Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Loss Prevention Manager (Security Manager) - MM Mega Market Dist.2 HCMC

MM Mega Market Việt Nam

Lượt xem: 435 | Ngày cập nhật: 22/01/2019 (4 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Chat365

Quét mã QR chat ngay nhà tuyển dụng

Thông tin

- Chức vụ: Thực tập sinh

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Quản lý điều hành

Mô tả công việc

ROLES:
- Help store to achieve its targets for stock control, shrinkage, etc by implementing the highest standards of daily basic management.
- Execute HO strategies in a timely manner.
- Develop staff skills by on the job coaching and implement succession planning within your departments.
KEY RESULT AREAS
1. Ensure that the Loss prevention department is protecting the interests of the store:
- Spot check the goods protection system and use of security tags to ensure they are working and used in accordance with the SOP
- Ensure that the regulations relating to keys and security cards are followed
- Spot check store alarm system to ensure that it is working and that any incidents are being recorded and archived
- Ensure that the video surveillance system is working and adequately supervised. Make proposal to HO auditing and SGM if there is a need to add or change the location of security cameras.
- Ensure all store staff are trained to deal with fire, bomb and poison alarms. Ensure that a fire drill is implemented at least once a year
- Continuously check that fire routes and exits are kept clear
- Check work of internal security staff. Work with other FMs to identify areas/ departments in the store that have high shrinkage caused by theft. Develop and execute an action plan to improve the situation.
- Ensure that the final control check is in place and spot check that the staff are trained and motivated to perform function.
2. Spot check internal purchases to see if the requirement is reasonable and consistent with the paperwork prepared by the store secretary

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree or equivalent qualifications
- 3 years working in management in both a sales environment and an environment where frequent contact to government bureaus whose job is to supervise the activity of retailers and wholesalers was required.
- Having experiences relating with the security and loss prevention field.
- Communication skills in both English and Vietnamese
- Strong organisational ability
- Training and coaching skills
- Time Management
- Creativity and willing to learn. Self-disciplined with ability to work under stress

Quyền lợi được hưởng

- Lương tháng 13
- BHXH, Bảo hiểm cá nhân
- Laptop

Hình ảnh

Lưu công việc Phản ánh NTD Ứng tuyển nhanh So sánh lương
Chia sẻ:

Việc làm tương tự

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Kết nối ứng viên và nhà tuyển dụng Chat với nhà tuyển dụng

Đăng nhập Ứng viên để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

App CV365

App CV365

App UV

App Timviec365 UV

App CV365

Tải ngay

App UV

Tải ngay

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Thông báo

Đóng