Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Assistant Reservation Manager/ Phó Quản Lý Bộ Phận Đặt Phòng

Empire Group

Địa chỉ công ty: Tổ hợp Giải trí và Du lịch Cocobay Đường Trường Sa, tổ 53 Tân Trà, phường Hòa Hải, Quận Ngũ Hành Sơn , Đà Nẵng , Việt Nam

Quy mô : Từ 1000 - 3000 nhân viên

Lượt xem: 299 |

Ngày cập nhật: 20/11/2018 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Đà Nẵng

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Trưởng nhóm
kinh nghiệmKinh nghiệm:2 - 5 năm kinh nghiệm
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Cử nhân trở lên
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Khách sạn - Nhà hàng

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
- Monitor all reservation tasks. - Ensure all staff are fully trained on the reservation systems available and fully conversant with the rates, packages and any special offers available - Give solution in case guests complain and unsanctified upon booking. - Follow up the email replied to guests within 24 hours or not. - Follow up, monitor, fix and remind the team if any reply to guests is not correct as standard. - Monitor reservation do group booking and VIP guests - Guide and ensure all staff followed up SOP of reservation. - Booking must be checked one day in advanced, preparing document and handing over to receptionist. - Maintain a close working relationship with all departments of the resort. - Know all room rate information, package, promotion and exact transferring for staffs & guests. - Deal with urgent issues with receptionist in the date. - Timely inform matters affecting customer or employee to Customer Service Director. - Taking responsibility for doing reports Customer Service Director requests. - Being able to handle guests complains with good manner according resort policy. - Do forecasting of rooms occupancy, preparing relevant report on projected revenues. - Handle over booking, follow up and ready for changing room category or transfer hotel situations. - Control resort availability and allotment to maximize hotel revenue - To be ready and responsible to perform any other duties and designated or required by Management from time to time - Be responsible to assign the staff to operate the office, document, stationery and ensure smoothly operating - Monitors performance of staff on a regular basis - Uses leading and managerment skill effectively for new staff or cross-training staff within the reservation - Monitors staff productivity and performance and taking appropriate actions when necessary to ensure departmental goals and targets are achieved - Be concerned with staff discipline and staff performance and help to develop skills for all staff within the section

Yêu cầu công việc

- Level of Education: Bachelor (Foreign languages, Foreign Trade, Hospitality). - Excellent verbal and written communications skills in English, additional foreign language is preferred. - Outstanding office computer skills. - Pro-active with a passion for luxury hospitality; - Minimum three years of experience at the same equivalent in hospitality. - Outstanding communication skill.

Quyền lợi được hưởng

so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại