during daily meetings
e. Provide guidance to Operations Services for projects relate to, but not limited to:
Operational Excellence
Lean Manufacturing Practices
Cycle time reduction
Cost reduction
Value Stream Mapping
Kaizen
f. Implement and monitor Operations team compliance with all relevant Abbott Financial policies and Procedures
g. Participating and support in building strategic planning for sites including continuous improvement
h. Train operations services team members in all aspects of continuous improvement for the site
i. Monitor OPEX, CAPEX, Standard Cost and other forms of budget utilization for the Operations team
j. Provide monthly report to Site Director/Area related to Operations finance
k. Ensure strict compliance of operations services team with site SOPs, EHS and quality requirements
(Other tasks that may be assigned from time to time)
Xem chi tiết

Trình Dược Viên Kênh Bệnh Viện - Ngành Hàng Dược Phẩm Abbott - Ho Chi Minh

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
1. Summary:
• Contribute to a solid foundation for the product long-term growth - through increasing awareness among Health Care Professionals on the important roles of improving quality of life.
• To build the confidence level of HCPs on recommendation of designed products.
• Assure consistent demand growth and achievement of business goals & targets in assigned territories by identifying opportunities and gaining new business while maintaining and growing existing business.
2. Core Job Responsibilities:
1. Territory Management
• Develop customer database with detailed records of hospital/ health center/ target organization/ health care professionals, etc.
• Evaluate, classify, and identify precise target customers. Prioritize potential territories.
• Establish & maintain close relationship with key accounts through ensuring company services meet their requirements.
• Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
• Collect and report Market intelligence to Supervisor & Marketing team.
2. Planning and organizing:
• Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.
3. Business development
• Develop new business opportunities with existing and potential clients.
• Ensure good execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory. Strictly track and provide feedback on the programs to upper levels.
• Implement effective daily sales calls and maintain records. Address product complaints in a timely manner.
• Harmonize diversified activities (product presentation, consultation…) in various relating fields: hospital, health center, kindergarten, food shop, supermarket, and other consumer organization i.e. patient society, elderly society, mother society.
4. Others
• Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds.
• Manage Company, department reports in a timely and correct manner.
• Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
• Carry special work as assigned by Management.
Xem chi tiết

District Sales Manager - Kênh Bệnh Viện Ngành Hàng Dinh Dưỡng - Hà Nội

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược
địa điểmHà Nội
1. Field Force Activities Management
• Develop sales plan, lead events and activities. Manage day-to-day activities of sales team.
• Ensure a maximum coverage of clients through appropriately allocating territory for staffs.
• Allocate target to team members. Communicate and get staff’s agreement on incentive scheme. Submit team’s incentive calculation on a timely manner.
• Propose and implement sales plans to meet changing targets and competitive conditions.
• Monitor the cost and effectiveness of sales activities to optimize resources and prioritize spending.
• Conduct field coaching.
• Ensure high level of customer satisfaction through appropriate allocation of territories and monitoring staffs activity reports and strategic contact with key customers, associations.
• Feedback on market intelligence to the management through reports and informal discussions.
• Liaise with other functions in marketing and customer service to implement campaigns and activities.
• Provide inputs in incentive design stage and communicate to assigned teams. Provide feedback on incentive scheme after implementation.
2. People Management:
• Support employees in implementing of their growth plans. Develop and maintain succession plan and address future staffing issues in a proactive manner.
• Manage team’s development throughout the path to achieve goals.
• Ensure team activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
• Special projects as directed by the Manager or GM.
Xem chi tiết

District Sales Manager - Kênh Bệnh Viện Ngành Hàng Dinh Dưỡng - Đà Nẵng

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược
địa điểmĐà Nẵng
1. Field Force Activities Management
• Develop sales plan, lead events and activities. Manage day-to-day activities of sales team.
• Ensure a maximum coverage of clients through appropriately allocating territory for staffs.
• Allocate target to team members. Communicate and get staff’s agreement on incentive scheme. Submit team’s incentive calculation on a timely manner.
• Propose and implement sales plans to meet changing targets and competitive conditions.
• Monitor the cost and effectiveness of sales activities to optimize resources and prioritize spending.
• Conduct field coaching.
• Ensure high level of customer satisfaction through appropriate allocation of territories and monitoring staffs activity reports and strategic contact with key customers, associations.
• Feedback on market intelligence to the management through reports and informal discussions.
• Liaise with other functions in marketing and customer service to implement campaigns and activities.
• Provide inputs in incentive design stage and communicate to assigned teams. Provide feedback on incentive scheme after implementation.
2. People Management:
• Support employees in implementing of their growth plans. Develop and maintain succession plan and address future staffing issues in a proactive manner.
• Manage team’s development throughout the path to achieve goals.
• Ensure team activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
• Special projects as directed by the Manager or GM.
Xem chi tiết

PG Supervisor - Giám Sát Tiếp Thị Kênh Y Tế

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Marketing - PR, Việc làm bán hàng
địa điểmBình Dương, Đồng Nai
Tóm lược:
- Chịu trách nhiệm về các hoạt động hàng ngày và sự giám sát của nhóm
- Báo cáo trực tiếp cho: Ethical Sales Manager (Quản Lý Kinh Doanh Kênh Y Tế)
- Lương: thương lượng (hấp dẫn)
- Vị trí làm việc: base tại Đồng Nai / Bình Dương, quản lý 5 tỉnh: Đồng Nai, Bình Dương, Bình Phước, Vũng Tàu, Lâm Đồng (Chi phí công tác do công ty hỗ trợ hoàn toàn).
Công việc chính:
1. Quản lý các hoạt động tiếp thị
• Quản lý các hoạt động hàng ngày của nhóm PG: chi tiết để tuyển dụng NU
• Quản lý PG để hỗ trợ các hoạt động của tiếp thị như: CE, chương trình QIP…
• Đảm bảo mức độ bao phủ tối đa của bệnh nhân thông qua việc phân bổ khu vực phù hợp cho nhân viên.
• Đảm bảo chất lượng các chi tiết và tư vấn thông tin tốt nhất đến khách hàng / bệnh nhân
• Đảm bảo đầy đủ dữ liệu về hiệu suất PG & báo cáo các công việc khác (thực NU / real số lượng cuộc gọi ...)
• Trao đổi và thỏa thuận với nhân viên về các chương trình khuyến khích & các công việc yêu cầu KPIs khác.
• Tiến hành huấn luyện thực địa và phát triển liên tục các khả năng của nhân viên.
• Phản hồi về những đổi mới của thị trường đối với việc quản lý thông qua các báo cáo và thảo luận không chính thức.
• Liên lạc với cơ quan các chức năng khác trong tiếp thị và dịch vụ khách hàng để thực hiện các chiến dịch và hoạt động.
• Khuyến khích cung cấp thông tin đầu vào, đạt KPI trong giai đoạn thiết kế và làm việc với các đội được giao. Cung cấp phản hồi về chương trình khuyến khích, đạt KPI sau khi triển khai.
2. Quản lý nhân sự:
• Hỗ trợ nhân viên trong việc thực hiện các kế hoạch phát triển của họ. Xây dựng, duy trì kế hoạch và giải quyết các vấn đề nhân sự trong tương lai một cách chủ động.
• Quản lý sự phát triển của nhóm trong suốt quá trình để đạt được mục tiêu.
• Đảm bảo các hoạt động của nhóm phải tuân thủ Bộ quy tắc ứng xử của Công ty và tất cả các luật hiện hành của địa phương trong phạm vi trách nhiệm chức năng.
• Các dự án đặc biệt theo chỉ đạo của Quản Lý hoặc Tổng Giám đốc.
Xem chi tiết

District Sales Manager - Kênh Bệnh Viện Ngành Hàng Dinh Dưỡng - An Giang

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược
địa điểmAn Giang
1. Field Force Activities Management
• Develop sales plan, lead events and activities. Manage day-to-day activities of sales team.
• Ensure a maximum coverage of clients through appropriately allocating territory for staffs.
• Allocate target to team members. Communicate and get staff’s agreement on incentive scheme. Submit team’s incentive calculation on a timely manner.
• Propose and implement sales plans to meet changing targets and competitive conditions.
• Monitor the cost and effectiveness of sales activities to optimize resources and prioritize spending.
• Conduct field coaching.
• Ensure high level of customer satisfaction through appropriate allocation of territories and monitoring staffs activity reports and strategic contact with key customers, associations.
• Feedback on market intelligence to the management through reports and informal discussions.
• Liaise with other functions in marketing and customer service to implement campaigns and activities.
• Provide inputs in incentive design stage and communicate to assigned teams. Provide feedback on incentive scheme after implementation.
2. People Management:
• Support employees in implementing of their growth plans. Develop and maintain succession plan and address future staffing issues in a proactive manner.
• Manage team’s development throughout the path to achieve goals.
• Ensure team activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
• Special projects as directed by the Manager or GM.
Xem chi tiết

Internal Communication Specialist

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuan hệ đối ngoại
địa điểmHồ Chí Minh
Summary:
- Role: Internal Communication Specialist reports to Internal Communication Manager and collaborates with internal functions in executing strategic messaging and communication plans for promoting Abbott’s culture. This position is necessary to maintain a visible presence through involvement and participation in events and organizations within the company and the local community (if required). Regular, reliable, and non-disruptive attendance is an essential job function of this job, as is the ability to create and maintain collegial, harmonious working relationships with others.
- Reporting directly to: Internal Communication Manager
- High frequency of interaction: Top management, Region, Cross Function, Team and external Partners
- Working location: Melinh Point, 2 Ngo Duc Ke, Ben Nghe Ward, District 1, HCM city.
Core job responsibilities:
- The Internal Communication Specialist supports strategic planning, writing and editing internal company communications. This role is particularly well acquainted with internal messages and expected to have strong relationships with multiple stakeholders in this area; provide employees with a need for communicating broadly about internal company topics or on a more focused basis to a high-profile audience, including senior leadership.
- Work closely with marketing team to Identify ways to increase company brand ambassadorship across employee base.
- Support to design and oversee implementation of internal communication and engagement programs that reinforce company culture and educate and empower employees to be effective ambassadors for the company, including internal magazine, company events as well as ad-hoc communication projects at Abbott.
- Provide assistance in Implementing and managing employee engagement campaigns and communications programs from concept to content to execution, follow-up and measurement.
- Coordinate the creation of tools and collateral for assigned projects and outcomes.
- Form relationships with key departments and employees across the organization for the development and creation of internal communications and marketing programs.
- Establish rapport with employees at all levels; gather feedback and represent employee perspectives to advise leadership on communication and change strategies.
- Build positive employee relations through a schedule of engagement activities including town hall meetings, pulse surveys and analysis, etc. and use data to guide strategy for building, maintaining and fostering an engaged employee population.
- Proactively gathers employee feedback and recommends/develops programs to positively influence employee engagement and knowledge.
- Work cross functionally with key departments to launch projects that drive results.
- Support on other projects as assigned.
Xem chi tiết

Management Information System Executive

Nhân viên
20 - 30 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
Working location: 18 Luy Ban Bich, Tan Phu Dist, Ho Chi Minh city
Be responsible for Sales incentive calculation & Report
-Pull, validate & update data to standard reports timely & accuracy
-Incentive computation & report performance card, reward & recognition calculation & validation of Commercial Department
-Analysis sales data, incentive payout for improvement or catch up opportunities to management sales internal relevance…for -supporting strategic decision making for the business goal.
-Accept and implement extra assignment related to the common goal of the Company
Xem chi tiết

Senior Business Analyst (ERP Consultant)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHồ Chí Minh
Work Location: 18 Luy Ban Bich - Tan Thoi Hoa - Tan Phu District - HCMC
• Define and scope Business Process Reengineering (BPR) projects according to Company procedures
o Set up cross-functional project team to execute the project
o Plan, monitor and manage project scope, budget and schedule
• Define Business Requirements and prepare Business Requirements Specification
• Develop test scenarios and test cases to ensure that positive and negative test cases are handled correctly by system
• Work with Application team to review Functional Specifications, making sure that Functional Specifications meet the needs of the business
• Work closely with project team to provide end-users training. Training scope includes updated process, Standard Operating Procedures and Application systems
• Track and manage outstanding issues and risks. Take appropriate actions to resolve issues or mitigate risks. Escalate issues and risks for management decision if necessary.
• Data Analysis
o Scope, define and perform data extraction and analysis as required by management. Includes both ad hoc and regular data extraction and analysis tasks.
o Manage activities of team members to maintain integrity and accuracy of master data in ERP system
o Work closely with end-users and Application team members to continuously improve overall applications’ data quality (Data Quality Check). Proactive in identifying areas to improve DQC activities.
o Manage other tasks assigned by immediate supervisor as required
Xem chi tiết

Accounts Payable Assistant Manager (Tan Phu District)

Nhân viên
20 - 30 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán, Quản lý điều hành
địa điểmHồ Chí Minh
• Oversee and maintain accounts payable process, ensuring compliance
• Ensure high ethical, transparent working environment
• Monitor to ensure all invoices are input timely into system
• Checking vendor and staff expense payments to ensure payments are being processed correctly and timely.
• Resolve discrepancy and assist month-end/year-end close processes including AP reconciliation, aging report, monitor overdue payments and review long pending POs
• Assist with internal and external audits
• Responsible for AP work process efficiency improvement
• Coordinating AP projects and initiatives with other members of the accounting and finance team or with other departments
• Supervise junior AP members via training and coaching (3-4 members)
Xem chi tiết

Account Executive (Sales - Diagnostics)_Ho Chi Minh

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
• Takes ownership of and responsibility for accounts within assignment and area
• Executes the sales process from initial point of contact (lead generation), investigation, presentation, proposal, through installation of the sale
• Demonstrates a high level of territory management through Sales/Admin reports, expenses, open communication with manager and team
• Maintains productivity highlights, metrics and forecasts
• Serves as the primary customer contact for all ADD related activities.
• Achieves goals for instrument and reagent sales; develops and maintain customer relationship
• Responsible for implementing and maintaining the effectiveness of their business commensurate with the sales plan.
• Responsible for the generation of profitable new business along all product categories as well as for the maintenance of existing business in his/her area of responsibility
• Comply with ADD policies, procedures on quality system & requirements for related responsibilities.
Xem chi tiết

District Sales Manager - ETC - Đà Nẵng

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược
địa điểmĐà Nẵng
1. Field Force Activities Management
• Develop sales plan, lead events and activities. Manage day-to-day activities of sales team.
• Ensure a maximum coverage of clients through appropriately allocating territory for staffs.
• Allocate target to team members. Communicate and get staff’s agreement on incentive scheme. Submit team’s incentive calculation on a timely manner.
• Propose and implement sales plans to meet changing targets and competitive conditions.
• Monitor the cost and effectiveness of sales activities to optimize resources and prioritize spending.
• Conduct field coaching.
• Ensure high level of customer satisfaction through appropriate allocation of territories and monitoring staffs activity reports and strategic contact with key customers, associations.
• Feedback on market intelligence to the management through reports and informal discussions.
• Liaise with other functions in marketing and customer service to implement campaigns and activities.
• Provide inputs in incentive design stage and communicate to assigned teams. Provide feedback on incentive scheme after implementation.
2. People Management:
• Support employees in implementing of their growth plans. Develop and maintain succession plan and address future staffing issues in a proactive manner.
• Manage team’s development throughout the path to achieve goals.
• Ensure team activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
• Special projects as directed by the Manager or GM.
Xem chi tiết

Abbott Transfusion Medicine Ambassador_Hà Nội

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Việc làm bán hàng
địa điểmHà Nội
The Abbott Transfusion Ambassador is responsible for providing onsite and remote services to support customers using Abbott products in Blood Screening laboratories. Working effectively with the sales and support team they resolve escalations and customer issues, both operational and technical in a timely and compliant way. With a broad range of technical and communication skills they provide tactical and strategic direction to their team. They produce insightful information and reports for internal and external customers. With superior industry knowledge and sophisticated tools the Abbott Transfusion Ambassador leads from the front line to drive improved laboratory productivity, customer satisfaction and expands the value that Abbott brings to customers as we protect and grow the transfusion business.
Major accountabilities
· Technical field support, including hardware, software and scientific applications for Abbott instrument and informatics systems and products used in transfusion medicine
· Ensure compliance with corporate / customer requirements and operating procedures
· Analyze performance data and support escalation of product performance issues
· Utilize sophisticated remote and predictive service tools to minimize customer downtime, compile reports, manage complaints and inform product performance investigations
· Manage a timely and effective preventative maintenance program
· Ensure territory spare parts inventories are maintained and used efficiently
· Align work practices to deliver customer satisfaction and service performance metrics
· Identify service sales opportunities and work with the team to develop or close them
· Ensure regularly scheduled operational and business review meetings are conducted
· Conduct service support and reliability review in territory
· Manage inventory levels and order management as required
· Success is demonstrated with independent measures of customer satisfaction, retention, service KPIs, territory sales and margin numbers as agreed in annual goals and performance reviews.
Xem chi tiết

Assistant Brand Manager

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR
địa điểmHồ Chí Minh
1. BRAND MARKETING
• Together with senior leaders to lead integrated brand marketing plan development and deployment, including both Above The Line and Below The Line activities, from idea to execution.
• Cooperate with Trade Marketing, Sales, Field Force and CRM to achieve brand KPI’s and define channel marketing strategy.
• Monitor brand performance to implement appropriate plan changes by identifying and implementing relevant solutions in certain circumstances.
• Identify market opportunities and propose appropriate launch plan, then lead a sub-team together work with cross functions (New Product Innovation, Regulatory Affairs, Sales, Trade Program Marketing, Channel Marketing, Field Force & Sales) to register with Ministry of Health and deploy into market.
2. CATEGORY AND FINANCE PLAN
• Provide input to volume forecasting, financial updates and monitor key indicators and drivers of brand performance by business analysis, then recommend solutions and implement improvements to meet annual targets.
• Identify customer and channel category trends, supply chain and financial implications and emerging consumer and shopper behavior to have best proper action in competitive market.
• Manage brand budget and allocate for all detail activities following brand plan, and monitor closely to maximize effectiveness of budget funding.
Xem chi tiết

Channel Development Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
1, Summary:
Channel development manager is working as executives for all activities to drive marketing objectives and sales in General Trade channel which are activities to drive availability, visibility and demand creation
- Responsible for trade promotional programs in GT channel (includes creating Proposals, working with Trade Admin for announcement to Department of Trade), and comply with Compliance, Regulatory and align with Promotion Guideline about GTN and Gift (monthly promotion). Corporate with GT Sales team to do volume allocations by regions/ stores effectively as forecast.
- Follow up and tracking promotion activities, corporate with supporting functions i.e Trade Admin, Finance, Purchasing, Logistics, Sales… to propose ideas to maximize budget and sales. Work with supply chain team for any stock requirements to deliver sales target.
- Execute in-store Merchandising initiatives to drive visibilities with insightful call-to-action message and visual for his/her responsible brands
- Work and follow up with Agencies to track activities like the sampling and activation and follow up results after sampling, activation
- Work with agencies to create designs for all POSM, visibility, gifts
- Executives for task delegation of marketing projects
- Scope: General Trade in nationwide
- Reporting line: This position reports to Head of Channel Development
- Working location: 18 Luy Ban Bich Street, Tan Thoi Hoa Ward, Tan Phu Dist., HCM
2, Key Responsibilities:
- Develop and propose the in-store vision of success for the channel in each category. Support the implementation and continuously review for improvement
- Recommend clear promotional guidelines based on shopper understanding and current market knowledge. Ensure all promotional investment is properly reviewed and evaluate.
- Recommend actionable in-store solutions based on a clear understanding on shopper behavior within the priority Customers...
- Identify priority key Customers for the Sales/Category/Market and work with Sales Managers/Brand Managers to recommend tailored Category Channel plans in line with overall market strategy
- Work with Customer teams to define and develop appropriate channel & key customer execution, Sales and budget GTN/A&P targets. Support the construction of key commercial propositions at the Channel level
- Contribute channel inputs to the IBP process by identifying the key opportunities and possible action plans for each priority Channel in the market.
- Continuously source, update and communicate latest developments, trends, initiatives and competitive actions within the channel, assessing implications/opportunities for our categories and brands.
- Input for strategies and plans that deliver Channel growth based on consumer, shopper and customer requirements.
- Ensure adherence to all company principles and policies.
Xem chi tiết

Ethical SFA Executive

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
1. SFA System Administration
• Act as SFA system administrator (SFDC, QlikView, Nemo,…), responsible for effective provisioning, installation/configuration, operation and maintenance of SFA systems in coordination with MIS and IT
• Develop and enforce necessary system administration processes and procedures to ensure effective and efficient use of SFA systems
2. Database Management
• Act as custodian for managing profiles of
- Ethical Account profiles: Hospitals, Private Clinics, Health Station, Vaccination centers… and their classification
- Ethical Contact profiles: doctors, nurses and mid-wives… and their classification
- Ethical Field Force profiles, structure and territory and product assignment
• Manage business databases in Ethical SFA systems (sales, KPIs, incentive…)
• Work with Ethical SFE, MIS and other stakeholders to identify business needs in order to optimize existing databases and establish new ones
• Perform daily backup operations, ensuring all required file systems and ensure system data are successfully backed up to appropriate media and recovery storage devices
• Perform regular data archival and purge as necessary
3. Operation, Support and Enablement
• Develop in-depth understanding of user business requirements so as to design effective support and guidance procedures
• Provide training, timely operation support and guidance to Ethical Field Force and other stakeholders to enable effective use of Ethical SFA systems as well as to fully maximize system features
• Create, change, update and delete user accounts per request
• Enable and support Ethical Field Force and other stakeholders to allow their most effective use of Ethical SFA systems and databases to drive Ethical Field Force productivity
• Provide 24/7 help-desk to troubleshooting
4. Ethical SFA System Enhancement and Readiness
• Collect and analyze user feedback on issues and improvement opportunities related to Ethical SFA systems
• Work with MIS, IT and Ethical SFE to propose initiatives and solutions to system enhancements and modifications to meet new business requirements
• Continue research and developments to stay abreast of technological innovation and trends to ensure Ethical SFA system readiness for future requirements.
Xem chi tiết
2 3

Từ khóa liên quan :

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại