Tìm kiếm nâng cao

Ngành nghề

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Chi tiết tuyển dụng

Bayer Vietnam Limited (Bvl)

HR Specialist

Bayer Vietnam Limited (Bvl)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Địa chỉ công ty: 3rd Floor, CentrePoint Building, 106 Nguyen Van Troi, Ward 8, Phu Nhuan District, HCMC

Mức lương - Mức thu nhập: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

TIN XÁC THỰC

Lượt xem: 302

Ngày cập nhật: 06/04/2019
(1 năm trước)

so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Thông tin tuyển dụng nhanh

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Y tế-Dược Nhân sự Luật - Pháp lý

Mô tả công việc

This is a two year contract with Phyto VN
1. Compensation & Benefits
•Timely submit monthly payroll and ensure accuracy remittance for about 200 employees
•Timely submit Personal Income tax, SHUI declaration for employees and Tax report for Tax Department
•Timely submit advance Heath Care for related vendor
•Compile and assist with the calculation of annual personal income tax finalization.
•Timely and accurate input and update changes in HR system for accurate payroll processing and HR reporting (leave record, salary, allowances, working record)
•Prepare accurate and timely statutory reports to relevant Vietnamese Government Agencies such as Labour Department and Social Securities (register for increasing or reducing labor, claim for sickness or maternity, finalized SI book, update and maintain SI list)
•Assist in preparing Job offer, Employment contract, Variation
•Provide assistant to ensure contractual benefits for employees are paid within the terms of their contracts in a timely manner
•Timely prepare Exit advice information and documents for departing staff and calculate final payment to ensure accurate and timely remittances
•Timely and accurately send leave reports to relevant managers.
•Assist in preparing documents for visa, work permit, temporary residence card (if any)
•Ensure good customer services
2. Other tasks
•Assigned by Line Manager

Yêu cầu công việc

•Bachelor Degree (Law, BA, Economics)
•01 - 02 year experience as Payroll, C&B, Recruitment
•Excellence Excel Skill
•Communication English

Quyền lợi được hưởng

- 13th salary
- Advance Health Care
- 10 days sick leave full paid
so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Chia sẻ công việc này !!!

Từ khóa liên quan

Địa chỉ: 3rd Floor, CentrePoint Building, 106 Nguyen Van Troi, Ward 8, Phu Nhuan District, HCMC

Quy mô : Trên 1000 nhân viên

chi tiết công ty

Tìm kiếm nâng cao

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua skype