Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

[Bình Dương/ Đồng Nai/ Thái Nguyên] Nhân Viên Tìm Hiểu Khách Hàng (Thẩm Định Hồ Sơ)

Prudential Vietnam Finance Company

Địa chỉ công ty: Tòa nhà Trung tâm Thương mại Sài Gòn, Số 37 Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Quy mô : Ít hơn 10 nhân viên

Lượt xem: 320 |

Ngày cập nhật: 27/02/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Bình Dương Đồng Nai Thái Nguyên

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

Department: Branch Network
Location: SIPs (“Service Introduction Point”) Bình Dương
Report to DTH Manager(s)
Job Summary
- The key purpose is to perform KYC on customer information (identity, financial, residence) at loan closing stage or
prior to underwriting (ie loan discussion and offer) by RO (based in HCM, HN or Danang) to prevent identity theft and
possible defaults. KYC is conducted either face to face or via phone.
- Maintain the assigned portfolio and offer best customer service to customers. The role reports to DTH Manager. As
the business grows and matures, the person in the role could be promoted to take bigger responsibility in Branch
Network or other departments of the business as relevant.
- Carry out other support tasks as assigned by DTH Manager.
Key Accountabilities
1. Perform KYC activity at loan closing stage or prior to underwriting;
2. Customer service
– To ensure all procedures, documents are well prepared for customers to sign loan contracts if the application is approved by underwriter and approver. Remind customers of key responsibilities and well handle all related questions from customers.
3. Maintaining customer portfolio
– Managing whole portfolio of customers who have been KYC’ed by this role (and approved afterward). Ensure all assigned KPIs are met.

Yêu cầu công việc

1. Education Background: University Graduated, Finance/ Accounting or Banking major are preferable
2. Minimum Experience: 3 to 5 years of experience in finance/ banking industry or customer service position
3. Minimum Qualifications (Knowledge , Skill, Abilities)
− Basic knowledge: Finance, banking knowledge preferred
− Competencies: Interpersonal, teamwork, negotiation, business acumen
Computer skill: Computer skills (MS Word, Excel, Power Point)
Languages capability : Acceptable command of spoken and written English and good command of Vietnamese
Other:
− Practical working experience in customer service oriented atmosphere. Customer first
mentality. Can do mentality.
− Can work independently and under high pressure.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional and active working environment
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại