Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Cassia Cottage

Chi Tiết Nhà Tuyển Dụng

địa chỉ
Địa chỉ: Tổ 7, Khu Phố, Thị trấn Dương Đông, Huyện Đảo Phú Quốc , Kiên Giang , Việt Nam

quy mô công ty
Quy mô: Từ 500 - 999 nhân viên

Mô tả công ty

Cassia Cottage is a place to switch off and unwind. All our rooms and cottages are tastefully furnished and blend with the natural surroundings. Expect all the amenities of a premium hotel aside from a television, leaving you to make the most of resort and the island

Cassia Cottage Tuyển Dụng

Nhân Viên Bếp Salad

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmKiên Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên

- Sơ chế nguyên vât liệu
- Chế biến các món salad, nộm, đồ nguội.
- Trang trí và trình bày món ăn theo tiêu chuẩn nhà hàng.
- Vệ sinh dụng cụ và khu vực bếp.
- Làm các công việc theo sự phân công và hướng dẫn của Bếp Trưởng.
- Preliminary treatment of raw materials
- Processing salads, raw fish and vegetables, ...
- Decorate and present dishes subject to restaurant standard
- Cleaning kitchen and equipmen
- Work as assigned and required of chefs
Quyền lợi được hưởng
- Được đóng BHXH, BHYT & BHTN theo quy định của Bộ luật lao động.
- Hỗ trợ nhà ở cho nhân viên ở xa.
- Bữa ăn tại công ty.
- Phí phục vụ hàng tháng.
- Trao đổi cụ thể hơn khi phỏng vấn.
- By law and company’s policy
- Meals accomodation are provied
- Servie charge after probation
- International working environme
- Disscuss on interview for more information

Xem chi tiết

Nhân Viên Nấu Bếp Âu - Á/ Cook

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmKiên Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên

- Nắm rõ công thức và cách chế biến các món ăn Âu, Á.
- Trực tiếp chế biến các món Á/Âu theo menu của nhà hàng
- Nấu các món ăn theo sở thích và yêu cầu của khác hàng
- Kiến thức về vệ sinh an toàn thực phẩm.
- Trao đổi cụ thể trong quá trình phỏng vấn.
Quyền lợi được hưởng
- Đóng BHXH, BHYT & BHTN theo quy định của Bộ luật lao động
- Hỗ trợ nhà ở, vé về quê hàng năm cho nhân viên ở xa.
- Bữa ăn tại công ty.
- Phí phục vụ hàng tháng.
- Môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp. Trau dồi tiếng Anh.

Xem chi tiết

Nhân Viên Phục Vụ - Waiter/waitress (Full-Time)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmKiên Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên

Nhiệm vụ chính:
- Đón khách
- Ghi nhận order từ khách
- Phục vụ đồ ăn và đồ uống
- Lau dọn và set - up bàn ăn
- Thực hiện thanh toán
Main task
- Welcome customer
- Take orders
- Serve food and drink to customer
- Clean up and reset tables
- Take payments
Mô tả công việc:
- Chào đón khách hàng khi họ đến nhà hàng, bar hoặc khu vực ăn uống khác trong resort
- Giới thiệu thực đơn, các món đặc biệt trong thực đơn hàng ngày /theo mùa đến khách hàng
- Trả lời các câu hỏi về các món ăn trong menu.
- Nhận order đồ ăn và đồ uống của khacgs bằng cách viết vào phiếu order, nhập chúng vào hệ thống trên máy tính và ghi nhớ chúng
- Bán thêm một số món ăn khi cần thiết
- Theo dõi order của khách cùng với nhân viên nhà bếp để chuẩn bị đồ ăn phục vụ khách
- Thu thập các đơn đặt hàng thực phẩm từ nhà bếp, xác minh rằng họ là chính xác, và phục vụ đơn đặt hàng thực phẩm và đồ uống cho khách hàng
- Chuẩn bị đồ uống và phục vụ đồ uống cho khách
- Đảm bảo rằng khách hàng hài lòng với bữa ăn của họ
- Thu dọn các món ăn, ly và đồ dùng đã sử dụng xong khỏi bàn
- Theo dõi nhu cầu của khách hàng và xử lý kịp thời các yêu cầu, xử lý các khiếu nại của khách hàng một cách lịch sự và chuyên nghiệp
- Chuẩn bị phiếu tính tiền cho khách
- Tiến hành thanh toán bằng tiền mặt /thẻ tín dụng và thối tiền cho khách nếu cần.
- Set up bàn ăn với các chén, dĩa, ly, dao, muỗng, nĩa,.. châm thêm gia vị
- Am hiểu các món ăn trong menu, và thông tin đặc biệt của nhà hàng
- Gặp gỡ với các quản lý và nhân viên khác hàng ngày hoặc định kỳ để tìm hiểu về các thay đổi thực đơn và đặc biệt cũng như kế hoạch về đặt chỗ sắp tới và nhu cầu đặc biệt của hàng
Job description:
- Welcomes customers when they arrive at the restaurant, bar , or other eating or drinking establishment
- Introduces customers to the menu and announces daily or seasonal menu specials
- Answers questions about menu items, ingredients, and pricing
- Takes customers orders for food and drink by writing them on a ticket, entering them into proper system on computer, or memorizing them
- Up-sell additional products when appropriate
- Passes customer orders along to kitchen staff for preparation
- Collects food ordered from the kitchen, verifies that they are correct, and serve food and drink orders to customers
- Prepares drinks and serves them to customers
- Ensures that customers are satisfied with their meals and processes orders for additional courses if necessary
- Removes used dishes, glasses, and flatware from tables
- Monitor customers needs and promptly handle requests, handle customer complaints in a polite and professional manner
- Prepares cheques and delivers them to customers
- Processes cash and credit card payments and returns change to customers if necessary
- Sets tables with dishes, glasses, and flatware and refills condiments
- Maintains familiarity with menu items, specials, and restaurant information
- Meets with managers and wait staff daily or regularly in order to learn about menu changes and specials as well as discuss upcoming reservations and customers with special needs
Quyền lợi được hưởng
- According to Vietnam Labor Law and Companys polices
- Competitive salary package
- Dynamic and open mind working environment
- Duty deal and accommodation are provided
- Other: Staff uniform, Service charge every month, home leave ticket, Tet bonus, Birthday party, ...

Xem chi tiết

Bar And Beverage Supervisor

Trưởng nhóm
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmKiên Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên

Report to: OUTLETS & BAR MANAGER
Main tasks and responsibilities:
- Supervising all Bar and Beverage Outlet operations
- Monitor Happy Hour set-up and service, ensuring agreement to Hotel standards.
- Responsibility for the creation of cocktail menus and Update menu changes on the Point of sale (POS) terminal
- Development and implementation of new international trends to set exceedingly expected standards within the industry
- Maintain exceptional levels of customer service
- Manage guest queries in a timely and efficient manner
- Evaluate guest satisfaction levels with a focus on continuous improvement
- Work within budgeted guidelines in relation Beverage Costs.
- Set departmental targets and objectives, work schedules, budgets, and policies and procedures
- Responsibility for all beverage purchases, inventories and stock levels within the operation
- Incentivise team members to maximize sales and revenue
- Carry out annual and mid-year appraisals with the Outlest & Bar Managers under your responsibility
- Ensure communication meetings are conducted and post-meeting minutes generated
- Assist Recruiting, managing, train and develop the Food and Beverage team
- Assist other departments wherever necessary and maintain good working relationships
- Comply with hotel security, fire regulations and all health and safety legislation
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Entile service charge every month
- Compulsory insurance under Labor Law
- Accommodation on site with 2 meals a day, roundtrip ticket to visit your family once a year for staff member from mainland
- Free meal in working shift
- Dynamic and open-mind environment

Xem chi tiết

Nhân Viên Phụ Bếp Bánh / Commis Pastry

Nhân viên
5 - 7 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmKiên Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên

- Chuẩn bị các nguyên vật liệu để làm bánh.
- Nắm và hiểu rõ về các loại bánh, định mức và thành phần, các tiêu chuẩn về chất lượng, và quy trình làm bánh.
- Giữ gìn nơi làm bánh sạch sẽ, vệ sinh khu vực làm việc và các dụng cụ hay đồ dùng hàng ngày, hàng tháng theo phân công của bộ phận.
- Theo dõi, kiểm tra và bảo quản các loại dụng cụ, tủ đông, tủ mát, lò, bếp … các dụng cụ sử dụng hàng ngày trong khu vực làm việc.
- Thực hiện các nhiệm vụ khác theo sự điều động và sắp xếp của Giám sát bếp bánh
Quyền lợi được hưởng
- Đóng BHXH, BHYT & BHTN theo quy định của Bộ luật lao động
- Hỗ trợ nhà ở, chi phí nhận việc ban đầu và vé về quê hàng năm cho nhân viên ở xa.
- Bữa ăn tại công ty.
- Phí phục vụ hàng tháng.
- Môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp. Trau dồi tiếng Anh.
- Trao đổi cụ thể hơn khi phỏng vấn.

Xem chi tiết

Nhân Viên Pha Chế / Bartender (Full-Time)

Nhân viên
7 - 10 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmKiên Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên

- Prepare a variety of ingredients and barware for daily use; (Chuẩn bị nguyên vật liệu, dụng cụ pha chế)
- Prepare the drinks that the guests request; (Pha chế thức uống theo yêu cầu của khách hàng)
- Offer guest some recommendation and handle any complaint from guests; (Tư vấn, xử lý phàn nàn của khách)
- Properly preserve ingredients and barware. (Bảo quản nguyên liệu, dụng cụ)
- The other task asigned by Restaurant manager and Resort Manager (Và những công việc khác được giao bởi Quản lý nhà hàng và Quản lý resort)
Quyền lợi được hưởng
- Social insurance followed the labor law;
- Support for staff accomodation for staff from mainland
- Free meals at the work shift
- Service charge every month
- The other welfare police accordance to company regulation and Labor law

Xem chi tiết

Part Time - Waiter / Waitress

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmKiên Giang
hình thức làm việcBán thời gian
yêu cầu bằng cấpKhác

- Working hours: 18:00-22:30
- Record order information from customers.
- Make sure the catering area in charge is equipped with the necessary equipment: cups, plates, spoon, chopsticks, glasses ...
- Coordinate with cashier, restaurant manager, chef when ordering, request to cancel, table, table ...
- Perform other tasks as required by management.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary.
- Accommodation for staff far away.
- Service charge every month.
- Insurance policy according to labor law.

Xem chi tiết

Nhân Viên Pha Chế / Bartender (Part-Time)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmKiên Giang
hình thức làm việcBán thời gian
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên

- Working hours: 18:00-22:30
- Prepare a variety of ingredients and barware for daily use; (Chuẩn bị nguyên vật liệu, dụng cụ pha chế)
- Prepare the drinks that the guests request; (Pha chế thức uống theo yêu cầu của khách hàng)
- Offer guest some recommendation and handle any complaint from guests; (Tư vấn, xử lý phàn nàn của khách)
- Properly preserve ingredients and barware. (Bảo quản nguyên liệu, dụng cụ)
- The other task asigned by Restaurant manager and Resort Manager (Và những công việc khác được giao bởi Quản lý nhà hàng và Quản lý resort)
Quyền lợi được hưởng
- Social insurance followed the labor law;
- Support for staff accomodation for staff from mainland
- Free meals at the work shift
- Service charge every month
- The other welfare police accordance to company regulation and Labor law

Xem chi tiết

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmKiên Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCử nhân trở lên

The primary responsibility of a guest service agent is to provide expertise services in a courteous manner. You are responsible for taking reservations, greeting and registering guests, providing outstanding guest service during their stay, and settling the guest-s account upon completion of their stay. You will handle all guest inquiries, requests and comments promptly and efficiently, ensuring their stay in the hotel is to their satisfaction.
- To greet and welcome the guests who are checking in, arrange for the collection and storage of their luggage
- To pay close attention and carefully listen to the needs of the guests and to attend to their special needs
- If there are any issues, he/she is responsible for apologizing in an empathetic manner and then sorting out the problems in a calm and quiet manner
- To keep a track of the current hotel accommodations and ensure that the hotel registration procedures are carried out appropriately
- To promptly respond to the customers inquiries and demands, and make arrangements for the subsequent services by coordinating with the other department
- To promote the products and services of the hotel, so that there is maximum flow of cash ensuring better business growth
- Should have good knowledge in Smile system

Xem chi tiết

Receptionist Night Shift - Male (Nam Lễ Tân Ca Đêm)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng
địa điểmKiên Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên

- Working time 22:00 - 6:00M (8 hours per day)
- Receive guests to the resort by greeting them warmly, friendly and helpful
- Perform check in guest such as registering and assigning rooms to guests, make room change procedures and check out
- Lead guests to their room and introduce how to use equipment in the room.
- Manages guests’ accounts and information, and apartment availability in the system
- Receive call, handles guest queries, comment and complaints, and refer issues to supervisor when nescessary
- Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all monney received
- Provide business corner serviice as required: sell tours, for rent motobikes , book taxi,.. with correct charges posed to guests
- Positively respond to all queries (both internal and external) redriect to department as required
- Checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary document and hand over for morning shift
- Perform any other task assiigned based on the resort needs or requirement
Quyền lợi được hưởng
- According to Vietnam Labor Law and Companys polices
- Competitive salary package
- Allowance night shift
- Dynamic and open mind working environment
- Duty meals and accommodation
- Other: Staff Uniform, Service charge every month, home leave ticket, Tet bonus, Birthday party, ...

Xem chi tiết

Front Office Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKhách sạn - Nhà hàng
địa điểmKiên Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCử nhân trở lên

As Front Office Manager, you will oversee the Front Office Team which is the main connection between the Guest, the hotel, and the various hotel departments. A Front Office Manager is responsible for managing the first impressions of our Guests and, therefore, must perform the following tasks to the highest standards:
- Oversee the entire Front Office operation to maintain high standards
- Ensure that the department goals are met
- Evaluate levels of Guest satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement
- Ensure regular and VIP Guests are recognised and that the Front Office department operates with a sales attitude and promotes the hotel brands loyalty scheme
- Maximise room occupancy at best rates, manage departmet expense at lowest level, and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities
- Monitor the appearance, standards, and performance of the Front Office Team Members with an emphasis on training and teamwork
- Ensure Team Members have current knowledge of hotel products, services, pricing and policies, as well as knowledge of the local area, and are continuously trained to learn and understand policies and practices
- Maintain good communication and working relationships with all hotel departments
- Monitor staffing levels to meet cover business demands
- Conduct monthly communication meetings and produce minutes
- Manage staff performance issues in compliance with company policies and procedures
- Recruit, manage, train and develop the Front Office team
- Comply with hotel security, fire regulations and all health and safety legislation
- Act in accordance with policies and procedures when working with front of house equipment and property management systems
- Maintain master key control
- Maintain and work closely with other departments.

Xem chi tiết

Personal Assistant To Resort Manager

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng
địa điểmKiên Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpCử nhân trở lên

- Managing diaries and organising meetings and appointments, often controlling access to the Resort Manager (RM)
- Booking and arranging travel, transport and accommodation for BOM
- Reminding the RM of important Meeting, tasks and deadlines
- Act as a interpreter for RM
- Typing, compiling and preparing reports, presentations and correspondence
- Miscellaneous tasks to support RM

Xem chi tiết

Giám Sát Vườn

Trưởng nhóm
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềNông - Lâm - Ngư - Nghiệp
địa điểmKiên Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpTrung cấp trở lên

- Báo cáo trực tiếp cho Quản lý resort
- Quản lý khuôn viên cây cảnh, trồng và chăm sóc cây xanh cho khu Resort.
- Thiết kế hệ thống cây trồng, cây cảnh, phát triển và duy trì cảnh quan khu resort luôn xanh, sạch, đẹp, cung cấp những trải nghiệm thú vị cho khách và nhân viên tại khu vườn của resort
- Tuyển dụng, đào tạo, quản lý và giám sát nhân viên trong bộ phận.
- Quản lý các công, dụng cụ lao động
- Sắp xếp lịch làm việc, chấm công nhân viên và theo dõi giám sát công việc của nhân viên.
- Chịu trách nhiệm về việc chọn cây, cách thức chăm sóc, gieo trồng,…(kèm theo bảng mô tả công việc)
- Các công việc khác theo yêu cầu Quản lý
Quyền lợi được hưởng
- Mức lương cạnh tranh theo năng lực
- Được tham gia BHXH, BHYT & BHTN theo quy định của Luật Lao động.
- Hỗ trợ nhà ở, vé ra Phú Quốc nhận việc, vé về thăm quê hàng năm cho nhân viên từ đất liền.
- Bữa ăn tại công ty.
- Phí phục vụ/ Service charge hàng tháng.
- Nhiều chế độ khác cho nhân viên như: lì xì Tết, tiệc sinh nhật, cưới hỏi,...

Xem chi tiết

365 mẫu Top CV Xin Việc Online(xem tất cả mẫu CV)

Từ khóa liên quan

Xem thêm gợi ý Xem thêm gợi ý

Đăng nhập Ứng Viên để CHAT với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype