Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Talent Acquisition Manager

hệ thống big c việt nam

Lượt xem: 381 | Ngày cập nhật: 05/09/2018 (3 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin

- Chức vụ: Thực tập sinh

- Kinh nghiệm: 2 - 5 năm kinh nghiệm

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Cử nhân trở lên

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Hành chính - Văn phòng

Mô tả công việc

MISSION
Recruitment Manager assists HR Director in elaborating & following the implementation of HR policies, recruitment process and planning, building up talent pool and effectively staffing in order to meet HR need for business goals and increase competitiveness of employer brand “Central Group Vietnam”.
ACTIVITIES
- Function: Manage recruitment activities and recruitment solution
- Build, update and train the implementation of recruitment policies, procedures and effective recruitment tools
- Manage and build up candidates data upon on business needs
- Manage, organize the implementation of recruitment plan responding on business needs and under the decentralization
- Manage and develop relations with recruitment partners, information and media agency …
- Plan and implement all activities to promote employer branding
- Update and report labor market information and trends, recruitment situation of its business field
- Manage and analyze, report about effectiveness of recruitment evaluation
Function: HR planning
- Coordinate with departments, stores and Regional HR Deputy Director to determine regular or irregular HR plan
- Coordinate with HR Pole to update organization chart, HR structure
- Elaborate and update standard HR structure, job list and job description system
- Inform HR needs for HR Development Manager to coordinate and follow evaluation plan, mobility and training for key HR
- Manage database, analyze, and make report about HR plan
Function: Team Management
- Organize, assign tasks for staff and follow the implementation
- Train, evaluate and elaborate career development plan for staff and successor plan for Talent Acquisition Team.

Yêu cầu công việc

COMPETENCIES
Functional knowledge & experience:
- Knowledges about ecconomic social environment, retail market, labour market, …
- General knowledge about HR Management, specializing in HR planning and recruitment
Functional skill:
- Very good in establishing procedure, effective pratical recruitment tools
- HR Planning, stafffing
- Proficient in organizing activities and following the implementation for result –oriented goals
- Data synthesis & analysis, HR criteria
Other skills:
- Time management, results-oriented
- Negotiate and communication skill
- Organisation and teamwork
- Influenced
- Training, oriented skill.
REQUIRED BACKGROUND & ATTITUDE
- Education: Bachelor, Business Management and HR are preferabled.
- Experience: At least 3 years in Recruitment Management position, HR planning.
- Language: Fluent in English.
- Office skills: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint…).
- Attitude: Prudent, honest, objective, proactive, Can-Do Attitude.

Quyền lợi được hưởng

Hình ảnh

So sánh lương Nộp hồ sơ
Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Đăng nhập để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype