Tìm kiếm nâng cao

Ngành nghề

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Receptionist Cum Admin

Bureau Veritas Consumer Products Services Vietnam Ltd.

Địa chỉ công ty: Lot C7-C9, Conurbation 2, Cat Lai Industrial Zone, Dist. 2

Quy mô : Từ 500 - 999 nhân viên

Lượt xem: 191 |

Ngày cập nhật: 19/03/2019 (2 năm trước)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
1.Welcome Guest & Office Phone System:
•Welcomes guests and greets them cheerfully and offers them seats.
•Receives phone calls from customers and transfers to appropriate employees for them to handle the situation and makes sure that it is delivered to the right person.
•Keeps telephone lists updated on a monthly basis and distributes to the employees.
•Arranges teleconferences for visitors (if required) to enhance administrative efficiency.
•Ensures the Reception station is staffed all the time when on duty.
2.Logistic Arrangements:
•Provides administrative works such as transportation arrangement for managers/ visitors, hotel accommodations to give our employees an efficient support.
•Coordinate with the drivers on car schedules and ensure its proper implementation.
•Supports in booking the meeting room for employees and coordinate for cleaning after use.
3.Office Management:
•Monitors incoming & out-coming mails for offices. Sorts into appropriate folders for distribution.
•Manages office equipment & facilities such as telephone system, fax, cartridges, company letterhead & envelopes, drinks, etc … to ensure it operates properly.
•Organizes & maintains office files and manages stationery to provide employees.
4.Office Supplies/ Expenses:
•Monitor monthly office expenses by checking all expenses occurred and raise the payment requests timely.
•Follows up the supplier’s contract and share their performance feedback to Procurement for their further actions.
5.Canteen:
•Coordinate with relevant managers to have information for lunch/ dinner reserved.
6.Visa/ Working Permit and Resident Card:
•Coordinate with visitors/ expats to have their supporting documents for relevant process.
•Ensure the process is completed and/ or renewal timely.
7.Others:
•Confirms the safety of office environment for employees to work in a safe and pleasant environment.
•Ensure 5S implementation in Reception Area.

Yêu cầu công việc

University
Major on BA, Marketing
Excellent in English (both oral and written skill)
Fresh Graduate/ At least 1 year in similar position.
Office Management
Basic communication in English
Microsoft offices
Customer-oriented mindset
Convince ability, smart, flexible working but discipline, careful, helpful
Team work also can work independently

Quyền lợi được hưởng

- KPI bonus
- Health care Insurance
- Free lunch
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại