Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Contracting Cum Sales Admin (Hospitality & Tourism)

Thien Minh Hospitality

Địa chỉ công ty: Level 10, 157 Pasteur Street, Ward 6, District 3, Ho Chi Minh City

Quy mô : Đang cập nhật

Lượt xem: 255 |

Ngày cập nhật: 31/12/2018 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hà Nội Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
PRINCIPAL RESPONSIBILITIES
• To take care of contracting management, communication and other contracting activities as assigned by DDOS/Line Manager
• To closely follow up the sales leads to get them confirmed and finalized
• To update all databases and CRM
• To undertake administration and other office duties that leave the sales team free to focus on the busy business of selling.
MAJOR TASKS
The key role is to manage the contracting works and assist the sales team in generating income for the company. Together with the Sales Team, this position is accountable for converting individual and/or group business sales leads/ prospects to a materialized sales business.
• Processing new sales leads as per guideline from sales team
• Managing the correspondence between the sales team and internal & external clients
• Monitoring the customer accounts (database, contract tracking & updates in CRM)
• Issuing and following up on contract rates
• Making quotations for incentives or group bookings
• Providing data and reports to help the sales team
• Submitting a daily sales report including potential solutions to improve the sales performance
• Filing documents and monitoring stocks of collaterals and other sales material
• Assisting with the organization of trade shows (domestic and international), international sales calls and related follow up
• Taking minutes of meetings as assigned by DDOS/Line Manager
• Supporting with paperwork, travel applications and delivery of goods to/from hotels
• Other duties as may be assigned by the DDOS/Line Manager
WORKING CONDITIONS
• Working hour: 8:30am – 5:30pm from Monday to Friday
• Working location: Hanoi (01 staff), Ho Chi Minh City (01 staff)
• Travelling within the country/region, if required
WHAT WE OFFER
• A competitive salary package with monthly incentive rewards and annual bonus
• Health Care and Personal Accident Insurance 24/24
• Product inspection trips and annual company trip
• 16 days annual leave, 12 days sick leave
• Training courses with great career development opportunities
• Social club with monthly in/out of office activities
• Annual staff party and company-wide team building days
• Summer vacation within Vietnam and Asian countries

Yêu cầu công việc

JOB REQUIREMENTS
• Proactive and accepting job challenges
• Detailed and good following up.
• Team work player
• Confident, easy-going, independent and responsible person
• University degree
• Relevant experience at least 2 year
• Fluent English in both speaking and writing, able to take minutes of meetings in English

Quyền lợi được hưởng

- A competitive salary package with monthly incentive rewards and annual bonus
- Health Care and Personal Accident Insurance 24/24
- Annual staff party, summer vacation and company-wide team building days
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại