
Mã QR đăng nhập App
Tìm kiếm nâng cao
✘Thỏa thuận
Đà Nẵng
Lượt xem: 4319
|Cập nhật: 22/04/2022 (1 năm trước)
Thông tin chung
Chức vụ
Nhân viênHình thức làm việc
Toàn thời gian cố địnhSố lượng cần tuyển
1 ngườiHạn nộp hồ sơ
Đã hết hạn nộp hồ sơĐịa điểm làm việc
· Be readily available at all times to deal with a problem or a complaint.
· Ensure that late arrivals are checked in correctly, allocated a room and their luggage sent to their room without delay.
· Ensure that late arrivals are aware of facilities available at night
· Ensure that the guest is reminded about breakfast.
· Ensure that Room Service orders are prepared to the required standards and served promptly, professionally and courteously.
· Ensure that the night cleaning staff are carrying out the duties allocated to them.
· Re-arrange rosters and duties in the event of illness or absenteeism.
· Ensure strict security measures are in operation and no unauthorized person has access to any part of the hotel.
· Ensure that no unruly or rowdy behavior persists and to take the appropriate measures in the event of unreasonableness by any guest or staff members.
· Ensure that all cash and floats are securely locked away.
· Maintain the highest standards of personal appearance and hygiene, as well as ensuring that night staffs
· Ensure that staff are working and performing their duties correctly and not sleeping on the job
· Complete a night report detailing complaints, emergencies, incidents, maintenance or security needs, as well as a summary of action taken in Duty Manager log book
Kinh nghiệm
Hơn 1 năm kinh nghiệmBằng cấp
Cao đẳng trở lênGiới tính
Nam
· Extensive experience in all aspects of Guest Service operations.
· Excellent track record with previous luxury four-star hotels.
· Fluent in English. Strong communication and interpersonal skills.
· Strong leadership, supervision and management skills.
· Ability to cultivate a team focused on delivering detailed professional service.
· Active in training the staff.
· Flexible and adaptable to a dynamic and high pressure environment.
· Extensive experience in all aspects of Guest Service operations.
· Excellent track record with previous luxury four-star hotels.
· Fluent in English. Strong communication and interpersonal skills.
· Strong leadership, supervision and management skills.
· Ability to cultivate a team focused on delivering detailed professional service.
· Active in training the staff.
· Flexible and adaptable to a dynamic and high pressure environment.
- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khoẻ.
- Các bằng cấp có liên quan.
Tên người liên hệ: Khách Sạn Paris Deli
Địa chỉ liên hệ:: 236 Võ Nguyên Giáp, Phước Mỹ, Sơn Trà, Đà Nẵng
Số điện thoại liên hệ: *********
Email liên hệ:: *********
Bạn có phù hợp với công việc này không?
Đăng nhập với tư cách ứng viên ngay để xem các phân tích từ AI365
ĐỊA ĐIỂM
CHỨC DANH
TỪ KHÓA LIÊN QUAN
TÌM VIỆC LÀM THEO TIÊU CHÍ
Tìm việc làm liên quan: Tại đây
Cách 1: Đăng nhập tài khoản của bạn
Thông báo
Bạn đã ứng tuyển thành công. Tải app chat Tại đây để nhận được kết quả ứng tuyển từ nhà tuyển dụng
Chia sẻ
Bình luận