Tìm kiếm nâng cao

Ngành nghề

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Chi tiết tuyển dụng

Interflour Vietnam Co., Ltd.

Trading Admin Executive

Interflour Vietnam Co., Ltd.

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: 10 - 15 triệu

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

TIN XÁC THỰC

Lượt xem: 210

Ngày cập nhật: 18/12/2018
(1 năm trước)

so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Thông tin tuyển dụng nhanh

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Hành chính - Văn phòng Dịch vụ Ngân hàng - Chứng khoán - Đầu tư

Mô tả công việc

- Update master data into system (SAP)
- Make application to open new account by obtaining info and fulfilling all necessary information into form, then submitting to Finance Department for approval.
- Make contract, delivery order, contract liquidation. Ensure accuracy of all information input by carefully checking sales confirmation, sales contract, stock release instruction from Senior and weighbridge.
- Liaison with customer (phone/ email) regarding delivery schedule and update to Port/Logistics team/ Trading team weekly. Make revised sheet when needed.
- Make application with full set of necessary docs to submit to Accounting Department to ask for invoice issuance
- Keep track of all inventories daily.
- Follow up with customers to ensure payment proceeded/ done as per contract term.
- Update payment status to Payment Tracking Sheet timely.
- Follow up with Sales contracts/ Payment (L/C At Sight; D/P At Sight; T/T…) for CNF Contract.
- Follow up with vessel nomination/ vessel movement/ lay time calculation for bulk vessel.
- Prepare shipping documents for bulk export vessel. Liaison with Logistics team to ensure import and export procedure done smoothly.
- Do other administrative tasks such as bookings at restaurants, accommodation, transportation (air tickets, car…) arrangement for business trip of Trading team’s member.
- Follow up with documents/ sample sending via post couriers and update to Record of Documents/Sample Tracking Sheet timely.
- Daily update information to Stock Sheet, Admin-Operation Sheet, Payment Tracker sheet.

Yêu cầu công việc

-University degree or above; Major in Administrative Management, Economic, Financial, Banking,...
-High fluency in English (speaking and writing), Toeic required: 500
-Good computer literacy, (Ms Office)
-Have experience in using SAP system or ERP system in advance
-02 - 03 years experience in related position, worked in foreign company in advance

Quyền lợi được hưởng

- Twice per year (totally about 3 to 6 months of salary)
- Personal accident insurance 24/24 AND Health care insurance for you
- Training and development
so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Chia sẻ công việc này !!!

Từ khóa liên quan

Địa chỉ: 11th Floor, SFC building, 09 Dinh Tien Hoang str., Da Kao ward, D.1, HCM city

Quy mô : Trên 1000 nhân viên

chi tiết công ty

Tìm kiếm nâng cao

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype