Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Chi Tiết Nhà Tuyển Dụng

địa chỉ
Địa chỉ: Ho Chi Minh

quy mô công ty
Quy mô: Ít hơn 10 nhân viên

Mô tả công ty

As a world-class provider of innovative logistics and supply-chain services and solutions, OOCL Logistics has an extensive network of more than 130 offices in over 30 countries. Providing advanced customer-specific solutions through our value-creating services and IT technology in supply-chain management, OOCL Logistics’ comprehensive service network and platforms will allow you to make All the Right Moves for your business. Our dedicated and experienced professionals always provide you with tailor-made logistics solutions, customized to your particular needs. OOCL Logistics focuses on serving customers with global sourcing and supply-chain-management needs, creating value through innovative end-to-end international logistics programs. We are also a leader in providing sophisticated transportation, warehousing and distribution services in the mainland China, offering professional and efficient 3PL and 4PL solutions. As a global company based in Asia, OOCL Logistics is exceptionally positioned to serve both international and domestic customers in the world's fastest-growing markets. We are now seeking the initiative and energetic person to join our dynamic team for the full time position of Domestics Transportation and Warehousing Assistance Manager in Ho Chi Minh Office. For more information regarding us, visit our web site at www.oocllogistics,com

Oriental Garment An Giang Co.,ltd Tuyển Dụng

Im-Ex Officer - Nhân Viên Xuất Nhập Khẩu

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềXuất - nhập khẩu, Luật - Pháp lý, Vận tải - Lái xe
địa điểmAn Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Reports to/Báocáocho: Import- Export Asst. Manager/Trưởng phòng XNK
Department/Bộphận: Imp-Export department
OVERVIEW OF JOB/TỔNG QUAN CÔNG VIỆC
To contact with customer and collaborate with factory for exporting goods smoothly.
Làm việc với khách hàng và hợp tác với sản xuất của cty cho việc xuất hàng hóa thuận lợi theo yêu cầu.
PRIMARY RESPONSIBILITIES INCLUDING BUT NOT LIMITED TO/MÔ TẢ CÔNG VIỆC CỤ THỂ
1. Receiving plan load from merchandise team to make invoice & p/list on Tega system
Nhận kế hoạch xuất hàng từ các merchandiser để làm invoice và p/list trên hệ thống Tega
2. To do a full setof shipping documents for customer by excel or templates of customer.
Lập bộ chứng từ xuất hàng cho khách hàng bằng excel hoặc mẩu của khách hàng chỉ định.
3. To sending a draft of shipping documents to customer for approval and nominated forwarder
Gửi bộ chứng từ nháp đến khách hàng để xin xuất hàng và công ty vận chuyển chỉ định.
4. To check goods with factory and send booking to forwader.
Kiểm tra số lượng hàng có sẵn cần xuất với nhà máy để gởi đặt booking với cty vận chuyển.
5. Providing schedule delivery of goods and arranging truck or container to pick up goods.
Cung cấp lich ra hàng và sắp xếp xe tải hoặc container để lấy hàng ra cảng theo yêu cầu của cty vc
6. Providing VGM, SI, ISF, material consumption to related partner for completing declaration.
Cung cấp phiếu khai cân nặng hàng, chi tiết xuất hàng, khai báo nhập hàng và định mức tiêu hao cho các bên liên quan để hoàn thành việc khai hàng hóa.
7. Checking and confirming B/L or AWB to receive original B/L or AWB.
Kiểm tra và xác nhận vận đơn để nhận vận đơn gốc.
8. Making payment request of local charge to get B/L and AWB
Làm những thanh toán phí tại đầu xuất hàng để lấy vận đơn.
9. Making CMT documents for HO and shipping document for customer.
Lập bộ chứng từ gia công cho cty mẹ và chứng từ xuất hàng gốc cho khách hàng.
Xem chi tiết

Accounting Manager (Gấp)

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán, Hành chính - Văn phòng
địa điểmAn Giang, Hồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
ACCOUNTING DUTIES :
1. Make and review financial statements: balance sheet, profit and loss, cash flow
2. Make internal reports of the next month.
3. Check, compare detailed accounting books with general accounting books.
4. Costing accounting in manufacturing company.
5. Fixed Asset, depreciation, bank, cash, inventory account.
6. Manage, check, confirm all documents related to receivable, payable transactions in compliance with regulations.
7. Manage and coach the team members.
8. Ensure that billing of goods and services accounts receivables, accounts payable, Loan, deposit are followed up and executed on a timely basis.
9. Assist client with auditing.
10. Checking all of documents before we make a payment.
11. Prepare document for tax inspection, tax finalization.
12. Support to complete some reports as request.
13. Prepare a report summarizing the balance WIP , Finished goods , Production cost & Cost of sales period.
14. Review VAT, VAT invoice using, PIT, CIT, FCT monthly , quarterly and yearly reports. Issue PIT receipt.
15. Deal with tax authorities, insurance department and government authorities.
16. Support to complete some reports as our request when TOP Manager request.
17. Making report to IP An Giang .
18. Contact with BBL , VCB HCM City , Tax Office HCM City (get and send document)
19. Other jobs assigned.
Xem chi tiết

Assistant Import-Export Manager (Trợ Lý Giám Đốc XNK )

Thực tập sinh
20 - 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềXuất - nhập khẩu, Luật - Pháp lý, Vận tải - Lái xe
địa điểmAn Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
OVERVIEW OF JOB/TỔNG QUAN CÔNG VIỆC
To monitor and manage all activities in import-export department
Giám sát và quản lý chung tất cả các công việc trong phòng xuất nhập khẩu
PRIMARY RESPONSIBILITIES INCLUDING BUT NOT LIMITED TO/MÔ TẢ CÔNG VIỆC CỤ THỂ
1. To issue, control &instruct all procedure and how to do for all imp-exp officers.
Tạo & kiểm soát , hướng dẫn tất cả quy trình và cách làm xuất nhập khẩu cho nhân viên.
2. To check and instruct to do shipping docs before issue officially.
Kiểm tra và hướng dẩn làm chứng từ XNK trước khi phát hành chứng từ XNK chính thức.
3.
- Manage and arrange plan for imp-exp activities.
Quản lý và sắp xếp kế hoạch cho hoạt độngxuất nhập khẩu của công ty.
- Manage and control Imp-Exp expense.
Quản lý chi phí XNK
- Maintain, Expand relationship + negotiate benefit with Logistics Providers for the company.
Duy trì, mở rộng quan hệ với các nhà cung cấp dịch vụ hậu cần và đàm phán lợi ích cho công ty.
4. To solve difficulty and problem for imp-expt dept.
Giải quyết các khó khăn và sự cố cho phòng XNK
5. Making Processing liquidation and control Im-Ex data Updated and corrected.
Thực hiện thanh khoản hợp đồng gia công và kiểm soát dữ liệu XNK.
6. To make report for director and company
Báo cáo cho giám đốc và công ty
7. Interview and select/develop Im-Ex human resources
Phỏng vấn, sang lọc và phát triển nhân sự phòng XNK
Xem chi tiết

Production Merchandiser

Nhân viên
20 - 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềSản xuất - Vận hành sản xuất, Vật tư - Thiết bị, Dệt may - Da giày
địa điểmAn Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
1.Create job / bom, issue PO before issue po check balance material in stock
2.Check DA from HADDAD and revised job and per DA
3.Transfer the material whenever the factory need and checking the material if shortage
4.Arrange production plan load, by checking DA and LOP from HADDAD (K.Air)
5.Approve sourcing data and submit to K.Surachai (K.Air)
6.Follow up and checking UPC sticker from Haddad
7.Closed job
8.Sourcing and order packing accessory
9.Making spec sheet from cutting to scanpack
10.Making photo8
11.Check and approve emb/heat/printing pattern
12.Checking bulk swatch
13.Develop carton, pollybag
14.Follow up sample, PPS, QRS, Shipment sample…
15.Checking acc status when production request
16.Transfer acc in needed
17.Issue acc for making sample
18.Download IC label
Xem chi tiết

Nhân Viên Kế Toán - Accountant

Nhân viên
7 - 10 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán
địa điểmAn Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
1. Making VAT, PIT, CIT, FCT monthly , quarterly and yearly reports.
2. Prepare document to refund VAT, tax inspection, tax finalization.
3. Deal with tax authorities, government authorities.
4. Issue red invoice (output), checking price of processing contract and compare receivable account to OGTH.
5. Checking input raw material, output Finish good between Tega and red invoice, after that import to Fast Accounting software.
6. Input red invoice to Fast Accounting software.
7. Tax inspection, Tax finalization when Tax Dept request
8. Checking input raw material between Tega and red invoice, after that import to Fast Accounting software within 15 days of the next month.
9. Make payment to pay salary.
10. Other jobs assigned
Xem chi tiết

QC Line Supervisor

Nhân viên
10 - 15 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềSản xuất - Vận hành sản xuất, Dệt may - Da giày
địa điểmAn Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Reports to/Báo cáo cho: QC Manager
OVERVIEW OF JOB/ TỔNG QUAN CÔNG VIỆC
To assist QC manager to control and manage QC staffs follow QC procedure and make sure that the quality of garment should be match with quality buyer standard.
Hỗ trợ Giám đốc QC& QA trong việc quản lý và giám sát nhân viên việc theo dõi các quy trình làm việc của QC và đảm bảo chất lượng sản phẩm đáp ứng yêu cầu của người mua.
PRIMARY RESPONSIBILITIES INCLUDING BUT NOT LIMITED TO/MÔ TẢ CÔNG VIỆC CỤ THỂ
1. Review and sign first output report, inline QC report.
Theo dõi và xác nhận các báo cáo thành phẩm đầu tiên, báo cáo hằng ngày của QC inline, QC endline chuyền may
2. Sign to approve overtime for QC
Duyệt các làm thêm giờ cho QC
3. Arrange CFQC to support buyer QC to do final inspection (QA file, sample, wash test report, measurement report, packing list…).
Sắp xếp CFQA để hỗ trợ QC người mua hàng có thể tạo ra bảng đánh giá (QA file, mẫu, báo cáo test, kích thước, danh sách đơn hàng).
4. Review inline and pre-final inspection report conducted by CFQA and make decision what color, size need to be rechecked and when, how to recheck via work and discuss with packing finishing supervisor and production manager.
Xem xét trên chuyền và bản thảo bản đánh giá được thực hiện bởi CFQA và ra quyết định về màu sắc, kích thước cần kiểm tra lại, tiến độ kiểm lại và phương pháp kiểm thông qua làm việc với Trưởng bộ phận thành phẩm và Giám đốc Sản xuất.
5. Check FPP sample, measure before and after pressing according QA file, green tag sample and suggest if need to adjust the pattern.
Kiểm tra mẫu FPP, đo lường trước và sau khi tạo file QA, Mẫu green tag và nêu ra các để xuất nếu cần đều chỉnh.
6. More often stay in the lines, especially new style –running lines, random check to make sure that garments in production have good quality.
Thường xuyên giám xác chuyền may, đặc biệt đối với các sản phẩm mới đang thực hiện cần phải kiểm tra ngẫu nhiên để đảm bảo chất lượng sản phẩm tốt nhất.
7. Work closely with sewing leaders, technicians, sewing supervisor, packing supervisor, cutting supervisor to prevent or solve any issue coming out in production.
Phối hợp với các chuyền may, kỹ thuật và trưởng phòng may, đóng gói, cắt vải để phòng ngừa và giải quyết các lỗi sinh ra từ sản xuất.
8. Check and update: sewing status, packing status and production plan to plan in next days.
Kiểm tra và cập nhật: tình trạng chuyền may, đóng gói và kế hoạch sản xuất trong các ngày
9. Make Action Plan.
Thiết lập kế hoạch làm việc
10. Report to QA manager and production manager if cannot handle the issue.
Báo cáo cho Giám đốc phòng QA và Giám đốc Sản Xuất nếu cần thiết
11. Other assignment by QA manager.
Các nhiệm vụ khác theo điều phối của Giám đốc QA
Xem chi tiết

Import Officer

Nhân viên
7 - 10 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềXuất - nhập khẩu, Vận tải - Lái xe, Vật tư - Thiết bị
địa điểmAn Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
IMPORT:
1. Receiving pre-alert document from Forwarders/Suppliers/Marketing/Purchasing, verify and checking document on internal system, making draft CDS on VNACCS.
2. Solving document discrepancies with related parties, make sure document correct and proper before customs declaration.
3. Sending draft document set to Im-Ex manager and get approval.
4. Declaring Import CDS on system, preparing and sending document to forwarding agent to clear customs, sending document to Warehouse to check and receive shipment.
5. Building and arranging domestics trucking schedule to ensure goods delivered in time
6. Filing original document and updating Import Master Schedule.
EXPORT:
1. Receiving document set from Export Officer, checking and creating draft export CDS
2. Sending draft Export CDS and get approval
3. Declaring CDS and sending to forwarding agent/Export Officer to clear Customs.
4. Filing original document
Other tasks:
Making IM-EX report monthly, interact on customs system (VNACCS) as assigned by IM-EX Manager and other tasks assigned by IM-EX Manager.
Xem chi tiết

QA - QC Assistant Manager

Phó phòng
Trên 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuản lý điều hành, Dệt may - Da giày
địa điểmAn Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
OVERVIEW OF JOB
To control and manage QA/QC staffs follow QA/QC procedure and make sure that the quality of garment should be match with quality buyer standard.
PRIMARY RESPONSIBILITIES INCLUDING BUT NOT LIMITED TO
1. Review and sign first output report, inline QA/QC report.
2. Sign to approve overtime for CF QA/QC, inline QA/QC
3. Arrange CFQA to support buyer’s QC to do final inspection (QA file, sample, wash test report, measurement report, packing list…).
4. Review inline and pre-final inspection report conducted by CFQA and make decision what color, size need to be rechecked and when, how to recheck via work and discuss with packing finishing supervisor and production manager.
5. Check FPP sample, measure before and after pressing according QA/QC file, green tag sample and suggest if need to adjust the pattern.
6. More often stay in the lines, especially new style –running lines, random check to make sure that garments in production have good quality.
7. Work closely with sewing leaders, technicians, sewing supervisor, packing supervisor, cutting supervisor to prevent or solve any issue coming out in production.
8. Check and update: sewing status, packing status and production plan to plan in next days.
9. Make Action Plan.
10. Report to QA/QC manager and production manager if cannot handle the issue.
11. Other assignment by QA/QC manager.
Xem chi tiết

QA QC Assistant Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuản lý điều hành, Dệt may - Da giày
địa điểmAn Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
OVERVIEW OF JOB/ TỔNG QUAN CÔNG VIỆC
To control and manage QA/QC staffs following QA/QC procedure and to make sure that the quality of garment should be match with quality buyer standard.
Hỗ trợ Giám đốc QA/QC trong việc quản lý và giám sát nhân viên việc theo dõi các quy trình QA/QC và đảm bảo chất lượng sản phẩm đáp ứng yêu cầu của người mua.
PRIMARY RESPONSIBILITIES INCLUDING BUT NOT LIMITED TO/MÔ TẢ CÔNG VIỆC CỤ THỂ
1. Review and sign first output report, inline QA/QC report.
Theo dõi và xác nhận các báo cáo thành phẩm đầu tiên, báo cáo QA/QC trên chuyền
2. Sign to approve overtime for CF QA/QC, inline QA/QC
Duyệt các làm thêm giờ cho CF QA/QC và QA/QC trên chuyền
3. Arrange CFQA to support buyer’s QA/QC to do final inspection (QA/QC files, sample, wash test report, measurement report, packing list…).
Sắp xếp CFQA để hỗ trợ QA/QC Khách hàng tiến hành kiểm tra Final (chuẩn bị file QA/QC, sản phẩm mẫu , báo cáo test, báo cáo đo thông số, packing list...).
4. Review inline and pre-final inspection report conducted by CFQA and make decision what color, size need to be rechecked and when, how to recheck via work and discuss with packing finishing supervisor and production manager.
Xem xét báo cáo QA/QC inline, pre-final được thực hiện bởi CFQA và ra quyết định về màu sắc, kích thước cần kiểm tra lại, tiến độ kiểm lại và phương pháp kiểm thông qua làm việc với Trưởng bộ phận thành phẩm và Giám đốc Sản xuất.
5. Check FPP sample, measure before and after pressing according QA/QC file, green tag sample and suggest if need to adjust the pattern.
Kiểm tra mẫu FPP, đo lường trước và sau khi ủi theo QA/QC file, theo mẫu đã duyệt và nêu ra các chi tiết cần đều chỉnh nếu có.
6. More often stay in the lines, especially new style –running lines, random check to make sure that garments in production have good quality.
Thường xuyên giám xác chuyền may, đặc biệt đối với các sản phẩm mới đang thực hiện cần phải kiểm tra ngẫu nhiên để đảm bảo chất lượng sản phẩm tốt nhất.
7. Work closely with sewing leaders, technicians, sewing supervisor, packing supervisor, cutting supervisor to prevent or solve any issue coming out in production.
Phối hợp với các chuyền may, kỹ thuật và trưởng phòng may, đóng gói, cắt vải để phòng ngừa và giải quyết các lỗi sinh ra từ sản xuất.
8. Check and update: sewing status, packing status and production plan to plan in next days.
Kiểm tra và cập nhật: tình trạng chuyền may, đóng gói và kế hoạch sản xuất trong các ngày
9. Make Action Plan.
Báo cáo CAP
10. Report to QA manager and production manager if cannot handle the issue.
Báo cáo cho Giám đốc phòng QA/QC và Giám đốc Sản Xuất những vấn đề vượt thẩm quyền.
11. Other assignment by QA/QC manager.
Các nhiệm vụ khác theo điều phối của Giám đốc QA/QC
Xem chi tiết

Merchandiser - Nhân Viên Theo Dõi Đơn Hàng

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềVật tư - Thiết bị, Dệt may - Da giày
địa điểmAn Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Reports to Assistant Marketing Manager
Báo cáo cho Trợ lý - Giám đốc Marketing
OVERVIEW OF JOB/TỔNG QUAN CÔNG VIỆC
- Follow up purchase order.
Theo dõi đơn hàng.
- Input data in Tega and issue fabric/trims PO.
Nhập dữ liệu trên hệ thống Tega và mở đơn hàng mua vải/phụ liệu.
- Make specification sheet and support production.
Làm bản chi tiết kỹ thuật và hỗ trợ các bộ phận thông tin về đơn hàng.
PRIMARY RESPONSIBILITIES INCLUDING BUT NOT LIMITED TO/MÔ TẢ CÔNG VIỆC CỤ THỂ
1. Set up detail information about order such as style#, job#… on TEGA system
Tạo thông tin chi tiết về đơn hàng (style#, job#, quantity, colorway…) trên hệ thống Tega
2. Follow bill of material from customer to create information about fabric, sewing acc, packing acc on TEGA system, issue PO & send to supplier with accurate information asap.
Tạo thông tin chi tiết về vải, nguyên phụ liệu may và nguyên phụ liệu đóng gói dựa trên thông tin của khách hàng cung cấp cho từng style (item, quantity, color, size…), đảm bảo xuất PO và gửi đến sup sớm nhất và chính xác về tất cả các thông tin.
3. Follow in warehouse date of the goods to catch sewing shipment plan
Theo dõi thông tin hàng về để đảm bảo kịp tiến độ sản xuất và xuất hàng.
4. Follow up PLM system and adjust timely if having any updating in formation.
Theo dõi thông tin trên PLM, nếu có update thông tin gì thì báo cho bộ phận sản xuất chỉnh sửa kịp thời hay báo khách hàng nếu hàng đã sản xuất
5. Record information from supply chain to make spec sheet for all production sections about customer’s requirement
Lấy thông tin từ supply chain và BOM để làm spec sheet, cung cấp thông tin và hướng dẫn các yêu cầu cần thiết đối với từng mã hàng.
6. Make sample request and follow the progress of making sample (PP, AD…) then sending sample to customer to get approval before starting production
Theo dõi tiến độ hàng mẫu (FIT, PP, AD…) để gửi đến khách hàng đúng thời gian và đạt yêu cầu đề ra.
7. Find the best solution to support production section in their working progress.
Giải quyết các vấn đề phát sinh khi bộ phận sản xuất gặp phải trong quá trình làm việc
8. Exchange information with customer to acknowledge about their requirement and standards.
Thảo luận với khách hàng để nắm được các yêu cầu cũng như các tiêu chuẩn về từng mã hàng cụ thể.
9. Discuss with buyer to find the best solution for any issue affecting the goods.
Thảo luận với khách hàng khi có bất kỳ thay đổi thông tin về hàng hóa.
10. Check swatch fabric and accessories coming in stock that match with item we order
Kiểm tra thông tin vải và phụ liệu khi hàng về đến kho đúng với thông tin trên đơn hàng đã gửi
Xem chi tiết

Human Resource Supervisor

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Nhân sự, Luật - Pháp lý
địa điểmAn Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Human Resource Database
-Ensure the employee information database are full , security and related document are in compliance with current laws.
-Manage the labor contract , employee profile , reward record , disciplinary record , and termination record…etc.
Compensation & Benefit
- Plan , direct , supervise , and coordinate work activities of Compensation Team to ensure the company’s policies are followed and compliance such as over time , Incentive , PIT issues and pay roll.
-Manage the process of payroll , payroll transactions ; maintain employee benefits and compensation records.
-Monitor related works of SI , HI , UI , annual medical check-up.
Human Resource Management
- Analyze compensation policies , government regulations , salary market survey and prevailing wage rates to support development of competitive compensation plans.
- Conduct and evaluate for the annual salary review , salary structure review and annual performance appraisal.
- Review , evaluate and modify compensation policies to ensure that they are competitive and in compliance with legal requirements.
-Fill vacant positions effectively and promptly to ensure Company continues to function efficiently. Evaluate and select most effective means of recruitments and Recruitment Agencies whenever necessary.
Administration Managerment
- Conduct the program or projects which are assigned by Line Manager / Head Office such as Utilities management (canteen , water , electricity , waste things) and company’s activities which are required.
Training & Develoment
-Assisting Board of Director in analyzing training needs , planning , designing , developing, implementing and evaluating training courses.
-Setting training and development objectives that meets the company’s human resource development strategy and evaluating training outcomes and designing solution for improvement.
Other
-Manage the labor contractor to supply to each section on time.
-Control the labor contractor fee & payment in each month
Xem chi tiết

365 mẫu Top CV Xin Việc Online(xem tất cả mẫu CV)

Đăng nhập Ứng Viên để CHAT với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype