Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

công ty TNHH chronosoft đông dương

Công Ty Tnhh Chronosoft Đông Dương

địa chỉĐịa chỉ:

quy mô công tyQuy mô công ty: Đang cập nhật

websiteWebsite: Chưa cập nhật

Mô tả công ty

.

Tin tuyển dụng của Công Ty Tnhh Chronosoft Đông Dương

[Lương Cơ Bản 5-8 Triệu + Hoa Hồng Cao] Nhân Viên Kinh Doanh - Sales Executive

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềSinh viên mới tốt nghiệp - Thực tập, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
- Thu thập thông tin thị trường & vẽ sơ đồ thị trường (khách hàng & đối thủ cạnh tranh).
- Làm việc với Quản lý bán hàng khu vực để mở rộng kinh doanh.
- Thăm khách hàng để giới thiệu sản phẩm.
- Làm báo giá, danh sách sản phẩm & đơn hàng.
- Quản lý công nợ khách hàng.
- Trưng bày/hướng dẫn khách hàng trưng bày hàng hóa theo chuẩn của hãng.
Sản phẩm: Đồng hồ đeo tay chính hãng của nhiều thương hiệu nổi tiếng như Fossil, Emporio Armani, Michael Kors, Esprit, Adidas, Puma, DKNY, Misfit, Daniel Wellington...
Xem chi tiết

Ecommerce Manager

Thực tập sinh
20 - 30 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
- Manage company website sites efficiently and generating profitable sales;
- Develop monthly/annual business plan and cost budget as per company’s goals and objectives;
- Responsible of achievement of Topline sales budgets and budgeted GP for the online channel;
- Handle & develop Marketplace partners with differentiated strategies;
- Create higher online awareness for the company and brands in its portfolio using social media, advertising and other channels and increasing traffics;
- Strategize calendar for online marketing activities, promotion schemes;
- Manage social media pages – Facebook, Instagram;
- Implements global campaigns and coordinate with brand Principals for the same;
- Marketing plan and budgeting;
- Inventory planning, brand and product assortment planning and execution;
- Monthly sales report & other report requested by manager;
- Give direction to the Online team by assignment of KRAs/deliverables, review and monitor performance objectively, mentoring and feedback;
- Impart training to the online team on various aspects of business and operations.
Xem chi tiết

Online Marketing & Sales Executive (Marketplace / E-Commerce)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
Sale Part:
- Manage product information, stocks on market-places (Robins, Tiki, Lazada...);
- Receive & proceed all orders on market-places;
- Follow payment and delivery process;
- Prepare sale report by monthly & other reports as request.
Marketing Part:
- Plan & Implement promotion programs in market-places;
- Manage & Follow Digital Marketing Agencies;
- Produce Content Marketing (copywriting, images) on Social Networks, Website;
- Prepare monthly marketing report.
Xem chi tiết

Sales Executive

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng, Mỹ phẩm - Thời trang - Trang sức
địa điểmHồ Chí Minh
- Collect market information & make mapping about strategic customers and competitors.
- Work closely with the Area Sales Manager to expand the sales funnels.
- Visit watches stores to promote the brand.
- Prepare quotations, product lists and sales orders.
- Manage customer credit.
- Do visual merchandising.
Xem chi tiết

Distributor_ Brand Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
- Take care of brands assigned to the portfolio.
- Study the brand marketing strategy; cooperate with Marketing Department to adjust and deploy annual marketing plan for each brand on Vietnam market.
- Cooperate with Marketing Department to optimize the marketing activities to suit the brand budget.
- Business & Annual Budget Planning: Be responsible for each brand sales volume, cost of operations and gross profit targets. Also, Collection targets in line with Sales.
- Manage a network of dealers all over the cover region with focus on Dealers Secondary Sales & Stock report analysis.
- Negotiate, contracting and up selling to dealers and relationship management with them/partners.
- Forecast & Inventory Management: Plan and maintain stock level for each brand; review and adjust stock composition for each season.
- Make sure that all brand guideline on visual/VM, display and selling procedures have been deployed correctly.
- Organize training for staff/dealer for each brand on new collection.
- Recruit, train, supervise and appraise staff.
- The tasks could change as per management’s discretion.
Xem chi tiết

Retail Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng, Mỹ phẩm - Thời trang - Trang sức
địa điểmHồ Chí Minh
Job Purpose:
Primary task would to develop and manage the Company’s retail business across Vietnam.
Duties:
- Achieving and Maximizing profitability and meeting sales targets;
- Responsible for handling sales team for over 08 stores nationwide;
- For the product - prudent ordering, proactive stock handling, liquidation and clearance of slow moving/ ageing stocks;
- Forecast & Inventory Management: Plan and maintain stock level for each brand; review and adjust stock composition for each season.
- Team management - recruiting, training, supervising, incentive planning and appraising staff;
- Planning and managing annual budgets;
- Retail Expansion and Liaison with existing stores, networking with Retail Mall management;
- Make sure that all brand guideline on visual/VM, display and selling procedures have been deployed correctly.
- Cooperating with Marketing Department to plan and execute marketing activities and promotions as per Brand mandates;
- Cooperating with Marketing Department to implement VM guidelines, from preparing promotional materials to actual displays;
- Cooperating with Marketing Department to work with designer, contractors for new shop layouts, designing, fixtures, etc.;
- Maintaining statistical and financial records, analysis, reports – those are useful for reviews;
- Customer Engagement & CRM, Handling difficult customer service complaints and issues;
- If required, cooperating with Marketing Department to marketing & promotion partners across media platforms;
- The tasks could change as per management’s discretion.
Xem chi tiết
Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại