Tìm kiếm nâng cao

Ngành nghề

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

General Affair (Kiêm Phụ Trách Xuất Nhập Khẩu) Tại Phil Inter Pharma

Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Hu Man Vi Na

Địa chỉ công ty: 163 Nguyễn Văn Trỗi, Phường 11, Quận Phú Nhuận, TP HCM

Mức lương: 15 - 20 triệu

Quy mô : Trên 1000 nhân viên

Địa điểm tuyển dụng: Bình Dương

Ứng tuyển ngay

Lượt xem: 353 |

Ngày cập nhật: 14/09/2018 (2 năm trước)

Thông tin tuyển dụng nhanh

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:5 - 10 năm kinh nghiệm
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Đại học trở lên
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:1 ứng viên

Mô tả công việc

Admin & General Affairs:
- Manage all the jobs of General Affairs including facility management, canteen service, security, cleaning, customer visit, transportation arrangement, hotel, air ticket booking and other office arrangement and cost saving manner.
- Manage all foreign employee’s activities such as work permit, visa, temporary resident card, etc.
- Manage and follow up all the service contracts.
- Be in charge of legal document of Company.
Human Resource:
- Perform full HR administrative function in areas of recruitment and selection, employee and industrial relations, welfare and benefits management, performance management, training and development.
- Supervise and modify HR policies, procedures, regulations and guidelines in compliance with customer’ requirements and local authorities.
- Review and update the employee handbook.
- Construction salary scale system, Company policies management.
- Responsible for monthly salary calculation, PIT.
- Establish training system, training plan and execute plan.
- Maintain communication system for employee about HR policies and customer’ standard.
- Responsible to help management, staff and union members work co-operatively together, and manage the negotiation of employment agreements, personal grievances or disputes, and other employment issues.
- Communicate closely with Department Managers in providing the necessary HR support.
- Perform any other duties and responsibilities as and when required to do so by the management.
SEA (Social Environmental Affairs):
- Set up, maintain and manage the health, safety & environmental (HSE) system complied with law and customer’s requirements.
- Understand labor code related with the rights and obligations of worker such as working condition, wages, social insurance, welfare... in order to apply well in company and control continuously.
- Ensure the HSE condition and firefighting system complied with applicable law and customer’s requirement.
- Prepare documents before auditors coming to AUDIT
- Prepare documents before local government officers such as Environment dept, Fire police office, Management board,… coming to check about environment, fire system, working hours – labor policy.
- After auditor sending issue report to company, follow up to improve issue how issues become better as auditors mentioned in the issue report.

Yêu cầu công việc

- Experience as Admin / HR / Social Compliance roles for manufacturing company.
- Experience in Audit manufacturing factories.
- Strong knowledge in Labor Law.
- Fluent in English (Speaking & writing)

Quyền lợi được hưởng

- 13th-month salary and annual bonus
- Company trip
- Minimum 12 annual leaves per year
- Negotiation when interview
so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Chia sẻ công việc này !!!

Địa điểm:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua skype