Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Admin + HR Temporary Staff (6 Months – Fresh Graduated or Internship Are Preferred)

Công Ty TNHH Wilo Việt Nam

Địa chỉ công ty: Head Office: Lầu 3, Etown 1, 364 Cộng Hòa, P.13, Quận Tân Bình, TPHCM/Branch Office: Lầu 7, tòa nhà C'Land, 156 Xã Đàn II, p. Nam Đồng, Đống Đa, Hà Nội

Quy mô : Đang cập nhật

Lượt xem: 221 |

Ngày cập nhật: 25/03/2019 (2 năm trước)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương5 - 7 triệu

chức vụChức vụ:Mới Tốt Nghiệp
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
Be responsible for providing back office tasks to ensure that municipal services are provided in an effective and efficient manner: Back-offices operations, including secretarial and clerical task and supporting HR matters and other office – supporting tasks.
Essential Functions
- Supporting daily back office operations, including secretarial and clerical tasks such as:
• Provide a professional reception both in greeting visitors and taking telephone calls.
• Distribute couriers, mails to receivers and arrange all outwards correspondence on time.
• Perform Office Administration project work as required from time to time.
• Follow up and maintain sufficient office stationery, office equipment maintenance.
• Manage access card, parking card and taxi card, name card.
• Air-ticket, car & hotel booking for business trips. Handle visa, work permit (if needs).
• Update visitors report weekly.
• Manage monthly payment of parking fee, electricity, water, couriers, stationery.
• Staff induction assistance (access card, parking card, name card, etc.)
• Monthly update Annual Leave and Attendance report.
• Monthly update Contact list and Master list.
• Order flower for staffs birth-day, counter area.
• Perform other admin tasks to ensure office runs smoothly and as assigned.
- Supporting HR matters and other office-supporting tasks, including but not limited to:
• Support for Logistics arrangement for employees in their trips, training, seminar, event participation;
• Support the logistics and organization for companys events as well as employee relation activities, i.e. Staff birthday party, year-end party, outing, company trip, top producer, long service award, ect.
- HR:
• Assist in employment, employment advertisement, candidate short-listing, offer letters…
• Update and control staff’s personal database
• Assist with recruitment process, make job advertisement, interview arrangement;
• Assist on IT set-up (computer, procurement, ...) for new comer and others if needed

Yêu cầu công việc

Female
• College or university graduated. Certification in Administration or HR Management would be an advantage.
• Good oral and written communication skills in both English and Vietnamese.
• Good interpersonal skills, good time-management.
• Detail and organisation skills.
• Work closely with internal and external customers

Quyền lợi được hưởng

- laptop for new employee
- as policy
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại