Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Housekeeping Clerk

Empire Group

Địa chỉ công ty: Tổ hợp Giải trí và Du lịch Cocobay Đường Trường Sa, tổ 53 Tân Trà, phường Hòa Hải, Quận Ngũ Hành Sơn , Đà Nẵng , Việt Nam

Quy mô : Từ 1000 - 3000 nhân viên

Lượt xem: 242 |

Ngày cập nhật: 07/12/2018 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Đà Nẵng

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:1 - 2 năm kinh nghiệm
hình thức làm việcHình thức làm việc:Hợp đồng
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Cao đẳng trở lên
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Khách sạn - Nhà hàng

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
- Coordinates and ensures a smooth administrative and communication flow in the HSPK department - Cooperate with Executive Secretary in administration and office activites - Follow up information received from front office and other departments - Update room status on PMS frequently in communication with Floor Supervisor - Accomplish all administrative tasks given by the Executive Housekeeper accurately and submit in a timely manner - Compile all overtime sheets, double-checking for accuracy, and submit final report to the Executive Housekeeper - Create and keep a personal file on each housekeeping team member which include but not limited to: sign on sheet, evaluation, disciplinary history, training attendance records. To be kept locked, with access by the Executive Housekeeper and HK Clerk only - Coordinate all sign-off and sign-on. Maintain a sign-in sheet to ensure all equipment is issued/returned and signed for, such as: master keys, floor keys, tools, walkie-talkie, etc - Maintain accurate and up-to-date record keeping, to include but not limited to: Guest room checklist, Arrival, Departure, In-House list.. - Answer all telephone calls courteously and direct all incoming calls to the proper destination - Log all messages received on the Housekeeping Log Book - Records and store Lost and Found items submitted to the Housekeeping office - Maintain a clean, tidied and safe workplace; performs other duties as assigned by Management

Yêu cầu công việc

- Level of education: Vocational ( Housekeeping ) - A minimum of 1 year experience in a similar role; - Fair in English - Computer: Excellent in Word, Excel, PowerPoint, Outlook - Honest, good health, enthusiastic and hark working - Attentive to detail - Strong administration, planning & organizational skills

Quyền lợi được hưởng

so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại