Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

F&B Sales Administrator

Công Ty TNHH Ecolab Việt Nam

Địa chỉ công ty: 8th Floor, Unit 8.2, Etown 2 Building 364 Cong Hoa Street, Tan Binh District

Quy mô : Từ 500 - 999 nhân viên

Lượt xem: 305 |

Ngày cập nhật: 09/08/2018 (2 năm trước)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
*Responsibilities
• Performs a variety of clerical/ administrative activities to support sales executives, as well as field sales managers and associates, in administrative areas.
• Drafts sales documentation, reports, and correspondence.
• Tracks, compiles information and produces reports on competitive prospects, contests and other special initiatives; may also collect/consolidate information to provide summary reports for executives.
• Additionally may perform lead responsibilities: Trains Field Support specialists within the region on sales administrative systems and processes, such as for order processing and customer financing, and may coordinate and/or train on all responsibilities for sales rollouts and special projects.
• Coordinate with concerned internal and external parties for all matters e.g. Supply Chain, CSR, Warehouse, HR, F&A, vendors, suppliers etc.
*Logistics tasks:
• Coordinate the day-to-day planning to ensure that goods are available for sales in accordance with established schedules and inventory lists.
• Interpret stock orders, requests, and shipping and receiving tickets, and schedule the movement of materials accordingly.
• Enter data into a database or other computerized system to maintain up-to-date stock records; retrieve stored information; or respond to enquiries (for example on inventory levels or delivery schedules).
• Monitor and control inventory values to meet the agreed target.
• Coordinate with the suppliers and/or inter-company to proceed the import and export activities
• Keep, monitor related documents filing and submit to Finance.

Yêu cầu công việc

• Bachelors Degree in any related field.
• Experience 1-5 years in Logistics, Coordinator, Sales Administrator, Customer Service or related.
• Connection/ networking with the high levels and others, problem solving and decision making.
• Computer literacy (MS. Office and outlook)
• Good command of Thai and English.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Opportunities to be trained in the professional environment to maximize your potential
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại