Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

u&i logistics – southern jsc

U&i Logistics – Southern Jsc

địa chỉĐịa chỉ: 750/6A Đường Nguyễn Kiệm, Phường 04, Quận Phú Nhuận, TP HCM

quy mô công tyQuy mô công ty: Đang cập nhật

websiteWebsite: Chưa cập nhật

Mô tả công ty

Công ty Cổ phần Đầu tư U&I (U&I Investment Corporation) là tên gọi của công ty mẹ bao gồm nhiều công ty thành viên và liên doanh hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Logistics, Bất động sản và xây dựng, Dịch vụ tài chính, Kế toán kiểm toán, Bán lẻ, Nông nghiệp và Sản xuất hàng xuất khẩu. U&I là từ viết tắt của cụm từ Bạn và Tôi trong tiếng Anh (You and I). U&I Logistics là một thành viên đứng đầu trong lĩnh vực logistics thuộc Unigroup. Được điều hành bởi những doanh nhân Việt Nam giàu kinh nghiệm, chúng tôi luôn tự hào là một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam chuyên cung cấp các dịch vụ Đại lý khai thuê hải quan, giao nhận hàng hóa xuất nhập khẩu, kho hàng hóa,vận tải nội địa bằng đường bộ, đường thủy nội địa, ven biển và đường sắt. Chúng tôi hiểu rằng để tồn tại và phát triển U&I Logistics phải luôn tự hoàn thiện mình để cung cấp cho khách hàng những dịch vụ tin cậy nhất.

Tin tuyển dụng của U&i Logistics – Southern Jsc

Customer Services Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Xuất - nhập khẩu, Vận tải - Lái xe
địa điểmHồ Chí Minh
• Team Management
- Provide on-the-job mentoring and coaching to team members in matters related to OTC process efficiently and foster customer focus culture.
- Manage employee performance and development process by conducting target agreement, performance review and development planning & execution.
- Participate into the recruitment and talent management to retain and develop potential employees.
- Review job scope, resource utilization and planning jointly with disciplinary manager.
• Operational Excellence
- Provide order management-related expertise and information to business, functional counterparts and customer services community for continuous process improvement, system harmonization and process problem solving.
- Monitor Order-management’s performance using dedicated KPIs and reporting.
- Offer guidance to Customer service (CS) team in capturing customer’s expectation/requirement in NCM process. Analyze the root causes, propose corrective measures and ensure on-time closure of the end-to-end process in coordination with BUs and Functions for non -product quality complaints.
• Business Partnering
- Interact with business management and sales to gain knowledge of business development and customers’ needs. Arrange for CS team to visit customers regularly together with business team.
• Compliance
- Timely update company policies, business rules & authorization matrix; Enhance awareness and monitor the implementation of BASF policies.
- Ensure timely submission of quality reports/data to internal and external authorities.
- Maintain a safe and healthy working environment by following the companys EHS policy and requirements and report any unsafe conditions and behaviors, including near miss and incident, to immediate superior.
• Projects
- Effectively lead projects and ensure project deliverables and communicate effectively to all relevant parties; develop working relationship with regional teams and stakeholders to ensure that project rollouts are adopted/implemented and maintained appropriately.Job Requirement
Xem chi tiết
Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại