Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Customer Service Executive

Alpha King Real Estate Development Joint Stock Company

Địa chỉ công ty: 8 Nguyen Hue, Ben Nghe Ward, District 1, HCM City, Viet Nam

Quy mô : Từ 500 - 999 nhân viên

Lượt xem: 424 |

Ngày cập nhật: 19/03/2019 (2 năm trước)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
* POSITION OVERVIEW:
 To represent the company by providing after sales services to all customers
 To support Customer Service Manager/ Assistant Customer Service Manager by administrating the information/ report to all related department
* RESPONSIBILITIES:
1. After sales service:
 Receive and reply requests, inquiries, complaints from purchasers (from phone calls, emails, or directly).
 Update information on CRM for related departments to work on : Project update (monthly), Birthday Congratulation, Holiday wishing, etc...
 Resale - Receive Unit Assignment request (resell after/ before SPA if required), consult the procedure, liaise with Admin, Accountant, Legal to get the process done and return re-sale documents (after checked and signed) to Purchaser/Agents
 Bank mortgage - Working with the related departments Admin, Accountant, Legal to provide document to apply for bank mortgage to purchaser if required.
 Inform purchaser to collect related documents for pink book submission and handover pink book to Purchaser.
 Liaise with Finance and Banker to summit Bank Guarantee (BG)s supportive documents and handover BG to Purchaser.
2. Collection:
 Send payment/reminder/warning/termination notice and receipts to purchasers by emails and phone calls.
 Liaise with Sale to push for payment collection.
 Collect all payment extension request, interest waiving request and update to Management to seek approval and feedback to purchaser.
 Follow up payment and report aging cases (if any).
 Send handover notice and follow up payment with Accountant.
3. Sales support:
 Support Sale in house and Agents to get Sale Documents (Quotation/Deposit Agreement/Sale and Purchase Agreement) signed.
 Contact and handover signed Deposit Agreement/Sale and Purchase Agreement to Purchaser/Sale/Agent.
 Keep track daily/monthly DA/SPA signing status and update to Management.
4. Sales event:
 Welcome guests if required.

Yêu cầu công việc

* Education Graduated University/ College
* Communication skills Good interpersonal, negotiation and communication skills, for liaising with colleagues, customers and other partners
* PC skills Good at Excel, PowerPoint, Word
* Experience At least 1-year experience in related field
* Language
Proficient English (both speaking and writing), Vietnamese
Preferable: Chinese (Cantonese and Mandarin)
* Key characteristics
 Hard-working attitude
 Driven, competence, flexibility and a willingness to learn;
 Good organizational and time management skills with the ability to multi-task;
 Literacy, for writing reports and presentations;
 Good teamwork, analytical and problem-solving skills;
 Business-related awareness and a good knowledge of current affairs.

Quyền lợi được hưởng

- 13th month salary & Perfomance Bonus
- Healthcare Insurance + Lunch & Parking allowance
- 12 days for Annual leave & 5 days for Sick leave
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại