Tìm kiếm nâng cao

Ngành nghề

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Chi tiết tuyển dụng

Navigos Search's Client

Recruitment & Training Specialist (Sales & Marketing)

Navigos Search's Client

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

TIN XÁC THỰC

Lượt xem: 198

Ngày cập nhật: 18/12/2018
(1 năm trước)

so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Thông tin tuyển dụng nhanh

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Nhân sự

Mô tả công việc

1. Recruitment
Researches, recruits, screens, interviews, and refers qualified candidates for Sales & Marketing positions as assigned.
- Partners with managers and supervisors to identify and determine the knowledge, ability, skills, and other qualifications required.
- Develops and maintains a network of contacts to help identify and source qualified candidates.
- Initiates contact with potential candidates to conduct initial screening and schedule interviews accordingly.
- Reviews applications and interviews applicants to obtain work history, education, training, job skills, and salary requirements, and to provide information about the organization and position.
- Coordinates participation, setup, and drives efforts for career fairs.
- Develops and maintains contacts with schools, alumni groups, and other public organizations to find and attract qualified candidates.
- Provides information on company facilities and job opportunities to candidates.
- Prepares offer letters of employment for prospective candidates utilizing the Compensation Guidelines.
2. Training:
- Training for newcomer and arrange others internal training course
- Search training suppliers, signed a contract with the partners at the company
- Contact trainer and line managers to determine the location, time, facilities and training
- Organize the training include: review the list of participants, distribution of materials and training, monitor trainee in training, support trainer in training
- Manage training materials stipulated by regulations
- Assist in conducting employee skill evaluations
- Support and implement the system of performance appraisal
3. Other tasks

Yêu cầu công việc

YÊU CẦU CÔNG VIỆC
Education & Experience Requirements
- Bachelors Degree or equivalent education and training.
- At least 2 years experience in recruiting Sales - Marketing positions.
- Good command in English
- Experience in Electronics Trading companies is an advantage.

Quyền lợi được hưởng

- Attractive Salary & benefit
- Individual Insurance
so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Chia sẻ công việc này !!!

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Tìm việc làm Nhân sự

Tìm việc làm liên quan: Tại đây

Từ khóa liên quan

Địa chỉ: Hanoi

Quy mô : Từ 25 - 99 nhân viên

chi tiết công ty

Tìm kiếm nâng cao

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype