Tìm kiếm nâng cao

Ngành nghề

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Customer Satisfaction Manager (~$2000)

Công Ty TNHH Lg Innotek Việt Nam Hải Phòng

Địa chỉ công ty: Lô I, 4, Khu công nghiệp Tràng Duệ, Xã Hồng Phong, Huyện An Dương, TP Hải Phòng, Việt Nam

Quy mô : Ít hơn 10 nhân viên

Lượt xem: 266 |

Ngày cập nhật: 20/03/2019 (2 năm trước)

Địa điểm tuyển dụng: Hải Dương Hải Phòng Thái Bình

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
* Working Time: Monday ~ Friday
* Overtime Claim: 150% Weekdays, 200% Weekends
* Shultle Bus from Hai Duong City or Hai Phong
* Having 3 meals/day if OT
* 13th Salary + Good Insurance Packages
* Probation Time: 100%
* Opportunity to be train oversea
•The Customer Satisfaction Manager will provide strategic leadership and direction for the delivery of pre- and post-sales services and support to clients/customers. This position will manage all facets of customer retention including participating in the resolution of customer concerns and defining and developing a customer contact strategy.
Job Responsibilities:
•Analyzes operational processes, escalation procedures and performs training needs assessments for identifying opportunities for service delivery improvements and value add to the customer/clients.
•Liaises between customers and manufacturing, field service, order processing and accounting to resolve status, production, delivery and billing inquiries.
•Develops and manages return materials authorization processes for ensuring customer returns, exchanges, service and repairs are done with speed and accuracy and all client/customer service delivery issues are resolved.
•Develops customer service department procedures.
•Selects, develops, and evaluates personnel to ensure the efficient operation of the function.
•Manages special projects and other duties as assigned.

Yêu cầu công việc

- Bachelor Degree with major of Business Administration, Trading, Social Sciences, Marketing, Customer Service.
- At least 7 years in Service/Manufacturing Industry and 2 year experience in management level
- Corporate customer service experience is preferable.
- Execellent English (essential)
- MS Office Fluency.

Quyền lợi được hưởng

- Lương tháng 13, thưởng KPI
- 12 ngày phép có lương
- Xe đưa rước cán bộ, công nhân viên.
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại