Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

công ty cổ phần du lịch absolute asia

Công Ty Cổ Phần Du Lịch Absolute Asia

địa chỉĐịa chỉ:

quy mô công tyQuy mô công ty: Đang cập nhật

websiteWebsite: Chưa cập nhật

Mô tả công ty

Absolute Asia Travel is a privately owned, fully licensed and bonded travel company based in Hanoi, Vietnam who offers private tours, small group tours and customized experiences for discerning travellers since 2006. The company is committed to providing top-quality services. This is the right place for any individual who is eager to work with a dynamic team of a professional company. Absolute Asia Travel Address: Suite 1403, Silver Wings Tower, 137A Nguyen Van Cu St., Long Bien District, Hanoi, Vietnam

Tin tuyển dụng của Công Ty Cổ Phần Du Lịch Absolute Asia

Nhân Viên Kế Toán

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán, Hành chính - Văn phòng
địa điểmHà Nội
1. Công việc hành chính:
- Ghi nhận và lưu giữ tài liệu, hóa đơn cũng như là cung cấp những thông tin cần thiết cho các bộ phận khác.
- Liên lạc với các nhà cung cấp lấy hợp đồng và thông tin về dịch vụ.
- Các công việc hành chính khác.
2. Kế toán:
- Thu thập, kiểm tra chứng từ kế toán và vào số liệu trong phần mềm đảm bảo chính xác, kịp thời.
- Theo dõi công nợ phải thu, công nợ phải trả của các khách hàng, nhà cung cấp.
- Theo dõi số dư tài khoản Ngân hàng tiền gửi, tiền vay.
- Tính tiền lương và thực hiện các công việc liên quan đến tiền lương.
- Thực hiện chốt sổ kế toán hàng tháng, lập báo cáo lãi lỗ cuối năm.
- Chi tiết công việc sẽ được trao đổi trong buổi phỏng vấn.
Xem chi tiết

Travel Sales Manager (English Speaking) - Immediate Interview

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuản lý điều hành, Việc làm bán hàng, Du lịch
địa điểmHà Nội
OVERVIEW
• Manage the day-to-day sales activities of the company.
• You will be selling and following up FIT/GIT clients while developing business strategies to increase profitability.
• Manage and train the travel sales staff effectively allowing for increased sales and engagement.
JOB DESCRIPTION
• Managing daily requests from direct customers or travel partners and assigned sales team with relevant leads.
• Ensure a smooth communication with direct customers and travel agents
• Ensure enquiries must be responded within 24 hours
• Selling unique and customized travel experiences, maintain and following up clients
• Proposes strategies to development the profitability of the company
• Analyzes sales figures and forecasts future sales volume
• Analyzes market trends in the travel industry and makes recommendations for improvement
• Ensures that company procedures, guidelines and standards are followed in the areas of: customer service, ticketing, attendance, accuracy of work, invoicing etc. for assigned sales staff
• Responsible for ensuring all sales staff are fully trained on office standards, new enhancements and products
• Manage and motivate the team to increase and close sales
• Researches and provides solutions to escalated travel-related issues from clients
• Foster a positive team environment and provide strong leadership
• Other tasks if required by the Directors.
• Report regularly about any issues, problem and complaints from customers/travel agents to your Board of Directors
Xem chi tiết

02 English Speaking Inbound Staff - Immediate Interview

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Du lịch, Khách sạn - Nhà hàng
địa điểmHà Nội
Adress: Suite 1403, Silver Wings Tower, 137A Nguyen Van Cu St., Long Bien District, Hanoi, Vietnam
JOB DESCRIPTION
• Taking care of daily requests from direct customers or travel agents as assigned by Sales Manager
• Handle bookings from direct customers or your travel agent
• Send follow-up emails to get the final feedback from them for our proposal
• Ensure a smooth communication with direct customers and travel agents
• Enquiries must be responded within 24 hours
• Coordinate with other departments to ensure all services are booked and ready at least 1 week prior to arrival date
• Follow up payments with customers and travel agents
• Make sure that all trips sold by you are mistake-fee and run smoothly
• Report regularly about any issues, problem and complaints from customers/travel agents to your Managers
• Other tasks if required by the Managers.
Xem chi tiết
Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại