Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

central group vietnam

Central Group Vietnam

địa chỉĐịa chỉ: Stores Support Center – 163 Phan Dang Luu St., Ward 1, Phu Nhuan Dist, HCMC

quy mô công tyQuy mô công ty: Đang cập nhật

websiteWebsite: Chưa cập nhật

Mô tả công ty

Established in Vietnam in July 2011, Central Group Vietnam is a member of Central Group, one of the leading retailers in the region. With our sustainable development vision, the Group’s success transcends business results and lies in our commitment to improve the quality of life of people of Vietnam, and in our contribution to the prosperity of the country through concrete objectives: becoming an exemplary citizen-investor, a committed employer, a responsible retailer, a trusthworthy partner and an active company in protecting the environment. The diverse activities of the Group in Vietnam covers different fields, from electricals, sportswear and equipment, fashion, department stores, hotel, e-commerce to supermarket, and are employing more than 15,000 employees across the country. LookKool, Homemart are the trademark of Central Group Vietnam, currently we employ more than 500 staffs, operate 30 stores in 15 provinces all over the country. With the objective to enhance the professionalism and development of the company, Central Group Vietnam is looking for talented and experienced candidates for key positions in the company.

Tin tuyển dụng của Central Group Vietnam

Finance Staff

Nhân viên
15 - 20 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
- Prepare financial management reports.
- Analyze sales performance, cost management and other ad-hoc financial analysis.
- Assist direct manager on other finance tasks.
- Work and coordinate with internal stakeholders and relevant departments.
Xem chi tiết

Giám Sát Vận Hành Khối Cửa Hàng (Khu Vui Chơi Trẻ Em)

Thực tập sinh
10 - 15 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuản lý điều hành
địa điểmHồ Chí Minh
NHIỆM VỤ
Phụ trách kinh doanh phụ trách các hoạt động của khu vui chơi trong phạm vi quản lý gồm quản lý tài sản, nhân sự, thương mại để đạt được các chỉ tiêu đề ra nhằm làm hài lòng khách hàng.
HOẠT ĐỘNG
Quản lý quan hệ với khách hàng
• Quản lý những yếu tố tác động đến giác quan của khách hàng khi đến khu vui chơi: âm thanh, ánh sáng, nhiệt độ, vệ sinh, bảng giá…
• Kiểm soát thái độ của nhân viên làm việc tại khu vui chơi đối với khách hàng
• Tìm hiểu về thói quen và đặc thù của khách hàng thuộc địa phương
• Cải thiện chất lượng dịch vụ khách hàng, tăng cường các hoạt động hoạt náo trong khu vui chơi
Quản lý tài sản
• Quản lý, lên kế hoạch theo dõi và quy định nội bộ về bảo trì trang thiết bị
• Giữ gìn hình ảnh thương hiệu của khu vui chơi
• Tuân thủ và triển khai tốt các phương thức bán hàng
Quản lý nhân sự
• Tham gia tuyển dụng nhân viên cấp dưới
• Tổ chức và kiểm soát công việc của cấp dưới
• Truyền đạt thông tin và khuyến khich sự phát triển ý tưởng của cấp dưới
• Đào tạo và phát triển cấp dưới
• Đánh giá, khen thưởng và xử lý kỷ luật của cấp dưới
Quản lý thương mai
• Xác định những hoạt động/trò chơi thu hút khách hàng
• Giám sát tình trạng các trang thiết bị khu vui chơi nhằm đảm bảo tiêu chuẩn kỹ thuật.
• Kiểm soát chất lượng dịch vụ cung cấp cho khách hàng
• Kiểm soát việc áp dụng và tuân thủ các nguyên tắc trưng bày, sắp xếp các trang thiết bị trò chơi
• Kiểm soát việc tổ chức việc thực hiện chương trình khuyến mãi (chuẩn bị, ra chương trình và theo dõi)
• Tổ chức việc khảo sát đối thủ cạnh tranh
• Kiểm soát vệ sinh khu vực khu vui chơi
Quản lý tài chính
• Tối ưu hóa doanh số, lãi, chi phí.
• Kiểm tra tính thống nhất giữa giá ghi trên máy và giá trị của mặt hàng
• Báo cáo các vấn đề bất thường với trưởng bộ phận nếu phát hiện các bất thường về giá trên hệ thống
Xem chi tiết

IT Infrastructure Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHồ Chí Minh
We are looking for IT Infrastructure Specialist who will be manage all aspects of the IT infrastructure and ensure required high availability of IT infrastructure to fully responses business goals and objectives.
- Install and support LANs, WANs, network segments, Internet, and intranet systems;
- Ensure network connectivity throughout a companys LAN/WAN infrastructure;
- Install, configure and administrate Data Center include hardware and software;
- Configure and maintain Window Domain Controller, DNS, DHCP, File Server;
- Configure, install and maintain services such as server, router, switch, firewall, cabling;
- Proactively ensure the highest levels of systems and infrastructure availability;
- Maintain security, backup, and redundancy strategies;
- Daily monitoring services, network, server infrastructure to ensure the systems and services works properly.
- Drive effective coordination, service delivery and SLA’s with third party vendors;
- Ensure IT assets are recorded, protected and refreshed to deliver the agreed SLA.
Xem chi tiết

Marketing Manager (Health and Beauty Category)

Phó phòng
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuan hệ đối ngoại, Marketing - PR, Báo chí - Truyền hình
địa điểmHồ Chí Minh
Hello Beauty – The Health, Beauty and Accessory Brand of Central Group Vietnam is looking for Marketing Manager is in charge of directing efficient marketing strategies for, ensures a high performance of marketing operation in order to attract & gain customers and promote the whole company business development plan.
Define brand building strategies and develop corresponding execution plans for HBA Group
- Build up brand portfolio strategies and financial targets
- Develop brand identity, standardize visual identity code at sites (stores, shopping malls)
- Develop directions for private label brands
- Develop marketing calendars across offline and online platforms, together with standard customer service, CRM, Loyalty program, partnerships…
Develop winning go-to-market plans for brand portfolio:
- Lead market surveys, market studies to support brand strategy development
- Lead business analysis to intervene issues and leverage opportunities
Develop the marketing team (brand manager, product manager, planogram manager, promotion manager, designer, copy writer)
- Recruit and manage the staffs within the marketing department
- Design, implement and facilitate the annual Marketing planning & Marketing budget
- Encourage team, create a dynamic and proactive working environment.
- Follow team’s performance to evaluate and develop employees as their career’s expectation.
- Comply with Group HR Dept. to manage employees’ working roadmap to develop their potential and reward when needed.
Empower product marketing:
- Implement the annual marketing plan and budget
- Build up and implement Marketing plan for private labels
- Ensure Catalog/ brochures concepts, production and results
- Manage multimedia tools and social networks for a push campaign
- Implement in-store events & decoration campaigns
Xem chi tiết

IT Infrastructure Specialist

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHồ Chí Minh
We are looking for IT Infrastructure Specialist who will be support all aspects of the IT infrastructure and ensure required high availability of IT infrastructure to fully responses business goals and objectives.
- Install and support LANs, WANs, network segments, Internet, and intranet systems;
- Ensure network connectivity throughout a companys LAN/WAN infrastructure;
- Install, configure and administrate Data Center include hardware and software;
- Configure and maintain Window Domain Controller, DNS, DHCP, File Server;
- Configure, install and maintain services such as server, router, switch, firewall, cabling;
- Proactively ensure the highest levels of systems and infrastructure availability;
- Maintain security, backup, and redundancy strategies;
- Daily monitoring services, network, server infrastructure to ensure the systems and services works properly.
- Drive effective coordination, service delivery and SLA’s with third party vendors;
- Ensure IT assets are recorded, protected and refreshed to deliver the agreed SLA.
Xem chi tiết

Corporate Lawyer

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềLuật - Pháp lý
địa điểmHồ Chí Minh
The corporate lawyer provides legal advices and assist internal clients in commercial legal matters (in banking, finance, e-commerce, labour and training, marketing, IT, purchasing center, public relations, organization and supply chain fields) and in licensing procedures (for domestic and foreign owned companies.
- Draft, negotiate, review application files, contracts, corporate documents, intellectual property rights, labour matters, licensing procedures, organization charts and powers of attorneys etc
- Provide legal advice/support to other internal departments on various legal issues such as corporate operations, purchasing hygiene and security, banking and financial operations, promotion programs, environment, trademarks etc
- Prepare application files for being delivered certificates of land use rights and building ownerships, enterprise registration certificates, investment certificates and any other administrations authorizations whih are necessary for Big C Vietnam Companies’ establishments and operations
- Coordinate procedures to get, amend, complete retail and real estate licenses for Big C Vietnam entities, prepare corporate files such as meeting minutes, Board of Directors and Members’ Councils resolutions and other corporate documents
- Prepare and participate in meetings/negotiations with authorities, landlords, investors, partners, suppliers etc
- Make translations in English and Vietnamese languages if needed.
Xem chi tiết

Assistant Quantity & Boq Surveyor

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Xây dựng, KD bất động sản
địa điểmHồ Chí Minh
MISSION
- Cost estimation for construction works of renovation and extension
- Control the quantity of construction following the design, contract quantities and contract settlement.
- Check dossiers of payment for final acceptance and settlement period
ACTIVITIES
+ Function: Cost estimation:
- Cost estimation for construction work related to renovation and extension
+ Function: Control the quantity
- Check the appropriate between estimation, drawings and technical requirements.
- Checking, analyzing and evaluating bids
- Check the bill of quantities (BOQ) of the contractor together with the construction contract
- Check the complete volume of the bidder
- Check the arising amount submitted by the contractor
- Check the balance sheet of the contractors
+ Others works
- Participate in Tender opening
- Participate in technical and price negotiation with Bidder
- Summary total cost of the construction investment
+ Other activities according to job requirements and assigned by superiors
Xem chi tiết

Lawyer

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềLuật - Pháp lý
địa điểmHồ Chí Minh
The corporate lawyer provides legal advices and assist internal clients in commercial legal matters (in banking, finance, e-commerce, labour and training, marketing, IT, purchasing center, public relations, organization and supply chain fields) and in licensing procedures (for domestic and foreign owned companies.
- Draft, negotiate, review application files, contracts, corporate documents, intellectual property rights, labour matters, licensing procedures, organization charts and powers of attorneys etc
- Provide legal advice/support to other internal departments on various legal issues such as corporate operations, purchasing hygiene and security, banking and financial operations, promotion programs, environment, trademarks etc
- Prepare application files for being delivered certificates of land use rights and building ownerships, enterprise registration certificates, investment certificates and any other administrations authorizations whih are necessary for Big C Vietnam Companies’ establishments and operations
- Coordinate procedures to get, amend, complete retail and real estate licenses for Big C Vietnam entities, prepare corporate files such as meeting minutes, Board of Directors and Members’ Councils resolutions and other corporate documents
- Prepare and participate in meetings/negotiations with authorities, landlords, investors, partners, suppliers etc
- Make translations in English and Vietnamese languages if needed.
Xem chi tiết

Senior Specialist – HR Data and Analytics

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềNhân sự
địa điểmHồ Chí Minh
We are looking for Senior Specialist – HR Data and Analytics who is in charge of performing human resource administrative work and providing analysis of various human resource programs and initiatives. This position has no direct supervisory responsibilities but does serve as a coach and mentor for other positions in the department.
• Address reporting needs for all of HR, including Talent Acquisition, Performance Management, Workforce Planning, Training & Development, Employee Engagement, Payroll and Benefits, and Regulatory/ Compliance.
• Prepare quantitative and qualitative analysis to support people decisions and Group Human Resource activities
• Produce and deliver standard (monthly, quarterly, and annual) and customized HR reports.
• Respond to HR data requests on an ad hoc basis by gathering, analyzing, and reporting relevant data from various sources.
• Maintain HR data integrity by ensuring accuracy and consistency of input data. Audit HR data and troubleshoot irregularities.
• Maintain HR data tools, reporting and dashboards. Optimizing and implementing (new) data processes and systems. Responsible for master data entry. Develop & maintain a data glossary,
• Manage special projects.
• Train employees on various topics.
Xem chi tiết

Big C Quy Nhơn - Quản Lý Nhân Sự

Thực tập sinh
10 - 15 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềNhân sự
địa điểmBình Định
- Theo dõi, lập báo cáo liên quan: thời gian lao động, nghỉ phép, nghỉ ốm. Hướng dẫn các chính sách chế độ liên quan
- Quản lý trang thiết bị bảo hộ lao động
- Theo dõi và hoàn thiện hồ sơ bảo hiểm cho nhân viên
- Quản lý hồ sơ của nhân viên tiếp thị
- Thực hiện các thủ tục quản lý hành chính cho nhân sự
- Giám sát quy trình đánh giá và thăng tiến của Nhân viên tại cửa hàng
- Các nhiệm vụ khác theo yêu cầu công việc và theo phân công của quản lý các cấp
Địa điểm làm việc: Big C Quy Nhơn - TTTM Kim Cúc, Khu đô thị Xanh Vũng Chua, TP. Qui Nhơn, Bình Định
Xem chi tiết

Head of Marketing

Phó phòng
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuan hệ đối ngoại, Marketing - PR, Báo chí - Truyền hình
địa điểmHồ Chí Minh
Hello Beauty – The Health, Beauty and Accessory Brand of Central Group Vietnam is looking for Head of Marketing is in charge of directing efficient marketing strategies for, ensures a high performance of marketing operation in order to attract & gain customers and promote the whole company business development plan.
Define brand building strategies and develop corresponding execution plans for HBA Group
- Build up brand portfolio strategies and financial targets
- Develop brand identity, standardize visual identity code at sites (stores, shopping malls)
- Develop directions for private label brands
- Develop marketing calendars across offline and online platforms, together with standard customer service, CRM, Loyalty program, partnerships…
Develop winning go-to-market plans for brand portfolio:
- Lead market surveys, market studies to support brand strategy development
- Lead business analysis to intervene issues and leverage opportunities
Develop the marketing team (brand manager, product manager, planogram manager, promotion manager, designer, copy writer)
- Recruit and manage the staffs within the marketing department
- Design, implement and facilitate the annual Marketing planning & Marketing budget
- Encourage team, create a dynamic and proactive working environment.
- Follow team’s performance to evaluate and develop employees as their career’s expectation.
- Comply with Group HR Dept. to manage employees’ working roadmap to develop their potential and reward when needed.
Empower product marketing:
- Implement the annual marketing plan and budget
- Build up and implement Marketing plan for private labels
- Ensure Catalog/ brochures concepts, production and results
- Manage multimedia tools and social networks for a push campaign
- Implement in-store events & decoration campaigns
Xem chi tiết

Project Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKiến trúc - Tk nội thất, Xây dựng, KD bất động sản
địa điểmHồ Chí Minh
For the Stores chain expansion, we are looking for Project Manager who is in charge of managing the construction execution of one or many projects from the period of project approval till the final period - put in use, coordinate with other departments in term of construction during the exploitation of the works.
For projects (80%):
Coordination:
- Coordinate with Expansion Department to survey new projects.
- Do survey, take part in the technical meetings with Expansion Department during the negotiation of signing leasing contract.
- Supervise project; monitor management consultant and supervisor consultant, surveying consultant and testing consultant.
- Keep the role of operation and coordinator in working with consultants during the project execution from the design, management, supervision, surveying, …
- Get information and coordinate with other stakeholders within the company in order to well finish the project.
Design control:
- Organize and verify technical documents, consult with the entrepreneurs and the contractors during the technical design period.
- Organize the design control, execution drawing design review and verification.
- Get concerning of design modification from the related departments to work with consultants and contractors, request them to update these modifications.
Organization & management:
- Set up the master project schedule and tender planning
- Verify and evaluate the tender documents submitted by contractors: quality, progress, quantity then send to QS team.
- Take part in the meetings with other departments in order to solve arising problems during the implementation of projects; always inform and coordinate closely with other departments during the works; organize the acceptance and handover of works to Property.
- Manage the quality, quantity, progress and manage the construction expenses, to ensure the environment safety and the hygiene of the projects.
- Inspect the quality of materials, inspect and certify the quality of works.
- Ensure that all technical conditions and infrastructures are already for the Grand Opening at time as planning approved.
- Organize/carry out the projects related to extension or renovation works as requested by project director.
For existing stores (20%):
Management and supervisor (via consultant or directly)
- Solve technical problems.
- Cooperate with the design department: survey the completion of the tender documents for equipment installation projects and renovation/ extension buildings or reparation works.
- Verify directly the execution of constructors
- Other activities according to job requirements and assigned by superiors
Xem chi tiết

International Food Sourcing Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềXuất - nhập khẩu, Vật tư - Thiết bị
địa điểmHồ Chí Minh
Sourcing:
• Achieve or exceed the International Food Sourcing objectives, through periodic category performance reviews and taking practical and appropriate actions. Taking into consideration Trading Calendar, build organisation, training, merchandising, Advertising in compliance with company standards to ensure the desired results are achieved.
• Ensure product availability and promotional plan through effective import plan.
• Policy & procedures: Review of all current internal processes and policy relating to product specification, supplier contract, import logistics, quality control and develop and enhance operational policies and procedures for Loss Prevention, minimize costs and risks.
• Keep survey of the latest trend in the market, develop shoppers, competitors survey to ensure business development.
• Use all the possible sources of information to identify the validated origins and potential new suppliers.
• Propose/ Select new suppliers and new products which satisfy customer’s needs (Big C Purchasing Center mainly and others banners) , company policy (ethics, etc.) and Vietnam regulations.
• Visit the supplier’s factories and show-rooms.
• Visit nationals and internationals exhibitions in order to always be informed about new trends and events in the sector.
• Guarantee the daily communication between the related parties to ensure smooth import process.
Offering – Negotiation:
• Request for quotation and prices negotiation with suppliers.
• Propose competitive sourcing solutions aligned with purchase order annual plan.
Import and develop categories following company’s strategy:
• Monitor the completion of orders from shipment to arrival with suppliers and other departments.
• Anticipate, solve and escalate problems during import process.
• Prepare and follow up import orders until finishing selling goods (including category development action plan & follow up)
Coordination:
• Work together with the team members to achieve common goals.
• Coordinate between suppliers and customers to achieve best solution for all parties involved.
• Coordinate with team members and internal departments for relevant issues or changes.
• Report business activity, progress and status, and record them by using assigned applications/ systems.
• Manage the issues or problems to his/her manager/ superior with solutions proposal
Supporting the Team:
• Assist the team in sourcing, offering, order follow-up and any other merchandising activities.
• Handle products samples request, reception and arrange it in showrooms (when applicable).
• Generate reports and communication tools
Xem chi tiết

Floor Manager - Ha Noi

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThực phẩm - Đồ uống
địa điểmHà Nội
Giám Sát/Trưởng Quầy bao gồm có các vị trí như: Giám Sát/Trưởng Quầy FMCG, Giám Sát/Trưởng Quầy Bánh Mì, Giám Sát/Trưởng Quầy Rau Quả, Giám Sát/Trưởng Quầy Thực Phẩm Tươi Sống,.... Chịu trách nhiệm các hoạt động của một quầy gồm quản l‎ý tài sản, nhân sự (lịch làm việc của nhân viên và nhân viên tiếp thị), thương mại và tài chính để đạt được các chỉ tiêu đề ra nhằm làm hài lòng khách hàng.
Chức năng: Quản lý quan hệ với khách hàng
- Quản lý những yếu tố tác động đến sự hài lòng của khách hàng khi đến quầy: âm thanh, ánh sáng, nhiệt độ, vệ sinh…
- Giải quyết các khiếu nại của khách hàng thông qua việc sử dụng các quy trình của công ty, để cải thiện hành vi của khách hàng và dịch vụ
- Kiểm soát thái độ của nhân viên và nhân viên của đối tác làm việc tại quầy với khách hàng
- Tổ chức các hoạt động hoạt náo của quầy
- Phụ trách luồng khách hàng trong cửa hàng và bộ phận
- Khảo sát đối thủ cạnh tranh để cải thiện dịch vụ khách hàng
Chức năng: Quản lý tài sản
- Lắp đặt, sử dụng, bảo quản trang thiết bị trong quầy
- Giữ gìn hình ảnh thương hiệu Big C
- Tuân thủ và triển khai tốt những phương thức bán hàng
- Nhận hàng, tổ chức sắp xếp hàng hóa trong kho đảm bảo đúng tiêu chuẩn vệ sinh & chất lượng
- Chịu trách nhiệm về an toàn của nhân viên, khách hàng, hàng hóa và các tài sản khác của công ty
- Tuân thủ và triển khai tốt các mô hình trưng bày hàng hóa (concept) của Big C
Chức năng: Quản lý nhân sự
- Tuyển dụng bằng cách phối hợp với bộ phận nhân sự
- Đào tạo và phát triển đội ngũ nhân sự trong bộ phận.
- Truyền đạt thông tin và khuyến khích sự phát triển ý tưởng và tạo động lực cho nhân viên để đạt được các mục tiêu đề ra bởi công ty
- Tổ chức và kiểm soát lịch làm việc của nhân viên quầy và nhân viên tiếp thị
- Tổ chức, phân công nhân viên một cách hiệu quả nhất trong ca làm việc, điều phối nhân lực giữa các quầy, bộ phận
- Đánh giá, khen thưởng và xử lý kỷ luật
- Chịu trách nhiệm về việc tuân thủ các quy định của công ty đối với nhân viên về an toàn lao động, sức khỏe, luật lao động
Chức năng: Quản lý thương mại
- Xác định các nhóm sản phẩm của quầy và những đặc điểm nổi bật
- Giám sát việc đặt hàng đầy đủ & đúng quy cách, tuân thủ quy trình đặt hàng
- Kiểm soát chất lượng sản phẩm trong các khâu nhận hàng - trưng bày- lưu kho
- Áp dụng và tuân thủ các nguyên tắc trưng bày, sơ đồ trưng bày
- Quản lý việc trưng bày hàng hóa và bắt mắt với khách hàng
- Tổ chức việc thực hiện chương trình khuyến mãi
- Khảo sát đối thủ cạnh tranh
- Thực hiện các nghiệp vụ luân chuyển hàng hóa trong quầy
- Quản lý hàng hủy, hàng chuyển giao, hàng bể vỡ
- Quản lý chống thất thoát hàng hóa
- Đảm bảo vệ sinh quầy kệ và hàng hóa
Chức năng: Quản lý tài chính
- Quản lý kết quả kinh doanh: tối ưu hóa doanh số, lãi, tồn kho, thất thoát và các chi phí khác
- Lập báo cáo tuần/ tháng
- Tổ chức việc thực hiện kiểm kê định kỳ và kiểm kê xoay vòng
Thực hiện các nhiệm vụ khác được giao theo yêu cầu công việc & theo phân công của quản lý các cấp
Xem chi tiết

C&B Senior Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềNhân sự, Luật - Pháp lý
địa điểmHồ Chí Minh
The Compensation & Benefits (C&B) Senior Manager is responsible for the delivery of the C&B solutions to the Big C Vietnam - a member of Central Group Vietnam (CGV) and collaborate with HR CGV, HRBPs and business unit leaders to effectively design, implement, direct and continuous improve C&B policies that drive employee engagement, optimize total rewards and support the achievement of strategic objectives and business results.
Essential Responsibilities:
• Design, development, review and management of the C&B policies to achieve external competitiveness as well as to maintain internal equity for programs such as compensation models, bonus plans, salary structure, job evaluation, etc.
• Manage annual salary budget, all kind of bonus plan for business unit;
• Developing pay system structure guideline;
• Monitor industry and external market for the necessary information or analysis to prepare compensation proposals and budgets;
• Monitor Expats Benefits administration;
• Monitoring Salary Scales registration with local authority
• Create and deliver training to HR, managers, and employees on compensation philosophy, trends and practices;
• Counsel and partner with HR and management teams on compensation matters related to Big C Vietnam;
• Perform ad-hoc analysis, including the generation of compensation reports from HRIS systems and creation of models to support business needs, annual HR processes and or regulatory compliance;
• Provide support for any compensation related litigation or regulation compliance for the Big C Vietnam.
• Lead C&B team and participate in the related projects.
Xem chi tiết

Labor Relations Senior Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềNhân sự, Luật - Pháp lý
địa điểmHồ Chí Minh
MISSION
Labor Relations Manager ensures the implementation of the companys labor relations policy to minimize the negative impact of employee discipline and collective labor disputes, as well as the implementation of policies and procedures of the occupational safety and health procedures of the company are followed to ensure that each employee is able to work in a safe and hygienic environment in accordance with the requirements of the relevant provisions of laws.
ACTIVITIES
Function: Ensure the implementation of the labor relations policy of the company to minimize the negative impact of employee discipline and collective labor disputes.
- Establishing, supplementing and amending legal documents related to the management of labor relations of the company and designing human resource management procedures and forms such as the Internal Labor Rules, the Collective Labor Agreements , the procedures and forms for dealing with labor disciplines; labor contract termination, labor safety and hygiene, periodic health checks-up and other procedures and forms to ensure the labor relations between the company and employees are implemented smoothly and in accordance with the provisions of the laws;
- Capturing information, analyzing and proposing the suitable solutions for labor relations issues in line with personnel policies and development strategies of the company;
- Training and counseling for manager’s level on labor relations in order to build harmonious labor relations in accordance with the Internal Labor Rules, the Collective Labor Agreement, the Labor Contract, the provisions of labor law, the policies and standards of the company;
- Coordinating with specialized departments or business units to investigate and handle violations of Internal Labor Rules and build the preventive measures/ policies to ensure business effectiveness. and a standard work environment;
- Analyzing and advising the process of solving problems related to the labor contracts of the employees in accordance with the regimes, policies and the provisions of laws and adjust the labor relations management policies / guidelines accordingly.
- Representatives of the company or participate in negotiations on settlement of disputes with the employees, trade unions, state agencies on labor relations ... to protect the legitimate interests of the company;
- Preparing, providing the documentations for the legal representative, conciliation board, outsourced consultants and managing the relationships with these parties to ensure the legal interests of the company.
Function: Ensure the implementation of the companys labor safety and hygiene policies and procedures to ensure that each employee is able to work in a safe and hygienic environment in accordance with the relevant provisions of laws.
- Support HR manager at stores in the emplementation of inspection, control and assessment of labor safety and hygiene at workplace, occupational accident investigation, completion of occupational accident reports, coordination with other departments technical and labor safety and hygiene authorities to identify causes and establish preventive measures;
- Propose the labor improvements process and conditions;
- Guide HR manager at stores in monitoring and analyzing the data of injury, illness, sick leave and absenteeism to identify the causes and propose the solutions to fix these problems.
- Co-ordinate with HR managers to invite the organizations or the individuals with professional training and training staff on labor safety and hygiene;
- Support HR manager at stores in the assessment of technician who is in charged the tasks of labor safety & hygiene.
- Assist HR manager at stores to ensure the first aid resources and services in accordance with the provisions of laws.
Xem chi tiết

SAP Admin - BI Application Manager

Thực tập sinh
Trên 30 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHồ Chí Minh
MISSION
- Support clients in the selection, implementation, and support of specific SAP modules.
- This role uses consulting skills, business knowledge, and SAP solution expertise to effectively integrate SAP technology into the client’s business environment.
- This position will support the existing design and implement enhancements of SAP solutions throughout business processes and various SAP modules.
- This position requires a solid understanding of business processes, SAP, and available technology solutions that enhance the use of SAP.
- The position will also lead integration projects of ancillary systems that will integrate with SAP and other business systems, such as EDI, EPCIS, Reporting tools, external WM systems and serialized manufacturing systems. The position must be familiar with integration technologies and will act as the key IT contact to coordinate these efforts with the IT Support Team.
ACTIVITIES
- Provide development leadership in the design, development, testing, quality assurance and performance of system applications within PCC. This will involve managing the complete software development life cycle of applications.
- Lead large data and technology projects ensuring business objectives are met and critical points of integration and alignment are addressed. Manage team priorities for deliverables to ensure project milestones are met. Provide Reporting to CIO.
- Work with functional leaders to identify and operationalize strategies to achieve business optimization and lead plan to provide successful execution.
- Design, configuration and testing in various SAP Modules: FI/CO, HCM, BI.
- The Consultant facilitates the implementation and support of SAP modules to enhance the clients’ business functionality and overall performance, while maintaining a high degree of customer satisfaction
- Analyze the current business processes and scenarios of the client and recommend/develop solutions to meet the clients need.
- Acts as liaison with client for troubleshooting: investigate, analyze, and solve software problems and map client business requirements, processes and objectives; develop necessary product modifications to satisfy clients needs
- Provide detailed knowledge of industry best practices
Xem chi tiết

(SAP) Admin - BI Application Specialist

Nhân viên
20 - 30 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHồ Chí Minh
MISSION
- To be responsible for operation system.
- Support clients in the selection, implementation, and support of specific SAP modules.
- This role uses consulting skills, business knowledge, and SAP solution expertise to effectively integrate SAP technology into the client’s business environment.
ACTIVITIES
- Participate in the research, development, construction and project applications in business practice.
- Participate in the implementation of SAP module. Design, configuration and testing in various SAP Modules: MM, SRM, CRM, FICO, BW, HR.
- Coordinate with IT Operation Team to provide the optimal solution for SAP operation.
- The Consultant facilitates the implementation and support of SAP modules to enhance the clients’ business functionality and overall performance, while maintaining a high degree of customer satisfaction
- Analyze the current business processes and scenarios of the client and recommend/develop solutions to meet the clients need.
- Acts as liaison with client for troubleshooting: investigate, analyze, and solve software problems and map client business requirements, processes and objectives; develop necessary product modifications to satisfy clients needs
- Provide detailed knowledge of industry best practices
Xem chi tiết

Talent Acquisition Specialist

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềNhân sự
địa điểmHồ Chí Minh
1. MISSION
The Talent Acquisition Specialist is responsible for promoting Central Group Vietnam to be Employer of Choice to attract, engage talents for successfully satisfying business requirements.
2. ACTIVITIES
Employer branding:
- Coordinate with depts/vendors/functions to ensure that all activities and initiatives relating to employer branding are initiated and completed on time;
- Corporate with internal stakeholders to organize events of Central Group VN;
- Combine with Corporate Comm Dept. to maintain or create internal communication programme for internal communication tools: Internal bulletin board, Internal Magazine Big Cười; flyers, Corporate video;
- Conduct research that helps to identify sources of potential employment candidates;
- Work with internal recruiters to hold the proper activities with the right message and material through the right channels to attract targeted audiences:
+Online channels: Social networks, Digital Marketing tools, Career page,….
+Offline channels: Job fairs, student programs, recruitment campaigns…
Recruiting:
- Etablish solid relationship with hiring managers, act as talent advisor/ consultant in all aspects of recruitment by focusing on hiring expectations, candidate assessment
- Conduct successful recruitment outcome and quality of hire by mastering recruiting skills such as interviewing, selecting, testing, matching…
- Liaise with peer group of recruiters to define best practices and promote knowledge sharing
- Other activities according to job requirements and assigned by superiors.
Xem chi tiết

Senior Engineer Designer - MEP

Nhân viên
20 - 30 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềXây dựng
địa điểmHồ Chí Minh
NHIỆM VỤ
Đảm nhiệm:
- Phụ trách các hệ thống Kỹ thuật (MEP) của những dự án cải tạo và thi công mới.
- Kiểm tra các bản vẽ thiết kế phù hợp với các yêu cầu kỹ thuật đảm bảo vận hành suôn sẻ.
- Chỉnh sửa bản vẽ phản hồi khi có yêu cầu đến nhà thầu thi công hoặc nhà thầu thiết kế.
- Hiểu rõ các tiêu chuẩn thiết kế TCVN, hoặc cao hơn.
- Lưu trữ các bản vẽ của các dự án
HOẠT ĐỘNG
Chức năng: xây mới /sửa chữa nâng cấp các hệ thống kỹ thuật
- Phối hợp với các bộ phận liên quan của công ty để nắm rõ kế hoạch xây mới nâng cấp sửa chữa cho từng dự án của BigC.
- Tham gia họp và học hỏi thêm các hệ thống khác nếu như chưa được biết đến từ các công việc trước đây mình đã từng làm.
- Kiểm tra các bản vẽ của các nhà thầu thiết kết, đưa ra các ý kiến theo tiêu chuẩn TCVN hoạc cao hơn, trao đổi thêm với cấp trên trước khi phản hồi đến đơn vị thiết kế.
- Cập nhật lại bản vẽ theo yêu cầu và phản hồi cho các nhà thầu khi có yêu cầu
- Phối hợp với các đồng nghiệp thiết kế kiến trúc, kết cấu để cập nhật bản không bị trùng lập các hệ thống thiết bị ảnh hưởng thi công.
- Trao đổi đàm phán với các nhà thầu liên quan đến thiết kế để có bộ bản vẽ cho việc xip phép, thi công hoặc chọn thầu.
- Kiểm tra việc thi công có đúng thiết kế như bản vẽ được đề ra
Chức năng khác:
- Nơi làm tại văn phòng hoặc đi công tác.
- Phối và làm việc chung với Đội thiết kế của phòng dự án
- Hỗ trợ kiểm tra các hệ thống khác cho các Siêu thị BigC.
- Phối hợp với các đồng nghiệp trong bộ phận và các siêu thị để giải quyết các vấn đề liên quan đến các ban ngành trong và ngoài.
- Các nhiệm vụ khác theo yêu cầu công việc và theo phân công của quản lý các cấp.
Xem chi tiết
2
Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại