Tìm kiếm nâng cao

Ngành nghề

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Customer Support Specialist

Kms Technology Vietnam

Địa chỉ công ty: 123 Cong Hoa Street, Tan Binh District, HCMC

Quy mô : Từ 1000 - 3000 nhân viên

Lượt xem: 346 |

Ngày cập nhật: 15/05/2018 (2 năm trước)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:1 - 2 năm kinh nghiệm
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Đại học trở lên
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:1 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
We are looking for a customer-oriented service agent. Incumbent of this position will act as a liaison, provide product/services information and resolve any emerging problems that our clients might face with accuracy and efficiency in timely manner. The target is to ensure excellent service standards and maintain high customer satisfaction.
* Primary Responsibilities:
- Handle complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
- Consult best practice and work-around if current product does not meet customers requirements
- Coordinate with Customer Success and Sales team to convert leads into customers or cross sales products
- Coordinate with development team to understand customers’ issues and get them solved
- Provide feedback to development and production team to address customers’ issues or suggestions
- Build sustainable relationship of trust through quick support, open and interactive communication to reach high rate of customers’ renewal
- Demonstrate products to customers and follow up with their requests

Yêu cầu công việc

Qualifications
- Education: Bachelor in Business Administration or IT
- Must have at least 02 year relevant or professional work experience in Customer Service, IT or technical product is an advantage
- Excellent English communication skills – verbal and written, especially in technical field.
- Proficiency: MS Office, Emails, CRM and customer service system, Zendesk is a Plus
- Interpersonal skills
- Problem- analysis and solving
- Data collection and ordering
- Ability to work with team and under pressure
- Ability to quick-learn IT products

Quyền lợi được hưởng

Growth Opportunities:
- As part of a top Georgia’s top 40 most innovative companies, you will work in a diverse environment with big customers (in banking, finance, agency technology industries) and many entrepreneurs worldwide. If you love communication across culture and countries, this position would be the best fit for you.
- You have chance to learn new technologies and training opportunities as well as company-held conferences/seminars to improve personal knowledge.
- You will not only gain experience in Customer Support but also in Customer Success, CRM, Project Management from professional leaders in the United States.
- Besides company’s benefits, including personal and family insurance plan, team buildings, company events, you will also receive bonus depending on individual contribution.
* Perks you Enjoy at KMS
- Working in one of the Best Places to Work in Vietnam
- Building large-scale & latest technology software products
- Working & growing with Passionate & Talented Team
- Attractive Salary and Benefits
- Performance appraisal twice a year
- Onsite opportunities: short-term and long-term assignments in U.S
- Flexible working time
- Various training on hot-trend technologies, best practices, and soft skills
- Premium health care insurance for you and your loved ones
- Company trip in every summer, big annual year-end party every year, team building, etc.
- Fitness & sports activities: football, tennis, table-tennis, badminton, yoga, swimming…
- Joining community development activities: 1% Pledge, charity every quarter, blood donation, public seminars, career orientation talks,…
- Free in-house entertainment facilities (foosball, ping pong, boxing, gym…), coffee (latte, cappuccino, espresso) and snack (instant noodles, cookies, candies…)
And much more, join us and let yourself explore other fantastic things!
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Kms Technology Vietnam Tuyển Dụng

Advertising Executive
Nhân viên
$ Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
yêu cầu bằng cấpCao đẳng trở lên
địa điểmHồ Chí Minh
ngành nghềMarketing - PR
Communications Specialist (Upstar Labs)
Nhân viên
$ Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
yêu cầu bằng cấpCao đẳng trở lên
địa điểmHồ Chí Minh
ngành nghềMarketing - PR
[Kms Technology] Senior Admin Executive
Nhân viên
$ Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
yêu cầu bằng cấpkhông yêu cầu
địa điểmHồ Chí Minh
ngành nghềHành chính - Văn phòng
Senior Business Analyst
Nhân viên
$ Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
yêu cầu bằng cấpkhông yêu cầu
địa điểmHồ Chí Minh
ngành nghềIT phần mềm
Accountant Executive
Nhân viên
$ Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
yêu cầu bằng cấpkhông yêu cầu
địa điểmHồ Chí Minh
ngành nghềKế toán - Kiểm toán

Kms Technology Vietnam

Địa chỉ: 123 Cong Hoa Street, Tan Binh District, HCMC

Quy mô công ty: Từ 1000 - 3000 nhân viên

Website: http://kms-technology.com/

Mô tả công ty:

KMS Technology was founded in 2009 by a team of information technology veterans in the United States and Vietnam with a vision of building an agile, innovative and efficient organization that increases our client’s shareholder value. The KMS leadership team is leveraging their experience in running both venture backed and public technology companies with operations across multiple continents to build the optimal company KMS provides services across the software development lifecycle through partnerships with clients ranging from start-ups to Fortune 500 companies. These services include research and development, product innovation and management, application management, testing, support, professional services, and staff augmentation. Our infrastructure, methodology, team design, employee profile and client relationship models are designed to maximize the value we deliver, reduce time to market, and increase quality. Most important, our culture is defined to encourage our highly experienced teams to deliver innovative solutions that don’t just meet our client’s needs, but also exceed their expectations.

Xem chi tiết

Việc làm tương tự

Mass Recruitment Co., Ltd
Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại