
Mã QR đăng nhập App
Tìm kiếm nâng cao
✘Thỏa thuận
Hồ Chí Minh
Lượt xem: 504
|Cập nhật: 23/10/2018 (5 năm trước)
Thông tin chung
Chức vụ
Nhân viênHình thức làm việc
Toàn thời gian cố địnhSố lượng cần tuyển
0 ngườiHạn nộp hồ sơ
Đã hết hạn nộp hồ sơĐịa điểm làm việc
Tỉnh thành
Hồ Chí Minh
1. Receive PO, record customers PO information
2. Follow the progress of shipment
3. Receive and handle complaints from customers, inform to Operations & Accountant the shipment schedule to arrange shipment to customer
4. Make a contract
5. Maintain and update sales and customer records, Control customer purchase status
6. Receiving and sending invoices to customers
7. Do some other work when required, support Sales staffs to correspond customer as necessary
Kinh nghiệm
Không yêu cầuBằng cấp
Không yêu cầuGiới tính
Không yêu cầu
1 Major: Have Degree in Economics Background.
2 English skill: good.
3 Working experience: 0-2 year.
4 Good communication, careful, meticulous, be proactive and flexible in handling time, ability to manage and withstand the pressure of time, ability to analyze with numbers to detect abnormalities in the purchase
- An attractive salary and benefits package will be offered to the successful candidate
- Professional, dynamic working environment
Bạn có phù hợp với công việc này không?
Đăng nhập với tư cách ứng viên ngay để xem các phân tích từ AI365
0/5
0 đánh giá
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Bạn đánh giá sao tin tuyển dụng này
ĐỊA ĐIỂM
CHỨC DANH
TỪ KHÓA LIÊN QUAN
HƯỚNG DẪN TÌM VIỆC
TÌM VIỆC LÀM THEO TIÊU CHÍ
Tìm việc làm liên quan: Tại đây
Cách 1: Đăng nhập tài khoản của bạn
Thông báo
Bạn đã ứng tuyển thành công. Tải app chat Tại đây để nhận được kết quả ứng tuyển từ nhà tuyển dụng
Chia sẻ
Bình luận