Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Admin Staff

công ty TNHH lavelle

Lượt xem: 254 | Ngày cập nhật: 02/03/2019 (3 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin

- Chức vụ: Nhân viên

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Hành chính - Văn phòng Nhân sự Luật - Pháp lý

Mô tả công việc

• Perform general clerical duties which include but not limited to: photocopying, faxing, mailing, and filing.
• Store and filing all documents of company in systematic manner.
• Keep current of contracts related to equipment and facilities.
• Assist manager in working with outsource suppliers (cleaning, security, gardener etc) and supervise their daily performance to maintain hygiene services.
• Co-ordinate with kitchen when necessary.
• Paying utility bills and maintaining all records.
• Coordinating internal and external events, functions, and gifts.
• Translating information, documents, messages from Vietnamese to English and vice versa.
• Documenting and managing inventory of equipment, furniture, office supplies, toys, books, uniforms, etc.
• Actively obtaining insurance, product information/description and quotations.
• Coordinating with accounting in placing purchase orders and tracking deliveries.
• Keep record of all purchased items and filling receipts and related invoices/documents for budgeting and other purposes.
• Other tasks requirement from manager.
HR support
• Assist in posting the vacancies in the recruitment websites.
• Making appointments with short-listed candidates for interviews, send response. messages to unshort-listed applicants.
• Assist in updating the HR filing system (employee database, contract…).
• Keeps records of employees’ sick days, overtime, vacation days in accordance with policies.
• Provides accounting with monthly payroll report, preparing and filling contract.
• Liaising with relevant authorities to ensure company’s compliance with local Labour Laws and related statutory requirements.
• Support in process of work permit and visa for staffs
• Administer HR internal control policies and procedures to align with corporate directions.
• Attend to all employees’ queries pertaining to HR policies & procedures.
• Perform other ad-hoc duties as assigned by the management.

Yêu cầu công việc

• Graduated from university, major in Human Resources Management/Law/Social Sciences/English is preferred;
• A minimum of 1-year experience in same position.
• High English language proficiency, written and spoken
• Good at computer skills.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Opportunities to be trained in the professional environment
So sánh lương Nộp hồ sơ
Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Đăng nhập để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype