Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Head of Marketing

Navigos Search's Client

Địa chỉ công ty: Hanoi

Quy mô : Từ 25 - 99 nhân viên

Lượt xem: 332 |

Ngày cập nhật: 24/08/2018 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Marketing - PR

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
1. PR – Marketing
- Responsible for PR, Marketing, Strategic Planning, Media, Events and Customer Service of each brand and implement the strategy in the most effective way.
- Budget management for PR - Marketing activities.
- Prepare marketing plans for each brand by month / season / year.
- Outline, develop the implementation of Pr - Marketing strategies to meet the goals of business, sales, enhance the image of the brand, attract customers.
- Negotiate and increase efficiency, reduce costs from Communication and Media partners.
- Report and feedback the results of Pr - Marketing projects.
- Develop relationships with journalists, media organizations.
- Coordinate closely with the Brand Management and Team Pr - Marketing to solve problems arising.
2. Communication:
- Responsible for public relations activities of the company to maintain and improve the reputation / image of the company.
- Synthesize and add ideas into the PR-Marketing and submitted to the Board for approval.
- Coordinate with potential partners to combine PR and marketing activities.
- Negotiate programs with partners, both in terms of terms, conditions and implementation costs.
- Ensure compliance with label guidelines in communication.
- Collaborate closely with Brand managers in all media relations activities and events.
- Manage the budget for the companys communications activities.
3. Event:
- Plan, organize and direct large community events.
- Prepare, assign and supervise PR-MKT staffs to conduct events for the brand as well as for the company. Responsible for the work to be done regarding this event, including food services, staff training, menus and entertainment programs (if any).
- In addition, pay close attention to the customers to ensure that they are satisfied with the event.
- Develop relationships with potential partners for sponsorship for the companys activities and events.
- Manage the event budget effectively in the approved plan.
4. Report:
- Carry out monthly, quarterly and annual reports and analyze the effectiveness of the programs implemented for the Board.

Yêu cầu công việc

- Bachelor Degree in Marketing, Economics or other related majors.
- Having experience in Retail especially Fashion is a plus
- Strong in Communication in both Vietnamese and English
- Good leadership skills
_ At least 3 years at Manager Level

Quyền lợi được hưởng

- 13 Base Salary
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Tìm việc làm Marketing - PR

Tìm việc làm liên quan: Tại đây

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại