Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Marketing Manager

Vietnamworks’ Client

Địa chỉ công ty: District 2

Quy mô : Từ 500 - 999 nhân viên

Lượt xem: 304 |

Ngày cập nhật: 29/08/2018 (2 năm trước)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lươngTrên 30 triệu

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
• Develop and execute programs and experiences to drive customer acquisition, sales, conversion & repurchase frequency.
• Develop and implement new store marketing plans.
• Collaborates with management, suppliers & stores to develop a seasonal in-store marketing calendar and harmonizes approach with social and online messaging.
• Work with agencies and/or design to develop and deliver effective communication materials to support in-store marketing calendar (e.g., windows, in-store communications, and staff training material).
• Works with merchandising team, stores and retail designers to understand other communications needs (e.g., pricing signage, wayfinding, evergreen communications); work with agencies and/or designers to create and deliver materials in alignment with visual/brand standards impacting the customer experience that maximize overall sales and conversion.
• Recommends content platforms in support of Destination IMC plans (digital, social, POS, promotions, influencer marketing, PR, sales events) and serves as the liaison with Social Marketing Team to drive digital/social marketing content and store-integration
• Identifies necessary agency support and manages development and execution
• Collaborates with vendors and internal production and visual team for in-store communications/POS/graphics and supporting presentations.
• Coordinate with relevant internal and external groups to build deep understanding of consumer shopping behaviour
• Manages respective retail marketing partner relationships.
• Coordinates across all internal departments in support of business goals
• Build and manage retail marketing operating budget through expense controls and monthly reporting, ensuring a mix of investments to deliver on brand destination and business goals
• Serve as a team member on the ideation of potential new store opportunities in the future.

Yêu cầu công việc

• Candidate must possess at least a Certificate/Diploma, Bachelors Degree of Economics, Finance/Accountancy/Banking, Business Studies/Administration/Management, Marketing or equivalent.
• At least 3 year(s) of working experience in the related field is required for this position.
• Applicants must be willing to work in District 2.
• Preferably Managers specializing in Marketing/Business Development or equivalent.
• Full-Time position(s) available.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Bonus
- Laptop provided
- Training, travel opportunities
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại