Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

CSR Officer - Ccsr Department

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

Địa chỉ công ty: Số 1 đường số 17A Phường Bình Trị Đông, Quận Bình Tân

Quy mô : Từ 100 - 499 nhân viên

Lượt xem: 262 |

Ngày cập nhật: 08/05/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
Key responsibilities:
1. Duties and Authorities regarding Business Planning
- Grabbing, collecting either objective and subjective situations and any information from varieties of sources on social & environmental trend, people reaction on social & environmental issues at domestic or/and international perspective.
- Proposing, officializing, implementing and executing CSR-related policies, regulations and operating systems by analysis of risks, forecasts etc., except any activities relating to marketing, promotions of sales.
- Becoming the primary contact and department in charge for any activities regarding to Environmental and Social Contribution Department of AEON CO., LTD, Aeon 1% Club & Aeon Environmental Foundation as well as any contacts regarding charities, scholarships and CSR related matters.
2. General Duties
- Investigating, making questions to the direct supervisor(s), and well-understanding regarding the department nature, to maximize performances and improving quality and efficiency of such performances.
- Responsible for completing all tasks/CSR project assigned by the supervisor(s) with superior and exact, accurate and high-quality performance and result.
- Responsible for administration work for CSR team
- Communicating well, caring and being supportive to all members in the department.
- The “Customers” are not only comping and shop in our stores, but also anyone who seek the support from this department, thus, whenever and whatever, wherever and however, do the best support to help or solve any matters as AEON’s COC “Customer First, Customer is always in center”.
- Upon approvals from the direct supervisor(s), proposing to select partners/vendors/suppliers to negotiate, and drafting agreements/contracts, and issuing any necessary letters or documents to either internal or external regarding any activities to fulfill the department duties, obligations and responsibilities.
- Any other jobs, roles and activities, or matters ordered from the supervisor(s) and/or company from time to time.

Yêu cầu công việc

Job Requirements:
- University degrees (knowledge of statistics, social relation is preferable).
- Minimum 01 year of related experience.
- Strong English Skills, (Recommendable but not required, Japanese Skills)
Knowledge, Skills & Behaviors:
- Social orientation
- Time & organizing management skills
- Very fluent in English (more than average of spoken and written)
- Knowledgeable of presentation skills and choosing appropriate words as both verbal and writing skills
- Intermediate communication skill (both verbal and written)
- Strong skills to collect information
- Basic risk and crisis management skills
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet and computer graphics and designing
- Details oriented and being able to handle multi-tasks.
- Problem solving skill.

Quyền lợi được hưởng

- Thưởng MBO, Tháng 13
- Đào tạo
- Cơm trưa căn teen
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại