Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Brand Manager - 2 Years Experience in FMCG

công ty cổ phần chuỗi thực phẩm th

Lượt xem: 290 | Ngày cập nhật: 02/03/2019 (3 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hà Nội Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương: Trên 30 triệu

Thông tin

- Chức vụ: Thực tập sinh

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Marketing - PR Thực phẩm - Đồ uống

Mô tả công việc

1. Develop the assigned category and/ or brand marketing plan: monitor market, consumers & competitors to identify opportunities & recommend strategies; forecast volume to develop brand
2. Brand Management: define positioning; create marketing programs; establish pricing strategy; build communication strategies; plan activations – promotions to build category connection with consumers. Define marketing DME and proper allocation across the Marketing mix elements to achieve brand profit objectives
3. Innovation: explore feasibility of potential products which are in-line with company’s strategic focus; research & identify unmet needs to launch new brand / NPD; co-ordinate to implement NPD; plan & execute launching campaign
4. Integrated Execution: ensure that marketing efforts (advertising, promotions, sampling, marketing assets, in-store…) are integrated (360 degree) within a consistent overall brand marketing plan
5. System Alignment: co-ordinate between external partners and internal departments to ensure the implementation of marketing activities, all aligned with the system. Create appropriate tracking procedures to ensure proper execution of these activities
6. Monitor plan execution: in consistency with TH standards. Ensure highest possible quality output from agencies/suppliers via formal documentation of annual agency contracts, transparency reports, briefing process, audits and evaluations
7. People Management & Capability Development: Build the team to work well together; Set up KPIs to evaluate performance; Support staffs to complete their responsibilities; Develop staff talent, with relentless focus on motivating team towards function goals, propose staff training & coaching

Yêu cầu công việc

1. BA degree or Post Graduate, Major in Marketing, Business Administration, Economics,…
2. Preferred candidates having 5 years’ experience in the marketing function, 2 years’ experience in the same position – priority in FMCG
3. Good at communication, presentation & negotiation
4. Making marketing plan
5. People management skills
6. Creative & strategic knowledge
7. Sales understanding
8. Problem analysis & solving skills

Quyền lợi được hưởng

- Lương tháng 13, thưởng năm
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Du lịch trong và ngoài nước

Hình ảnh

So sánh lương Nộp hồ sơ
Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Đăng nhập để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype