Tìm kiếm nâng cao

Ngành nghề

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Chi tiết tuyển dụng

Công Ty TNHH Medigroup Việt Nam

Admin Officer

Công Ty TNHH Medigroup Việt Nam

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

TIN XÁC THỰC

Lượt xem: 249

Ngày cập nhật: 18/12/2018
(1 năm trước)

so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Thông tin tuyển dụng nhanh

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:1 - 2 năm kinh nghiệm
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:1 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Hành chính - Văn phòng Thư ký-Trợ lý

Mô tả công việc

I. Reception:
- Handle all incoming calls and transfer to appropriate people, promptly take messages if the receiver is not available;
- Receipt and welcome clients, visitors, guests, etc. and provide them with appropriate information;
- Receive and delivery letters;
- Assist in any event or cerebration needed.
II. Administration:
- Manage the administration of the company:
o Arrange for payment all admin fees including motor parking fee and phone allowance to staff every month;
o Admin purchasing: business cards, uniforms, office devices, health check, etc.
o Work with suppliers (stationeries, drinking water, printing ink,
flowers, etc.);
- Business trips and Tet gift support:
o Organize staff or management business trips with cost- effective travel arrangements (flights, rental cars and hotels, etc.);
o Schedule and arrange car service: Receive request, prepare cars including car rental, update schedule, coordinate, car rental payment, driver report checking; reporting and suggestion to manager.
- Office and building matters:
o Manage the maintenance of office and service contracts;
o Liaise with building management on all office and building management matters.
III. Human Resource:
- Maintain contact lists to make that it is updated monthly;
- Assist in attendance tracking all type of leaves;
- Birthday, new-born, marriage, illness etc. on time;
- Support to new hires: organize working space, setup of phone, etc.
- Support in Health and Accident insurance.

Yêu cầu công việc

- University graduated.
- At least 2 years of experience of relevant working experience with professional appearance.
- Must be friendly, patient and willing to interact with people;
- Resourceful and proactive in dealing with customers and issues;
- Ability to organize, multi-task, prioritize and work under pressure and minimal supervision;
- Good in English.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Salary
- Attractive Company Incentive
- Healthcare for Employee
- Domestic and Overseas Training Opportunity
so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Chia sẻ công việc này !!!

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Từ khóa liên quan

Địa chỉ: Tầng 10, Tòa nhà Etown Central, 11 Đoàn Văn Bơ, Phường 12, Quận 4, Tp.HCM

Quy mô : Đang cập nhật

chi tiết công ty

Tìm kiếm nâng cao

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype