Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Brand Manager_Otc

Abbott

Địa chỉ công ty: 23/174 Trần Quang Diệu, An Thới, Bình Thủy, Cần Thơ

Quy mô : Đang cập nhật

Lượt xem: 251 |

Ngày cập nhật: 06/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
Responsible for the product planning and execution throughout the product life-cycle, including; gathering and prioritizing product and customer requirements, defining the product vision, and working closely with sales, marketing and other support functions to ensure revenue and customer satisfaction goals are met.
Responsibilities Include:
• Effectively manage marketing, advertising and promotional activities of the product to achieve short and long term business objectives; including revenue, sales, profit and market share targets.
• Monitor and manage marketing activities within budgeted constraints and understand the fundamental aspects of financial performance. Identify trends and draw appropriate insight from financial data.
• Understand market research design and implications for the therapeutic area. Identify sound design approaches to research based on the hypotheses and situational constraints. Interpret research findings and draw appropriate insight based on the results
• Identify, analyze, and translate product, brand, customer, consumer, and competitive information into marketing plans. Ensure all materials and activities are aligned with and executed in accordance with the larger, strategic plan.
• Keep abreast of the market dynamics, competition, products, disease states, therapeutic area, and current research, and use this information to create a compelling message for the target audience. Understand the healthcare business environment, government policies; distribution channels; and pricing strategies.
• Monitor and report on the productivity of marketing plans and projects.
• Develop annual brand plan, which includes marketing objectives, strategies, advertising and promotion and ensure timely execution.
• Prepare budgets, reports and forecasts in a timely manner.
• Participate in annual budget Plan/ Update cycle
• Achieve forecast accuracy and new products launch KPI targets.
• Ensure marketing activities comply with relevant Acts, legal demands, ethical standards and Corporate Business and Safety procedures.
• Review complaints and suggestions relating to assigned products and develop action plans to address them.
• Support Business Excellence re-certification and sustain business excellence standards.
• Effectively communicate with cross-functional teams, upwards and downwards.

Yêu cầu công việc

• Minimum 5-6 years related marketing experience in MNC healthcare industry, at lease 1-2 years at the same position.
• Prefer background ETC / OTC
• Good at English.
• Proficient in verbal and written communication.
• A self-driven team player who possesses strong business acumen and interpersonal skills.
• Possess good organization, planning, problem analysis and problem solving skills.
• University degree, preferably in science, marketing or business.

Quyền lợi được hưởng

- 13 month salary & Performance bonus
- Premium Healthcare
- Training
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại