Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Admin Assistant

boncafe vietnam

Lượt xem: 271 | Ngày cập nhật: 05/03/2019 (3 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương: 7 - 10 triệu

Thông tin

- Chức vụ: Mới Tốt Nghiệp

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Hành chính - Văn phòng Sinh viên mới tốt nghiệp - Thực tập Thực phẩm - Đồ uống

Mô tả công việc

• Handle full spectrum of office administrative support functions for the company
including maintenance & procurement of office supplies.
• Day to day administrative support to General Admin team and office operations.
• Maintain office equipment and meeting rooms, track and replenish supplies in pantry
and stationery.
• Assist in Sales Order and coordination.
• Assist in Sales at showroom (if required)
• Provide administrative support to Operations team and Marketing team.
• Handle incoming / outgoing calls.
• Attend to visitors and internal staff on enquiries.
• Raise purchase orders for suppliers and maintain various documentation.
• Respond to internal administrative requests and verification of invoices/data.
• Attend to guests visiting to General office and guide them to meeting locations.
• Organize, coordinate and take minutes at meetings, when necessary.
• Perform other ad-hoc duties or task assigned by superior.
• Handle all sales matters pertaining to the Company products.
• Update all records of daily and monthly sales and marketing statistics.
• Assist and handle telephone, fax and email enquiries from customers, take down
orders and process the sales order form.
• Assist in the execution of sales contracts and proposals.
• Assist and participate in exhibitions, joint promotions and relevant marketing activities.
• Responsible for all general administrative duties such as typing and filing of letters,
monthly sales reports, responding to telephone calls during the absence of the sales
personnel and other secretarial duties. Assist in the follow-up with customers for any
outstanding payments.

Yêu cầu công việc

Proactive attitude
Good in Microsoft Office applications, especially Ms Excel
Possess good analytical and interpersonal skills
Proficient in both spoken and written English is a must

Quyền lợi được hưởng

- 13th payment
- Bao Viet insurance
- 12 working days

Hình ảnh

So sánh lương Nộp hồ sơ
Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Đăng nhập để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Hãy chat với chúng tôi
Chào bạn, Tìm việc 365 có thể hỗ trợ gì cho
bạn!
Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype