Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

                                                 prudential vietnam assurance

Prudential Vietnam Assurance

địa chỉĐịa chỉ: Saigon Trade Center 25th Floor, 37 Ton Duc Thang Street, Ho Chi Minh City, Vietnam

quy mô công tyQuy mô công ty: Ít hơn 10 nhân viên

websiteWebsite: Chưa cập nhật

Mô tả công ty

Established in London in 1848, Prudential plc is one of the world’s leading retail financial service groups providing life insurance, financial services and asset management products across the United Kingdom, the United States and Asia for over 165 years. Today, Prudential has over 23 million customers worldwide and £457 billion of funds under management (as at 30 June 2014). Being one of the leading life insurers, Prudential Vietnam is privileged to provide insurance services to millions of Vietnamese people. Prudential Vietnam has the largest market share in the life insurance market with a wide range of products. We are proud of being an Employer of Choice thanks to our great values and benefits given to our employees

Tin tuyển dụng của Prudential Vietnam Assurance

Performance Analysis Senior Specialist

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo hiểm, Ngân hàng - Chứng khoán - Đầu tư
địa điểmHồ Chí Minh
The Gallerie is PVA’s new and independent distribution channel, to be launched in 2nd Quarter 2019. The channel’s mission is to tap into the potentials of Urban customer segments by leveraging a new generation of young, dynamic and highly professional financial advisors, called Pru-Planners. Pru-Planners go through rigorous selection process, comprehensive learning & development program (Entrepreneurship Development Program). Pru-Planners will be developed to become Sales Director or Urban Director.
In order for the new model to run effectively, performance planning and analysis plays a vital part and is in charge by Performance Planning and Analysis Senior Officer.
The role of Performance Analysis Senior Specialist is responsible for planning, forecasting and analyzing performance of The Gallerie as a new distribution channel, including volume, cost, manpower, productivity, sales behavior and other relevant KPIs.
If you are inspired to join us, and if you have the essential qualities, then this could be the opportunity you have been looking for.
Key Responsibilities
Business Performance Analysis:
- Collect sales records and trends to analyze, evaluate performance against sales target based on performance metrics, tools and dashboards to identify the channel issues and highlight areas of improvement.
- Analyze sales and performance records and interpret results of overall sales to make further data-driven decisions with the purpose of maximizing business performance.
- Conduct performance and sales team behavior analysis to support effective design of The Gallerie’s incentives and compensation.
- Breakout and assign monthly priority and products as well as sales quotas.
- Ensure all Cross-sell/ Up-sell/ Farming opportunities are optimized.
Data and Reporting Management:
- Collaborate with other team to manage and drive system data (sales, manpower, compensations, etc).
- Utilize data tools to produce relevant quarterly sales reports and other reports requested by management.
- Ensure data integrity and consistency across the Gallerie and other distribution channels.
Other tasks and projects as assigned by managers.
Xem chi tiết

Bancassurance Sales Manager - Quản Lý Kinh Doanh Kênh Hợp Tác Ngân Hàng (HCM, Cần Thơ, Bình Dương, Tây Ninh)

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo hiểm, Việc làm bán hàng, Ngân hàng - Chứng khoán - Đầu tư
địa điểmBình Dương, Cần Thơ, Hồ Chí Minh
Mục đích của vị trí:
Kênh Hợp tác Ngân hàng là một kênh phân phối đang nổi lên ở Việt Nam với tiềm năng tăng trưởng cao. Mục đích của vị trí này nhằm mang lại hiệu suất cao cho sự phát triển của phí bảo hiểm quy năm, tỷ lệ hoạt động và doanh thu của Prudential thông qua đào tạo và quản lý hiệu quả đội ngũ kinh doanh.
Trách nhiệm chính:
- Phối hợp với các phòng ban trong việc lập kế hoạch bán hàng và đào tạo tại các chi nhánh Ngân hàng đối tác chiến lược.
- Chịu trách nhiệm làm việc, tham gia các cuộc họp với các Giám đốc chi nhánh Ngân hàng về các chính sách, quy định và các vấn đề liên quan để cải thiện quy trình bán hàng nhằm tăng doanh số của đội ngũ kinh doanh.
- Thực hiện chỉ đạo các hoạt động bán hàng và đào tạo tại Ngân hàng đối tác được giao để đạt được các mục tiêu bán hàng dự kiến, tuyển dụng & tỷ lệ hoạt động.
- Giám sát và quản lý hoạt động bán hàng tại chi nhánh các Đối tác Ngân hàng và đội ngũ bán hàng.
- Chịu trách nhiệm đào tạo và phát triển lực lượng kinh doanh phù hợp với định hướng của Ngân hàng được chỉ định.
- Đề xuất ý tưởng để cải thiện quy trình nội bộ và dịch vụ khách hàng
- Các mối quan hệ nội bộ và bên ngoài: Duy trì hợp tác vững chắc và có hiệu quả với các đối tác Ngân hàng chiến lược và các phòng ban liên quan.
- Những công việc khác theo sự chỉ đạo của Giám Đốc Cấp Cao Phòng Hợp Tác Kinh Doanh
Xem chi tiết

Corporate Strategy Senior Specialist

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo hiểm, Ngân hàng - Chứng khoán - Đầu tư, Kế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
Would you like to grow with one of the best leading insurance company in the world?
Would you like to develop yourself in a dynamic and open environment?
If YES, Prudential Assurance Vietnam is looking for you!
Prudential At a Glance
Being one of the leading life insurers, Prudential Vietnam is privileged to provide insurance services to millions of Vietnamese people. Prudential Vietnam has one of the largest market share in the life insurance market with a wide range of products.
We are proud of being an Employer of Choice thanks to our great values and benefits given to our employees. Our reputation and success are built upon the talent and commitment of our people. We set the promise to our employees that we care and share in the open environment with the culture, vision and mission throughout four values:
- Enjoy work, enjoy life
- Lead the game
- Grow endlessly
Our reputation and success are built upon the talent and commitment of our people. Corporate Strategy Management is an important arm to direct PVA’s business journey to Vision 2021. Prudential is keen on developing this function to be a substantial part of the business.
Working with Prudential as a Corporate Strategy Senior Analyst means becoming a part of a prestigious global financial services group and an exciting vision: to be the leader in helping customers achieve their long-term financial goals. You will be responsible for assistance on the development of corporate strategies and monitoring the entire process of corporate strategy formulation, corporate performance and strategy communication. The candidate must have a sound strategic mindset, strong influencing, innovation and critical thinking skill to well accomplish the work-stream.
If you are inspired to join us, and if you have the essential qualities, then this could be the opportunity you have been looking for.
Job Responsibilities:
Corporate Strategy Management
1. Strategy Development and Coordination
- Assist in coordinating with SLGs to formulate and document strategic initiatives that requires to achieve the strategic KPIs
- Monitoring and providing monthly updates on insightful analysis on market dynamics, macro/microeconomic factors, financials, competitive implications, growth opportunities & threats
- Assist in developing and recommending creative growth innovations, and growth strategies for optimizing existing business performance
- Assist in preparing strategy communication documents and monitor the overall strategy communication plan to the relevant stakeholders ensure company and department strategies are effectively communicated
2. Strategy Implementation and Monitoring
- Assist in coordinating with SLGs to formulate and document strategic initiatives that requires to achieve the strategic KPIs
- Monitoring and providing monthly updates on insightful analysis on market dynamics, macro/microeconomic factors, financials, competitive implications, growth opportunities & threats
- Assist in developing and recommending creative growth innovations, and growth strategies for optimizing existing business performance
- Assist in preparing strategy communication documents and monitor the overall strategy communication plan to the relevant stakeholders ensure company and department strategies are effectively communicated
- Assist in preparing the periodic business performance reviews at corporate levels that ensure well preparation and effective follow-ups for the Regional Quarterly Dialogues and Monthly TLT Meetings
Key Accountabilities:
- Ensuring effective engagement of Top Leadership Team (TLTs) and Senior Leadership Group (SLGs).
- Manage the process of regular strategy reviews to ensure the company strategies are most updated to market/business situation and strategy execution is in line with the plan.
- Ensure corporate strategies are effectively communicated to the right levels and stakeholder
Xem chi tiết

Bancassurance Sales Manager - Quản Lý Kinh Doanh Kênh Hợp Tác Ngân Hàng (HCM và Đb Sông Cửu Long)

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo hiểm, Việc làm bán hàng, Ngân hàng - Chứng khoán - Đầu tư
địa điểmCần Thơ, Hồ Chí Minh, Tây Ninh
Mục đích của vị trí:
Kênh Hợp tác Ngân hàng là một kênh phân phối đang nổi lên ở Việt Nam với tiềm năng tăng trưởng cao. Mục đích của vị trí này nhằm mang lại hiệu suất cao cho sự phát triển của phí bảo hiểm quy năm, tỷ lệ hoạt động và doanh thu của Prudential thông qua đào tạo và quản lý hiệu quả đội ngũ kinh doanh.
Trách nhiệm chính:
- Phối hợp với các phòng ban trong việc lập kế hoạch bán hàng và đào tạo tại các chi nhánh Ngân hàng đối tác chiến lược.
- Chịu trách nhiệm làm việc, tham gia các cuộc họp với các Giám đốc chi nhánh Ngân hàng về các chính sách, quy định và các vấn đề liên quan để cải thiện quy trình bán hàng nhằm tăng doanh số của đội ngũ kinh doanh.
- Thực hiện chỉ đạo các hoạt động bán hàng và đào tạo tại Ngân hàng đối tác được giao để đạt được các mục tiêu bán hàng dự kiến, tuyển dụng & tỷ lệ hoạt động.
- Giám sát và quản lý hoạt động bán hàng tại chi nhánh các Đối tác Ngân hàng và đội ngũ bán hàng.
- Chịu trách nhiệm đào tạo và phát triển lực lượng kinh doanh phù hợp với định hướng của Ngân hàng được chỉ định.
- Đề xuất ý tưởng để cải thiện quy trình nội bộ và dịch vụ khách hàng
- Các mối quan hệ nội bộ và bên ngoài: Duy trì hợp tác vững chắc và có hiệu quả với các đối tác Ngân hàng chiến lược và các phòng ban liên quan.
- Những công việc khác theo sự chỉ đạo của Giám Đốc Cấp Cao Phòng Hợp Tác Kinh Doanh
Xem chi tiết

IT Infrastructure Security Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo hiểm, Ngân hàng - Chứng khoán - Đầu tư, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHồ Chí Minh
Would you like to grow with one of the best leading insurance company in the world?
Would you like to develop yourself in a dynamic and open environment?
If YES, Prudential Assurance Vietnam is looking for you!
Prudential At a Glance
Being one of the leading life insurers, Prudential Vietnam is privileged to provide insurance services to millions of Vietnamese people. Prudential Vietnam has one of the largest market share in the life insurance market with a wide range of products.
We are proud of being an Employer of Choice thanks to our great values and benefits given to our employees. Our reputation and success are built upon the talent and commitment of our people. We set the promise to our employees that we care and share in the open environment with the culture, vision and mission throughout four values:
- Enjoy work, enjoy life
- Lead the game
- Grow endlessly
Working with Prudential as IT Infrastructure Security Manager means becoming a part of a prestigious global financial services group and an exciting vision: to be the leader in helping customers achieve their long-term financial goals.
Accountability
- Ensure compliance to PCA Information Risk, Vietnam regulatory requirement and Regional IT Security Policy.
- Ensure Weekly/Monthly IT Security Metrics achieve the required threshold.
- Enhance and maintain current security processes to improve efficiency and effectiveness.
- Regular dialogue with Regional IT Security to align and review in-country IT security activities
- Security Incident management and response
Key responsibilities
- Measure and enhance current security controls to comply with regulatory requirements.
- Provide reporting and metrics on the state of security ongoing and associated IT security risks.
- Continuously monitor Security operation and vendor’s service for all solution in place. (WAF, DLP, AV, NG, PIM…).
- Support IT patch management with special focus around IT security related patches.
- Review security configurations of the systems against regional baseline and identifying gaps between them to fix.
- Controlling Privileged IDs and the release for usage.
- Take part in the implementation of security programs within the local business.
- Support the delivery of PVA’s cloud security offering, including security governance, strategy, risk assessments and management, data protection, cloud-based identity and access management, technology/provider-specific architecture and monitoring/analytics both for and in the cloud.
- Works independently with assistance, direction and goal setting from the Information Security Technology Senior Manager.
Xem chi tiết

Claims Investigator Representative

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo hiểm, Luật - Pháp lý
địa điểmHà Nội
Would you like to grow with one of the best leading insurance company in the world?
Would you like to develop yourself in a dynamic and open environment?
If YES, Prudential Assurance Vietnam is looking for you!
Prudential At a Glance
Being one of the leading life insurers, Prudential Vietnam is privileged to provide insurance services to millions of Vietnamese people. Prudential Vietnam has one of the largest market share in the life insurance market with a wide range of products.
We are proud of being an Employer of Choice thanks to our great values and benefits given to our employees. Our reputation and success are built upon the talent and commitment of our people. We set the promise to our employees that we care and share in the open environment with the culture, vision and mission throughout four values:
- Enjoy work, enjoy life
- Lead the game
- Grow endlessly
Working with Prudential as Claims Investigator Representative means becoming a part of a prestigious global financial services group and an exciting vision: to be the leader in helping customers achieve their long-term financial goals. You will be the champion to set up for purpose to find out evidences in order to ensure the accuracy, transparency and fairness for claim payment decision. In the other side, Claims investigation also helps to discover and prevent fraud cases of life assurance.
Responsibilities:
- Do hospital check & get Medical Record upon the request of claim assessor
- Field investigation: retrieve information from domicile/ local authority.
- Visit client at home for collecting info/ assessing Total Permanent Disability upon the request of Claims Assessor
- Negotiating and drafting contracts with hospitals
- Together with supervisor to investigate and solve the problems related to job
- Task to complicated anh big sum claim cases
- In addition to the requirements in lower grade:
- Widen investigation
- Interview
- Control investigation quality.
- Others: to be assigned by the Line manager or Company’s management (if any)
Xem chi tiết

Trưởng Vùng Phát Triển Kinh Doanh - Business Development Manager ( Quảng Ngãi, Khánh Hòa, Huế )

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Bảo hiểm, Việc làm bán hàng
địa điểmKhánh Hòa, Quảng Ngãi
Mục đích của vị trí
Vị trí Trưởng vùng phát triển Kinh doanh sẽ chịu trách nhiệm quản lý, phối hợp và xây dựng lực lượng đại lý để thực hiện được mục tiêu, chiến lược, chính sách kinh doanh của công ty.
Trách nhiệm chính
Lập kế hoạch
- Sử dụng cấu trúc MAPA để phân tích số liệu kinh doanh và thúc đẩy thực hiện các hoạt động phù hợp về tuyển dụng/ kinh doanh của nhóm hoặc của (các) Văn phòng Tổng đại lý được phân công.
- Thực hiện chiến lược kinh doanh theo định hướng, tầm nhìn chiến lược của công ty và của văn phòng Tổng Đại lý.
Triển khai thực hiện
- Triển khai các kế hoạch hoạt động kinh doanh và huấn luyện trong khu vực được phân công nhằm giúp (các) văn phòng Tổng Đại lý đạt các chỉ tiêu kinh doanh và các chỉ số đo lường công việc.
- Đại diện Công ty hoặc văn phòng Tổng Đại Lý trao đổi thông tin và thuyết trình đến các đối tác kinh doanh.
- Hiểu rõ và đảm bảo tuân thủ các quy tắc, quy định về Đạo đức nghề nghiệp, quy trình xử lý Khiếu nại của khách hàng, Chính sách bảo mật của khách hàng và các hướng dẫn khác của Công ty.
Giám sát và Quản lý
- Phát triển quy trình Quản lý Kinh doanh bằng cách giám sát chặt chẽ các hoạt động kinh doanh và xu hướng của nhóm và văn phòng Tổng Đại lý theo kế hoạch Quý/ Năm.
- Hỗ trợ các quy trình giao dịch bảo hiểm, ứng dụng vận hành và giải quyết các khiếu nại từ đối tác chính của văn phòng Tổng đại lý được phân công.
Đào tạo và Phát triển
- Chỉ đạo và kiểm soát việc thực hiện kế hoạch tuyển dụng và đào tạo tư vấn viên để đảm bảo sự phát triển đội ngũ tư vấn viên
- Hiểu rõ và có khả năng tuyển dụng tư vấn viên mới với những tiêu chuẩn năng lực phù hợp
- Hiểu rõ và có khả năng thực hiện những nội dung như Business Opportunity Presentation, Group Presentation, On-Board…
- Thực hiện các cuộc họp 1-1 với các Giám đốc Tổng Đại lý/ Trưởng ban/ nhóm để đảm bảo đạt được mục tiêu đề ra
Xây dựng các mối quan hệ trong và ngoài tổ chức
- Xây dựng và duy trì mối quan hệ bền chặt trong nhóm hoặc đối tác chính của văn phòng Tổng Đại lý bao gồm Giám đốc Tổng đại lý, nhóm giao dịch bảo hiểm, đội ngũ nhân viên và quản lý của văn phòng .
- Có khả năng động viên, truyền cảm hứng cho các đối tác thông qua các Chương trình thi đua, các hoạt động nội bộ,
Khác
- Các nhiệm vụ/dự án khác được giao bởi các cấp Quản lý
Xem chi tiết

Front-End / Back-End Developer

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo hiểm, IT phần mềm, Ngân hàng - Chứng khoán - Đầu tư
địa điểmHồ Chí Minh
Would you like to grow with one of the best leading insurance company in the world?
Would you like to develop yourself in a dynamic and open environment?
If YES, Prudential Assurance Vietnam is looking for you!
Prudential At a Glance
Being one of the leading life insurers, Prudential Vietnam is privileged to provide insurance services to millions of Vietnamese people. Prudential Vietnam has one of the largest market share in the life insurance market with a wide range of products.
We are proud of being an Employer of Choice thanks to our great values and benefits given to our employees. Our reputation and success are built upon the talent and commitment of our people. We set the promise to our employees that we care and share in the open environment with the culture, vision and mission throughout four values:
- Enjoy work, enjoy life
- Lead the game
- Grow endlessly
Working with Prudential as Software Developer means becoming a part of a prestigious global financial services group and an exciting vision: to be the leader in helping customers achieve their long-term financial goals. You will be the champion to deliver the best tool & support the daily operation of the biggest Insurance Cooperation in Vietnam.
Key responsibilities:
- Participate in analyze, design and architecture of software systems to meet business requirements in a highly participatory process.
- Design and develop programming systems making specific determinations about system performance.
- Investigate and resolve application functionality related user problems/ issues/needs on in-charged systems.
- Create and maintain functional/technical documentation using defined technical documentation templates.
- Create, document, and implement unit test plans, scripts, and test to ensure that logic and syntax are correct, and that program results are accurate.
- Confer with business analyst to gain understanding of needed changes or modifications of existing systems.
- Resolve questions of program intent, data input, output requirements, and inclusion of internal checks and controls.
- Provide assistance to system admin/business analyst and support personnel as needed to determine system problems.
- Performance tuning, improvement, balancing, usability.
- Deliver other assignments by System Manager.
Xem chi tiết

Compliance Assurance Senior Specialist

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo hiểm, Luật - Pháp lý, Ngân hàng - Chứng khoán - Đầu tư
địa điểmHồ Chí Minh
Prudential At a Glance
Being one of the leading life insurers, Prudential Vietnam is privileged to provide insurance services to millions of Vietnamese people. Prudential Vietnam has one of the largest market share in the life insurance market with a wide range of products.
We are proud of being an Employer of Choice thanks to our great values and benefits given to our employees. Our reputation and success are built upon the talent and commitment of our people. We set the promise to our employees that we care and share in the open environment with the culture, vision and mission throughout four values:
- Enjoy work, enjoy life
- Lead the game
- Grow endlessly
Working with Prudential as Compliance Assurance Senior Specialist means becoming a part of a prestigious global financial services group and an exciting vision: to be the leader in helping customers achieve their long-term financial goals. You will be the champion to provide assurance to the Group and Local Business Unit [LBU]’s Management on the compliance status of LBU with Group’s, Regional Office’s standards and local government regulations.
The job holder is required is to conduct the Compliance Quality Assurance reviews as per the risk based plan which ensures the Compliance risks are adequately assessed.
- Ensure the timeliness and quality Compliance Reviews according to the Compliance Plan. .
- Effectively coordinate with relevant departments to ensure the findings are closed timely.
- Conduct the ad-hoc review/analysis to address Management’s concern on the compliance risk of the Company.
Key responsibilities
- Review: Conduct the Compliance Reviews as per the Compliance Plan and perform spot check reviews including the preparation, fieldwork, exit meetings, and reporting to ensure the review objectives (TOR) are met and review outputs (reports) are complete and communicated to the business and Senior Management
- Reporting: Issue the compliance review reports and prepare any reporting relevant to Compliance Assurance includes tracking the progress of actionable items.
- Liaison: Follow up with 1st line on the implementation of the agreed actions plans.
- Support Head of Compliance Assurance in monitoring, developing the team as well as in other matters related to compliance and other project relevant to compliance functions as required.
Xem chi tiết

Chuyên Viên Hoạch Định Tài Chính ( Pru Planner )

Mới Tốt Nghiệp
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềSinh viên mới tốt nghiệp - Thực tập, Bảo hiểm, Việc làm bán hàng
địa điểmHà Nội, Hồ Chí Minh
Chức danh : Chuyên viên hoạch định tài chính
Báo cáo trực tiếp : Quản Lý Kinh Doanh Kênh Thành Thị
Phòng ban: The Gallerie
TẦM NHÌN & SỨ MỆNH CỦA THE GALLERIE
The Gallerie by Prudential tiền thân là một Trung tâm đào tạo và phát triển. Tại đây, chúng tôi đã đào tạo một lực lượng tư vấn viên đạt tiêu chuẩn cho ngành bảo hiểm nhân thọ.
Để thống lĩnh thị trường khách hàng thành thị, năm 2019, The Gallerie có một sự chuyển đổi ngoạn mục khi được Prudential Việt Nam đầu tư, xây dựng thành một kênh phân phối hoàn toàn mới với sứ mệnh đào tạo một thế hệ chuyên viên hoạch định tài chính chuyên nghiệp; một thế hệ cấp quản lý tài năng, lãnh đạo xuất sắc. Với chương trình Đào Tạo & Phát Triển Doanh nghiệp (EDP) trong 24 tháng, cấp quản lý tiếp tục trở thành thế hệ chủ doanh nghiệp trẻ thành đạt trong lĩnh vực tài chính bảo hiểm.
The Gallerie by Prudential sẽ là cánh cửa giúp bạn có cơ hội trải nghiệm hành trình khởi nghiệp với sự đầu tư của Prudential Việt Nam (về tài chính, đào tạo, văn phòng...); là một môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, gắn kết. Và là nơi tiếp xúc với khách hàng thành thị tiềm năng để mang lại những giá trị và dịch vụ tốt nhất cho từng khách hàng và cho cộng đồng.
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
1. Tham gia chương trình đào tạo và phát triển doanh nghiệp trong 24 tháng :
- Tham gia đầy đủ, đúng giờ tất cả các buổi huấn luyện với 500 giờ đào tạo về kiến thức tài chính, bảo hiểm, đầu tư,kỹ năng bán hàng, tuyển dụng và quản lý,….
- Tham gia các chương trình ngoại khóa trải nghiệm thực tế thúc đẩy tinh thần làm việc nhóm cũng như áp dụng những kiến thức đã học
2. Tham gia các hoạt động kinh doanh :
- Tìm kiếm và tiếp cận, xây dựng và duy trì mối quan hệ vững chắc, mở rộng mối quan hệ với khách hàng dưới sự hỗ trợ và kèm cặp riêng của chuyên viên huấn luyện và quản lý kinh doanh trực tiếp
- Khám phá cơ hội từ các khách hàng hiện tại dựa trên nhu cầu chưa được đáp ứng của họ
- Cung cấp hỗ trợ và tư vấn tài chính chuyên nghiệp cho khách hàng để cung cấp dịch vụ khách hàng tốt và các giải pháp tài chính toàn diện
- Tạo doanh số và đóng góp vào năng suất để đáp ứng mục tiêu kinh doanh
- Kết hợp với quản lý kinh doanh và thành viên trong nhóm đưa ra những ý tưởng, giải pháp để mở rộng nguồn khách hàng mới
- Tham gia những hoạt động, sự kiện, roadshow hỗ trợ kinh doanh
- Chuẩn bị báo cáo hàng tuần và hàng tháng được phân công từ BDM (Quản Lý Kinh Doanh)
3. Chăm sóc khách hàng:
- Cung cấp cho khách hàng sự tiện lợi với nhiều dịch vụ chất lượng
- Xử lý khách hàng khiếu nại và yêu cầu với hướng dẫn của công ty để đảm bảo sự hài lòng của khách hang
- Cập nhật kịp thời cơ sở dữ liệu khách hàng (khách hàng tiềm năng và khách hàng hiện tại) lên hệ thống Quản lý quan hệ khách hàng của Prudential
Xem chi tiết

Actuarial Senior Analyst

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo hiểm, Kế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
Would you like to grow with one of the best leading insurance company in the world?
Would you like to develop yourself in a dynamic and open environment?
If YES, Prudential Assurance Vietnam is looking for you!
Prudential At a Glance
Being one of the leading life insurers, Prudential Vietnam is privileged to provide insurance services to millions of Vietnamese people. Prudential Vietnam has one of the largest market share in the life insurance market with a wide range of products.
We are proud of being an Employer of Choice thanks to our great values and benefits given to our employees. Our reputation and success are built upon the talent and commitment of our people. We set the promise to our employees that we care and share in the open environment with the culture, vision and mission throughout four values:
- Enjoy work, enjoy life
- Lead the game
- Grow endlessly
Working with Prudential as Actuarial Senior Analyst means becoming a part of a prestigious global financial services group and an exciting vision: to be the leader in helping customers achieve their long-term financial goals. You will be the champion to support the Corporate Actuarial Manager to ensure that actuarial reports and valuation processes are in line with sound actuarial principles and standards, statutory requirements and meet department’s goals and objectives.
Accountability
1. Provide high quality actuarial reports and ensure all results are thoroughly checked for accuracy and consistency.
2. Active analysis of results, with reporting of known errors, omissions or anomalies.
3. Maintenance of adequate documentation of working process, working tools and integrity of those.
Key responsibilities
1. Perform periodic actuarial valuations and assist in the maintenance and development of the valuation system. Ensure any changes are fully documented.
2. Conduct regular financial reports including those for the local regulator, regional office and internal management team.
3. Provide support to Solvency 2/Ecap and other corporate actuarial projects.
4. Responsible for European Embedded Value, IFRS and Statutory Valuation, Risk analyses and New Business Profit reports.
5. Perform periodic experience study analyses, including mortality, morbidity, persistency and expenses.
6. Perform sources of earning analysis for IFRS.
7. Assist in business planning process.
8. Carry out a wide variety of ad-hoc actuarial investigations, as required from time-to-time, ensuring all results are thoroughly checked for accuracy and consistency.
9. Actively study towards a recognized actuarial qualification.
10. Provide support to more junior actuarial students.
11. Others: to be assigned by the Line manager or Company’s management (if any)
Xem chi tiết

Legal Counsel Senior Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo hiểm, Luật - Pháp lý
địa điểmHồ Chí Minh
Would you like to grow with one of the best leading insurance company in the world?
Would you like to develop yourself in a dynamic and open environment?
If YES, Prudential Assurance Vietnam is looking for you!
Prudential At a Glance
Being one of the leading life insurers, Prudential Vietnam is privileged to provide insurance services to millions of Vietnamese people. Prudential Vietnam has one of the largest market share in the life insurance market with a wide range of products.
We are proud of being an Employer of Choice thanks to our great values and benefits given to our employees. Our reputation and success are built upon the talent and commitment of our people. We set the promise to our employees that we care and share in the open environment with the culture, vision and mission throughout four values:
- Enjoy work, enjoy life
- Lead the game
- Grow endlessly
Working with Prudential as Legal Counsel Senior Manager means becoming a part of a prestigious global financial services group and an exciting vision: to be the leader in helping customers achieve their long-term financial goals. You will be the champion to provide legal services of the highest professional standards for the Company’s business, to facilitate other functions in their operation on legal side, to manage legal risks, to ensure the Company’s transactions viable and safe and in compliance with the local laws, to take legally required actions to protect the Company’s rights and interests.
The job holder is to provide legal support to other divisions to prevent risks for the Company and/or to protect the company before possible losses, to facilitate smoothness of the Company’s business operation by giving correct interpretation on applicable laws/regulations and advice for the rightness of Company’s operation orientation.
Key responsibilities:
- To systemize/ enhance/ develop insurance products to make sure the PWs are well drafted and filed in compliance with the regulation as well as the Company’s expectation/system.
- Non-claim, claim litigation handling in order to protect PVA’s legal interest. Present as PVA’s authorized representative at Court, police, procuracy. Preparation of supporting documents and co-ordination with the Company’s outside lawyers (if any) in litigation and make sure that Legal Head and Management Team are well updated on litigation.
- Draft and review the Company’s contracts/agreements including investment, distribution.
- Legal support and provisions of legal advices and opinions to all Departments in a timely and accurate manner.
- Responsible for reviewing and proposing legal initiatives (both executing initiatives and regulatory initiatives) to best optimize company operations and position in the market.
- Take lead and coordinate with departments to proactively ensure that legal or legal related matters are timely attended, addressed in favor of company operations.
- Provide timely and proactive training to departments on both new and existing regulations.
- Ensuring legal works are duly and professionally produced and filed.
- Other tasks as assigned by the Legal Head from time to time.
Xem chi tiết

Trưởng Vùng Phát Triển Kinh Doanh Kênh Đại Lý - Business Development Manager (Hồ Chí Minh, Bình Thuận)

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo hiểm, Việc làm bán hàng
địa điểmBình Thuận, Hồ Chí Minh
Vị trí Trưởng vùng phát triển Kinh doanh sẽ chịu trách nhiệm quản lý, phối hợp và xây dựng lực lượng đại lý để thực hiện được mục tiêu, chiến lược, chính sách kinh doanh của công ty.
Trách nhiệm chính
Lập kế hoạch
- Sử dụng cấu trúc MAPA để phân tích số liệu kinh doanh và thúc đẩy thực hiện các hoạt động phù hợp về tuyển dụng/ kinh doanh của nhóm hoặc của (các) Văn phòng Tổng đại lý được phân công.
- Thực hiện chiến lược kinh doanh theo định hướng, tầm nhìn chiến lược của công ty và của văn phòng Tổng Đại lý.
Triển khai thực hiện
- Triển khai các kế hoạch hoạt động kinh doanh và huấn luyện trong khu vực được phân công nhằm giúp (các) văn phòng Tổng Đại lý đạt các chỉ tiêu kinh doanh và các chỉ số đo lường công việc.
- Đại diện Công ty hoặc văn phòng Tổng Đại Lý trao đổi thông tin và thuyết trình đến các đối tác kinh doanh.
- Hiểu rõ và đảm bảo tuân thủ các quy tắc, quy định về Đạo đức nghề nghiệp, quy trình xử lý Khiếu nại của khách hàng, Chính sách bảo mật của khách hàng và các hướng dẫn khác của Công ty.
Giám sát và Quản lý
- Phát triển quy trình Quản lý Kinh doanh bằng cách giám sát chặt chẽ các hoạt động kinh doanh và xu hướng của nhóm và văn phòng Tổng Đại lý theo kế hoạch Quý/ Năm.
- Hỗ trợ các quy trình giao dịch bảo hiểm, ứng dụng vận hành và giải quyết các khiếu nại từ đối tác chính của văn phòng Tổng đại lý được phân công.
Đào tạo và Phát triển
- Chỉ đạo và kiểm soát việc thực hiện kế hoạch tuyển dụng và đào tạo tư vấn viên để đảm bảo sự phát triển đội ngũ tư vấn viên
- Hiểu rõ và có khả năng tuyển dụng tư vấn viên mới với những tiêu chuẩn năng lực phù hợp
- Hiểu rõ và có khả năng thực hiện những nội dung như Business Opportunity Presentation, Group Presentation, On-Board…
- Thực hiện các cuộc họp 1-1 với các Giám đốc Tổng Đại lý/ Trưởng ban/ nhóm để đảm bảo đạt được mục tiêu đề ra
Xây dựng các mối quan hệ trong và ngoài tổ chức:
- Xây dựng và duy trì mối quan hệ bền chặt trong nhóm hoặc đối tác chính của văn phòng Tổng Đại lý bao gồm Giám đốc Tổng đại lý, nhóm giao dịch bảo hiểm, đội ngũ nhân viên và quản lý của văn phòng .
- Có khả năng động viên, truyền cảm hứng cho các đối tác thông qua các Chương trình thi đua, các hoạt động nội bộ,
Khác
- Các nhiệm vụ/dự án khác được giao bởi các cấp Quản lý
Xem chi tiết

Treasury Accountant (Chuyên Viên Kế Toán Ngân Quỹ)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán, Bảo hiểm
địa điểmHồ Chí Minh
Mục đích của vị trí:
- Kiểm tra hồ sơ thanh tóan nhằm đảm bảo tuân thủ các quy định về thuế, kiểm toán, quy định nội bộ của Công ty và Tập đoàn
- Hướng dẫn và hỗ trợ các phòng ban các thủ tục liên quan đến thanh toán cho nhân viên cũng như nhà cung cấp
Trách nhiệm chính:
Trách nhiệm chính của vị trí này bao gồm:
- Tiếp nhận hồ sơ thanh toán từ các phòng ban trên toàn quốc
- Chịu trách nhiệm kiểm tra hồ sơ thanh toán nhằm đảm bảo tuân thủ các quy định về thuế, kiểm toán, quy định nội bộ của Công ty và Tập đoàn
- Đảm bảo thanh toán kịp thời cho nhân viên công ty và nhà cung cấp
- Hướng dẫn và hỗ trợ các phòng ban các thủ tục liên quan đến thanh toán cho nhân viên cũng như nhà cung cấp
- Các công việc khác được giao bởi cấp trên
Xem chi tiết

PR Senior Specialist

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuan hệ đối ngoại, Bảo hiểm
địa điểmHồ Chí Minh
Would you like to grow with one of the best leading insurance company in the world?
Would you like to develop yourself in a dynamic and open environment?
If YES, Prudential Assurance Vietnam is looking for you!
Prudential At a Glance
Being one of the leading life insurers, Prudential Vietnam is privileged to provide insurance services to millions of Vietnamese people. Prudential Vietnam has one of the largest market share in the life insurance market with a wide range of products.
We are proud of being an Employer of Choice thanks to our great values and benefits given to our employees. Our reputation and success are built upon the talent and commitment of our people. We set the promise to our employees that we care and share in the open environment with the culture, vision and mission throughout four values:
- Enjoy work, enjoy life
- Lead the game
- Grow endlessly
Working with Prudential as PR Senior Specialist means becoming a part of a prestigious global financial services group and an exciting vision: to be the leader in helping customers achieve their long-term financial goals. You will be the champion to enhance corporate communication to provide a better and deeper understanding from all stake holders towards Prudential’s Vision, Mission and its Strategy based on three key pillars People, Technology and Customer centricity.
With an ambition to be the Leading organization with the biggest size of the organization in Vietnam, company strategy and change management information must be cascaded down consistently and precisely within the organization, and enhance our information to external parties.
Job Responsibilities:
- Work out PR & Communication plans for corporate communications, CSR activities & other given communication strategies to help promote corporate image and reputation
- Coordinate within PR team & others department to work out key objectives & activities as required
- Create content of press release, PR articles, Q&A documents and pitch media stories related to company initiatives.
- Update news/content on corporate website
- Monitor press clipping base on projects and other reports relating to Prudential to report upper managers
- Coordinate within PR team & other departments to support for payment, contract, paperwork following our company’s policy
- Support to Leverage PR partnerships via publicity, media gathering, media workshops, media trips (in the north), manage result delivery
- Coordinate with internal communication team to help promote corporate activities
Xem chi tiết

Policy Service Senior Officer (Premium Collection and Valuation)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo hiểm
địa điểmHồ Chí Minh
Would you like to grow with one of the best leading insurance company in the world?
Would you like to develop yourself in a dynamic and open environment?
If YES, Prudential Assurance Vietnam is looking for you!
Prudential At a Glance
Being one of the leading life insurers, Prudential Vietnam is privileged to provide insurance services to millions of Vietnamese people. Prudential Vietnam has one of the largest market share in the life insurance market with a wide range of products.
We are proud of being an Employer of Choice thanks to our great values and benefits given to our employees. Our reputation and success are built upon the talent and commitment of our people. We set the promise to our employees that we care and share in the open environment with the culture, vision and mission throughout four values:
- Enjoy work, enjoy life
- Lead the game
- Grow endlessly
Working with Prudential in Policy Services team means becoming a part of a prestigious global financial services group and an exciting vision: to be the leader in helping customers achieve their long-term financial goals. You will be the champion to perform daily, ad-hoc tasks & projects related to premium collection via Partners (Bank/Post/Viettel/…) in conformity with approved operating manuals, guidelines with a view to better serving customers in an effective and efficient manner
Key responsibilities:
- To process daily Initial premium collection and Renewal premium collection transactions via Partners (Bank, Post, Viettel,…) and variety type of reports as pre-set workflow, turnaround time, accuracy and productivity
- To co-ordinate with relevant Departments such as Customer Services, Partnership Distribution, Accounting, New Business and Call Center for quickly applying premium for supporting new sale or handling customer requests.
- To solve customer complaints quickly and effectively
- To timely & accurately prepare series of reports for reconciliation with Accounting periodically
- To ready back-up, support colleagues and actively contribute to staff engagement activities
- To co-work for deployment relevant Projects to improve processes and achieve KPIs
- To enhance system, handle QC tasks as requirements
- Others: to be assigned by the Line manager or Company’s management (if any)
Xem chi tiết

Head of Campaign and Branding

Phó phòng
Trên 30 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuan hệ đối ngoại, Bảo hiểm, Marketing - PR
địa điểmHồ Chí Minh
Would you like to grow with one of the best leading insurance company in the world?
Would you like to develop yourself in a dynamic and open environment?
If YES, Prudential Assurance Vietnam is looking for you!
Prudential At a Glance
Being one of the leading life insurers, Prudential Vietnam is privileged to provide insurance services to millions of Vietnamese people. Prudential Vietnam has one of the largest market share in the life insurance market with a wide range of products.
We are proud of being an Employer of Choice thanks to our great values and benefits given to our employees. Our reputation and success are built upon the talent and commitment of our people. We set the promise to our employees that we care and share in the open environment with the culture, vision and mission throughout four values:
- Enjoy work, enjoy life
- Lead the game
- Grow endlessly
Working with Prudential as Head of Campaign and Branding means becoming a part of a prestigious global financial services group and an exciting vision: to be the leader in helping customers achieve their long-term financial goals. You will be the champion to lead and execute the relevant marketing strategies to achieve country business objectives and strategic plan.
Your daily challenges should be listed as below
1. New Business Acquisition:
- Drive the new business acquisition/recruitment’s MKT plan for Bancassurance, Agency, Telesales, and Digital through the development and implementation of promotions, campaigns, initiatives, product proposition and new business opportunities.
- Lead the customer and sales communication strategy by developing effective communication tools and methods.
- Drive the digital sales.
- Work with Product Management team in ensuring effective strategies to promote Prudential’s products to sales force and customers.
- Work with Product Management and others to develop effective product proposition and to diversify sales channels.
2. Customer Retention and Cross Sales:
- Drive the customer retention strategy to reduce the cancellation rate and increase average policy life through the development and implementation of customer life cycle, customer appreciation scheme, and cross sales strategy.
- Work with Product Management, OPS, Customer, and CRM to analyze customers dynamic and develop anti-attrition strategy.
3. Branding, Creative and Design
- Lead corporate branding strategy through the development and implementation of brand campaigns, and initiatives to maximize the Prudential brand exposure in cost effective manner.
- Manage all branding materials and corporate messages to be provided for commercial use, ensuring professionalism, consistence of key messages, effectiveness and alignment with corporate strategies
- Ensure compliance with the branding guidelines of the company and the group as well as with local regulations.
- Drive creative projects from concept to completion and translate marketing objectives into creative strategies and direct the creative team in the production of advertising and marketing collaterals.
- Work closely with the Regional Marketing Team to share best practices, measure brand performance as well as to ensure Corporate Governance, Advertising Polices and Brand Guidelines are enforced.
Xem chi tiết

Distribution Compensation Officer

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo hiểm, Kế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
Would you like to grow with one of the best leading insurance company in the world?
Would you like to develop yourself in a dynamic and open environment?
If YES, Prudential Assurance Vietnam is looking for you!
Prudential At a Glance
Being one of the leading life insurers, Prudential Vietnam is privileged to provide insurance services to millions of Vietnamese people. Prudential Vietnam has one of the largest market share in the life insurance market with a wide range of products.
We are proud of being an Employer of Choice thanks to our great values and benefits given to our employees. Our reputation and success are built upon the talent and commitment of our people. We set the promise to our employees that we care and share in the open environment with the culture, vision and mission throughout four values:
- Enjoy work, enjoy life
- Lead the game
- Grow endlessly
Working with Prudential as Distribution Compensation Officer means becoming a part of a prestigious global financial services group and an exciting vision: to be the leader in helping customers achieve their long-term financial goals. You will be the champion to calculate and reconcile the compensation of all distribution channels to ensure all payments are accurate and completed within agreed timeline.
Key responsibilities
- Check and reconcile all compensation paid to the sales force, including income tax, other income, deduction, etc. to ensure the accuracy and compliance with the company policies.
- Coordinate with other departments to review e-payment request, summarise agent income adjustments to ensure accurate, timely and properly documented payments.
- Work closely with other departments to set up system for annual compensation scheme calculation.
- Actively review current practice and propose calculation tool to automate the compensation calculation process
- Manually calculate other income of distribution which is not supported by system
- Participate project related for testing the system relating compensation
- Others tasks as assigned by line manager or company’s management.
Xem chi tiết

Recruitment Manager - The Gallerie (Hà Nội)

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềNhân sự, Bảo hiểm
địa điểmHà Nội
The Gallerie is Prudential Vietnam Assurance’s new and independent distribution model, to be launched by December 2018. The channel’s mission is to tap into the potentials of Urban areas with a new generation of young, dynamic and highly professional financial advisors, called Pru-planners.
To deliver this ambitious objective, we need to build-up recruitment team who have life insurance knowledge, HR academic background and experience screening and evaluating candidates. Recruitment manager will work closely with our recruiters to manage sourcing, interviewing and employment processes.
The incumbent of this job is responsible for the quantity and quality of Pru-Planner. They also need to develop and implement recruitment strategies.
If you are inspired to join us, and if you have the essential qualities, then this could be the opportunity you have been looking for.
Key responsibilities:
Planning and execution
- Develop, implement and update mass recruitment strategies, funnels, and procedures
- Identify and build networks to find and attract high-qualified candidates
- Plan and coordinate with event team to organize career fair/networking event
- Build-up relationship and work with different type of recruitment sources, vendors. Proactively searching and diversifying the recruitment sources
- Identify prospective candidates using a variety of channels
- Conduct final interview and evaluate the candidate
Relationship Management and Collaboration
- Work closely with sales and training team to deliver the recruitment target
- Proactively build-up relationships with inside and outside company
- Proactive manage and anticipant conflicts and develop potential solution
- Build-up a relationship and network thorough partners to recruit qualified candidates
Develop subordinates and talents
- Train and supervise recruiters to perform resume searches on internal and external databases.
- Take corrective action with subordinates when performance needs improvement, provide coaching and support when necessary.
- Encourage high teamwork spirit, build bridges between teams
Training & Development
- Actively attend and engage in The Gallerie training classes
- Be a role model for subordinates.
Leading Innovation and Change
- Lead and encourage new initiatives in a team
- Promote think “Out of the box”
Xem chi tiết

Quản Lý Kinh Doanh Khu Vực Kênh Hợp Tác Ngân Hàng (Đà Nẵng, Quảng Ngãi, Hải Phòng, Hải Dương, Quảng Ninh, Hà Nội)

Nhân viên
20 - 30 triệu / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềBảo hiểm, Ngân hàng - Chứng khoán - Đầu tư
địa điểmĐà Nẵng, Hải Dương, Hải Phòng
Mục đích của vị trí:
- Hoàn thành KPI được giao vị trí District Sales Manager (DSM).
- Duy trì quan hệ, hỗ trợ kinh doanh trực tiếp địa bàn phụ trách thông qua hoạt động đào tạo, chia sẻ, hướng dẫn bán hàng. Hỗ trợ trực tiếp các hoạt động sau bán hàng: phát hành hợp đồng, chăm sóc khách hàng, nghiệp vụ giao dịch bảo hiểm của khách hàng với công ty.
- Làm việc với đối tác trên tinh thần:
+ Tôn trọng và trung thực.
+ Quan tâm và hợp tác công bằng
+ Hành xử chuyên nghiệp
Trách nhiệm chính:
Trách nhiệm chính của vị trí này bao gồm:
- Trước bán hàng:
+ Thực hiện hoạt động chia sẻ, coaching sản phẩm, kỹ năng ở quy mô chi nhánh
+ Chịu trách nhiệm đào tạo trực tiếp cách tư vấn sản phẩm thông qua hoạt động JFW.
+ Hướng dẫn quy trình hồ sơ, song song với thực hành trực tiếp cho lực lượng bán hàng trực tiếp tại chi nhánh.
+ Hướng dẫn sử dụng công cụ hỗ trợ bán hàng từ Prudential: Prudaily, Pruconnect, Lead Tracking System
- Trong bán hàng:
+ Cùng lực lượng kinh doanh của đối tác, tiếp cận khách hàng tư vấn sản phẩm, chốt hợp đồng.
- Sau bán hàng:
+ Chịu trách nhiệm hỗ trợ các nghiệp vụ của hợp đồng bảo hiểm, các giao dịch bảo hiểm của khách hàng với Prudential: hỗ trợ phát hành hợp đồng, hợp đồng hủy, bổ sung thông tin, khiếu nại, giải quyết quyền lợi bảo hiểm...
+ Phối hợp chi nhánh và lực lượng kinh doanh chăm sóc khách hàng của chi nhánh.
- Các hoạt động khác:
+ Triển khai/ hỗ trợ triển khai các hoạt động bán hàng tập trung: GP, workshop bán hàng, …
+ Các công việc khác theo điều phối của quản lý trực tiếp Banca Sales Manager.
+ Xây dựng quan hệ với đối tác và nội bộ hiệu quả, nhằm hỗ trợ hoạt động kinh doanh bảo hiểm tại ngân hàng.
- Các nhiệm vụ/dự án khác được giao bởi các Cấp Quản lý.
Lưu ý:
- DSM là lực lượng không được cấp mã số bán, không độc lập thực hiện tư vấn, bán hàng mà không có chuyên viên tư vấn đi cùng.
- DSM không được lập hồ sơ yêu cầu bảo hiểm (HSYCBH) theo quy định của luật kinh doanh bảo hiểm Việt Nam.
Xem chi tiết
Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại