Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

IT Helpdesk Supervisor

Cn Công Ty TNHH Dầu Thực Vật Cái Lân Tại Hiệp Phước, Tp.hcm

Địa chỉ công ty: Lô C21, KCN Hiệp Phước, Xã Hiệp Phước, Huyện Nhà Bè, TP.HCM

Quy mô : Đang cập nhật

Lượt xem: 381 |

Ngày cập nhật: 20/09/2018 (3 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương10 - 15 triệu

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
o Administer Windows Operating System such as Windows Server 2003/2008 R2, Windows 7/8/Mac OS
o Install, configure, and maintain desktop PCs, notebooks, file servers, network cabling, software (commercial and in-house applications) and peripheral equipment such as printers, fax machines, photocopiers, etc.
o Troubleshoot networks, systems, and applications to identify and correct malfunctions and other operational difficulties.
o Maintain technical expertise in network, email, security and IP telephony infrastructure such as ADSL routers, switching hubs, IP PBX, firewalls, etc.
o Provide technical support and guidance to users.
o Perform backups and update inventory list of computer hardware and software compliance with policies and procedures.
o Development and maintenance of department procedures and reference documentation.
o Regular checking of the computer belonging to his responsibility (antivirus, windows update, user behavior,…).
o Local ICT support/local Office Coordinator are acting in first line (ICT, telecom electricity, security)
o To organize, implement and supervise the acceptance and payment
o Inspection technical, progress and quality of the project (camera, internet, network,…)

Yêu cầu công việc

o Bachelor’s degree in Computer Engineering, Computer Science, Telecommunications Engineering or related field.
o Minimum 2 years of work experience in IT support
o Microsoft certificates: MCSE, MCITP. CCNA is a plus.
o Expertise on Microsoft Windows Server 2008 R2, Active Directory, GPO, DHCP, DNS, WINS, VPN.
o Experienced on PBX switch board and telephone system. Have knowledge of VoIP solution is a plus.
o Experienced on firewall configuration. Familiar with Fortigate is big plus.
o Have knowledge of Web and Cloud services is an advantage
o Have ability to work under high pressure environment
o Have good communication & presentation skill
o Have good problem-solving skill
o Customer-oriented ability

Quyền lợi được hưởng

- 2-4 months salary
- Insurance HeathCare
- 12 days/year
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại