Tìm kiếm nâng cao

Ngành nghề

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Assistant Manager, Learning & Development

Kpmg Limited

Địa chỉ công ty: 6th Floor, Saigon Paragon Building, No.3 Nguyen Luong Bang Street, District 7, Ho Chi Minh City, Vietnam

Quy mô : Ít hơn 10 nhân viên

Lượt xem: 241 |

Ngày cập nhật: 19/05/2019 (1 năm trước)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Nhân sự

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
Reporting to the Manager – People, Performance & Culture, this is an excellent opportunity to enhance your learning and development career with one of the leading professional services firms in the world.
Responsibilities:
• Coordinate with Leadership of all functions to developing training plan to meet business objectives
• Maintain and update existing e-learning materials in accordance with changing KPMG Vietnam and Cambodia business needs
• Manage internal GLMS (Global Learning Management System) to ensure all training schedules are up to date and employee training records are accurate
• Provide reports/analysis related to learning & development as well as managing evaluation of course delivery, pre/post training course & training hour records
• Provide support and administration for face to face, online training solutions and catalogue for KPMG Training Curriculum in the Asia Pacific region
• Participate in the design, development and implementation of industry training initiatives and programs for a broad range of audiences throughout the firm
• Source & contract venues (hotels, office/ hotel meeting rooms, restaurants), including negotiating terms & conditions
• Comprehensive support of the training event organization as well as planning, organizing & communicating with relevant stakeholders
• Accomplish other related duties as directed by manager, or as required to support the team
• Support in launching annual Risk Management training courses and managing reports

Yêu cầu công việc

Qualifications:
• Bachelor’s degree in Human Resources or Business discipline (preferred)
• 2-3 years of progressive work experience with learning and development within a large corporate setting or professional services firm
• Demonstrated functional knowledge of training needs assessment, conceptualization, design, development, delivery, pre-training knowledge benchmarking, post-training evaluation
• Strong knowledge of Microsoft Office suite of software products
• Demonstrated flexibility in handling a multitude of tasks in a growth-oriented environment
• Excellent communication interpersonal skills
• An excellent command of written and spoken English
• Excellent presentation skills
• Knowledge about e-learning and multimedia production is preferred

Quyền lợi được hưởng

- 13th month salary + Performance Bonus
- Premium Health Insurance package
- 14 - 18 days Annual leaves + 5 days Sick Leaves
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Tìm việc làm Nhân sự

Tìm việc làm liên quan: Tại đây

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại