Tìm kiếm nâng cao

Ngành nghề

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Chi tiết tuyển dụng

Bayer Vietnam Limited (Bvl)

Executive Assistant to Country Head

Bayer Vietnam Limited (Bvl)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Địa chỉ công ty: 3rd Floor, CentrePoint Building, 106 Nguyen Van Troi, Ward 8, Phu Nhuan District, HCMC

Mức lương - Mức thu nhập: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

TIN XÁC THỰC

Lượt xem: 242

Ngày cập nhật: 02/03/2019
(1 năm trước)

so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Thông tin tuyển dụng nhanh

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Hành chính - Văn phòng Y tế-Dược Vận tải - Lái xe

Mô tả công việc

Provide executive support to Country Head in all areas by complying company policies and regulations.
•Detailed knowledge of the activities, operations and people of the organization
•Perform advanced secretarial and administrative support including manage and maintain CH’s schedules, coordinate appointments, travel and logistic arrangements
•Prepare and arrange meetings and management events including content development, collect and analyze data to prepare reports and documents, create and distribute meeting minutes and presentations
•Monitor and deal with incoming correspondence and documentation
•Support the communication, clarify issues and review operating practices and implement improvements where necessary
•Gather feedback and proactive tracking of action lists and open items
•Reinforce the coordination among departments, regions and operation needs
•Training and supervising other administrative support functions.

Yêu cầu công việc

•5-6 years of working experience in administrative and business support for executive positions
•Graduate with bachelor degree in relevant area.
•Strong communication and coordination skills
•Good English skills
•Strong software and research skills
•Excellent interpersonal skills
•Ability to gather and organize complex data and information from multiple sources and parties
•Strategic thinking and flexibility
•Sensitivity to confidential matters
•Ability to work well with all levels of internal management and staff, as well as outside clients and vendors.

Quyền lợi được hưởng

- Bonus
- Health Care
- Laptop
so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Chia sẻ công việc này !!!

Địa chỉ: 3rd Floor, CentrePoint Building, 106 Nguyen Van Troi, Ward 8, Phu Nhuan District, HCMC

Quy mô : Trên 1000 nhân viên

chi tiết công ty

Tìm kiếm nâng cao

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua skype