Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Senior Search Consultant (Prefer Sales) (Job#21712)

Hr2B - Talent RecruiTMent Jsc.

Địa chỉ công ty: 1st Floor, 5 Nguyen Gia Thieu Street, District 3

Quy mô : Từ 25 - 99 nhân viên

Lượt xem: 210 |

Ngày cập nhật: 19/05/2019 (2 năm trước)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương20 - 30 triệu

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Tư vấn Dịch vụ

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
1. Purpose
To understand thoroughly the needs of assigned client organizations and match candidates to client’s job requirements. Sell services to new clients and serve existing clients. Develop a pool of qualified candidates.
2. Context
- Report to the Executive Search Manager.
- Work with other HR2B staff on projects.
- Must achieve a personal revenue target.
- Located in Ho Chi Minh City Office.
3. Job Content
- Proactively develop new clients for HR2B through business development activities.
- Proactively develop a set of pre-qualified candidates and a wider network of other candidates.
- Understand the business of the client organizations assigned.
- Create a clear and detailed job order on the HR2B system;
- Search for candidates.
- Interview candidates, cross check their CV, find out their career aspirations,
- Write a clear report explaining how these people fit with the clients job vacancy.
- Send these to the client and seek feedback from the client on the reports;
- Arrange meetings between the client and the candidate,
- Research references background check, and gather salary information.
- Advise the client on current market salary and benefits package information.
- Discuss the offer with the candidate and show how it fits with their career aspirations.
- Assist the client and candidate in concluding the job offer process.
- Advise the Finance department on the details of the job and candidate to ensure correct billing for the work done and follow up payment.
- Follow up conversations with both candidate and client to ensure that a good match was made (usually done 1 week, 3 weeks, and 6 weeks into the job).

Yêu cầu công việc

- At least 3 years of work experience.
- At least 2 years experience in a foreign company or dealing with foreigners,
- Experience of selling (preferably selling a service) would be an advantage.
- Outgoing person who likes to talk. An effective communicator, you will enjoy meeting new people and getting good information from others.
- Confident and professional personal style. Action-oriented and positive outlook.
- Interest in business and be able to talk about current business issues affecting large Vietnamese and foreign companies.
- You will be computer literate, especially with social networks and database search.
- Time management skills, able to prioritize effectively and allocate time efficiently
- Project management skills including planning, implementation, organizing and follow up.

Quyền lợi được hưởng

- Good benefits
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại