Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Chi Tiết Nhà Tuyển Dụng

địa chỉ
Địa chỉ: Đường Trường chinh, quận Tân bình

quy mô công ty
Quy mô: Từ 25 - 99 nhân viên

Mô tả công ty

1. Công ty chúng tôi với bề dày kinh nghiệm trên 15 năm trong lĩnh vực: + Dược phẩm + Thực phẩm chức năng + Vật tư tiêu hao + Thiết bị y tế Đã mang lại những thành công nhất định và tạo nền tảng vững chắc cho công ty có những bước tiến phát triển thành một tập đoàn vững mạng có tổ chức chuyên nghiệp. Nhập khẩu, tiếp thị và phân phối các sản phẩm độc quyền, phục vụ nhu cầu chăm sóc, bảo vệ sức khỏe con người. Trở thành một tổ chức có giá trị cho các Cổ đông, đối tác, khách hàng và nhân viên của công ty. 2. Sứ mệnh: Với sứ mệnh “Chung tay chăm sóc sức khỏe cộng đồng”, chúng tôi mong muốn phấn đấu phục vụ khách hàng ngày một tốt hơn với các sản phẩm uy tín, chất lượng cao, phong phú đa dạng và giá cả hợp lý. 3. Văn hóa doanh nghiệp - Khách hàng là trung tâm – Chất lượng là hàng đầu – Nhân viên là tài sản quý nhất. - Môi trường làm việc công bằng, dân chủ, hợp tác, chuyên nghiệp và trách nhiệm.

Vietnamworks' Client Tuyển Dụng

( HCM ) Quản Lý + NV Hồ Sơ Thầu – Tbyt, Vtth, Thu Nhập Trên 20Tr.

Nhân viên
15 - 20 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Luật - Pháp lý
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

- Nắm vững các quy trình, thủ tục, chứng từ, hợp đồng, gói thầu, gói dự án, hợp đồng kinh tế, các giấy tờ cần có để hoàn thiện hồ sơ pháp lý, kỹ thuật theo yêu cầu.
- Làm bảng giá chào thầu, làm hợp đồng, lập kế hoạch làm hồ sơ thầu với các bệnh viện, cơ sở y tế.
- Chuẩn bị hồ sơ sản phẩm, danh mục chào thầu.
- Theo dõi tình hình thầu, kết quả trúng thầu, hồ sơ sản phẩm, hồ sơ pháp lý của công ty.
- Quản lý hợp đồng và các hồ sơ liên quan
- Cập nhật chuẩn bị và hoàn thành các hồ sơ thầu theo deadline.
- Báo cáo tiến trình, kết quả đang thực lên cấp quản lý và ban lãnh đạo công ty.
- Và các công việc khác sẽ trao đổi khi phỏng vấn.

Xem chi tiết

Marketing Executive

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuan hệ đối ngoại, Marketing - PR, Báo chí - Truyền hình
địa điểmHà Nội
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

Report to: Marketing Head
• Develop brand concept, strategy and budget
• In charge of planning and executing A&P activities, brand campaign
• Prepare report and evaluate brand campaign.
• Responsible for consolidating management reports
• Propose, plan, follow up and analyse promotional programs
• Handle the advertisement registration

Xem chi tiết

Quản Lý + NV Sales Nhóm TPCN – KV Tỉnh và HCM, Lương Trên 15 Triệu + Thưởng

Nhân viên
15 - 20 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

- Quản lý, lãnh đạo hoạt động của TDV OTC và ETC tại TP HCM và các tỉnh khu vực tỉnh.
- Đi thị trường, xây dựng kênh phân phối và chịu trách nhiệm thúc đẩy doanh số tại khu vực được phân công phụ trách.
- Chăm sóc khách hàng, duy trì các mối quan hệ đã có, phát triển khách hàng mới.
- Lập báo cáo công việc của các TDV, phân tích thị trường và đưa ra các giải pháp bán hàng, chính sách bán hàng tối ưu.
- Theo dõi hoạt động và các sản phẩm của đối thủ cạnh tranh.
- Lên kế hoạch làm việc, thời gian biểu hàng tuần và báo cáo cho người quản lý.
- Tham dự đầy đủ các cuộc họp công ty, cập nhật các thông sản phẩm mới và tham gia các buổi đào tạo kỹ năng hay hội nghị kỹ năng bán hàng.
- Thực hiện các công việc khác liên quan theo yêu cầu của ban lãnh đạo.

Xem chi tiết

Quản Lý Xưởng Bao Jumbo

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềSản xuất - Vận hành sản xuất, Dệt may - Da giày, In ấn - Xuất bản
địa điểmĐồng Nai, Hồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

- Tổ chức, điều phối, hướng dẫn, kiểm tra, giám sát các công việc thuộc phần hành quản lý
- Phối hợp với các xưởng khác quản lý các công đoạn sản xuất dây chuyền bao Jumbo
- Quản lý các công đoạn tại xưởng May, hướng dẫn kỹ thuật đối với các mẫu bao khó may
- Chịu trách nhiệm về kỹ thuật và chất lượng hàng hóa
- Chi tiết sẽ trao đổi thêm khi phỏng vấn

Xem chi tiết

IT Director

Phó phòng
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuản lý điều hành, IT phần mềm, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

• Lead and develop a competent team for meeting and exceeding the key deliverables.
• Record and maintain technological process developments
• Decide on the suitability of any new IT product for local customers based on the specific needs and requirements of local customers
• Work with Regional Office and other overseas offices to collaborate on IT projects – this may require some overseas travel.
• Take lead in digitalization projects

Xem chi tiết

CFO

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

Comments: The content of the following job description is based on the assumption that the CA has proper staffing to address accounting and treasury functions.
Principal account abilities are:
Planning
1. Assist in formulating the companys future direction and supporting tactical initiatives
2. Monitor and direct the implementation of strategic business plans
3. Develop financial and tax strategies
4. Manage the capital request and budgeting processes
5. Develop performance measures that support the companys strategic direction
Accounting:
1. Closely manage accounting departments to ensure all accounting and financial processes are compliance with local regulations and Vietnamese and international accounting standards.
2. Provide instructions/verifications to accounting departments.
3. Provide financial analysis when needed to support for the companies’ business decision.
4. Identify and report to BOM, BOD any financial and business risks if any.
5. Set up management reporting system to valuate and monitor business performance for Company
6. Control and maintain adequate liquidity as well as appropriate cash management within Company. It is including cash flow projection and proposing/searching of financial sources for Company.
7. To set up and monitor profit/margin policies among entities within Company.
8. Responsible for periodic consolidated management accounts and annual audited report for Company.
9. Set up parameters to monitor/valuate profitability by sales channel, product brand, product categories….
10. Responsible to review annual budget for each entities and prepare overall budget for Company.
11. Review and set up financial and accounting policies for Company to mitigate risks, frauds and ensure effectiveness during business processes.
12. Liaise with local authorities, tax department, banks for work related matters.
13. Any projects assigned by CEO and BOM, BOD time by time.
14. Managing the financial / accounting departments of the Company and its branches in the Country or abroad.
15. Custodian of the following policies:
a. Manual of Authorities
b. Accounting Policies
c. Treasury Policies
d. IT Policy
16. Managing the Company’s database.
Operations
1. Participate in key decisions as a member of the executive management team
2. Maintain in-depth relations with all members of the management team
3. Manage the accounting, human resources, investor relations, legal, tax, and treasury departments
4. Oversee the financial operations of subsidiary companies and foreign operations
5. Manage any third parties to which functions have been outsourced
6. Oversee the companys transaction processing systems
7. Implement operational best practices
8. Oversee employee benefit plans, with particular emphasis on maximizing a cost-effective benefits package
9. Supervise acquisition due diligence and negotiate acquisitions
Risk Management
1. Understand and mitigate key elements of the companys risk profile
2. Monitor all open legal issues involving the company, and legal issues affecting the industry
3. Construct and monitor reliable control systems
4. Maintain appropriate insurance coverage
5. Ensure that the company complies with all legal and regulatory requirements
6. Ensure that record keeping meets the requirements of auditors and government agencies
7. Report risk issues to the audit committee of the board of directors
8. Maintain relations with external auditors and investigate their findings and recommendations
Funding
1. Monitor cash balances and cash forecasts
2. Arrange for debt and equity financing
3. Invest funds
Third Parties
1. Participate in conference calls with the investment community
2. Maintain banking relationships
3. Represent the company with investment bankers and investors

Xem chi tiết

IT Security Supervisor ( Giám Sát An Ninh CNTT)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

Key Accountabilities
The job holder needs to ensure that business operations comply with regional office’s requirements on Information Security and standards. His/her key accountabilities as below:
• Understand and ensure compliance over Group-wide, Regional and Local Information Risk and data privacy policies.
• Develop, maintain and ensure adoption of local Information Risk and Privacy manuals, policies, procedures and practices.
• Coordinate, support and lead periodic assessments, evaluations, quality reviews, periodic reports and implementations of PCA Information Risk and Data Privacy.
• Identify and report key information security & privacy risks to line manager and liaise with Head of IT on such risks.
• As resident expert and resource on issues related to information risk, privacy and data protection to support operational functions in LBU to manage information risks.
• As an advisory or approver for any request then prepare the form to seek PCA input.
• Work with customers, prospective customers, and partners on information risk and privacy-related matters.
• Train and establish awareness to employees on information risk and privacy-related obligations
• Ad-hoc tasks or projects from time to time assigned by Line manager/Unit Head/Department Heads… by line manager.

Xem chi tiết

General Manager, Country

Phó phòng
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềVận tải - Lái xe
địa điểmBình Dương, Hồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

• Solid experience and knowledge in Supply Chain Management
- Intensive understanding of transportation, import/export logistics, warehousing & distribution, customs process, supply chain solutions, key account management etc.
• Profit & Loss responsibility, management & control is key
- Drive cost management for improvement in efficiency/profitability such as optimum use of storage, equipment & resources.
- Monitoring operating results and executes direct measures to correct unsatisfactory conditions through its operations team
• Proven leadership skills
• Strategic business development and pricing strategy experience and know-how is imperative
• Experience in devising short- and medium-term business strategies
• Drive programs to achieve active customer experience and engagements to enhance relationship and customer loyalty
• Drive effective learning and sharing of best practices for development of the business and its operations

Xem chi tiết

Administrative Assistant

Mới Tốt Nghiệp
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Dịch vụ, Luật - Pháp lý
địa điểmHà Nội
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

Report to: Assistant Admin & GA Manager
Perform the receptionist responsibilities
• Answer and process incoming calls
• Welcome guests
Perform Administrative assistant responsibilities
• To book and arrange airline ticket, hotel, car and others as requested
• Manage and ensure the smoothness of office activities: Water ordering, stationery ordering, couriering, buying pantrys items.
• To manage all tools & equipment (including fixed assets) in the office
• To record and manage petty cash, provide the petty cash weekly report and submit to line manager
• To coordinate with Admin vendors/suppliers to prepare payment request and follow with Finance team for on time payment.
• To manage admin incurred cost to ensure expense within budget and to provide monthly report on actual admin expenses.
• To check all business claims from staffs, assist in preparing travelling reports
• To coordinate with Corporate Legal Department to fulfil legal matters relating service contracts, PO and company legal documentation.
• To file, arrange and update checklist for contracts/legal documents/resolution/decision/policy
• Facilitate the stamping process, including prepare schedule listing, follow up with Corporate team & other parties for stamping approval and go to law firm to get document be stamped.
• Assist in submitting document to tax department, Social Insurance department and other related authorities.
• Other tasks as assigned

Xem chi tiết

( HCM ) Kỹ Sư Thiết Bị, Đọc Hiểu Kỹ Thuật Bằng Tiếng Anh, Thu Nhập Trên 20Tr + Thưởng.

Nhân viên
15 - 20 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Điện - Điện tử
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

- Có thể lắp đặt, vận hành, hướng dẫn sử dụng, chạy thử các trang thiết bị y tế;
- Được gửi đi nước ngoài để đào tạo ngắn hạn;
- Hỗ trợ về mặt kỹ thuật cho các bộ phận trong Công ty;
- Sửa chữa, khắc phục được các sự cố cơ bản của máy móc, trang thiết bị y tế;
- Công tác công việc thường xuyên hoặc đột xuất theo yêu cầu của cán bộ quản lý và Ban lãnh đạo Công ty;
- Kết hợp bán hàng TBYT, cài tiêu chuẩn kỹ thuật và cấu hình thầu;
- Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của cán bộ quản lý và Ban lãnh đạo Công ty.

Xem chi tiết

Area Sales Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

POSITION SUMMARY
Manage all Marketing/Sales function and activities in the assigned area. Be accountable for:
- Sales
- Coverage
- Market share
- Distribution system
- Brand development
- Personnel development
… in compliance with the Company’s goals and objectives
AREA OF ACCOUNTABILITY
- In charge of building & maintaining efficient, cost effective distribution network in assigned area.
- Collaborate with other related departments to develop annual, quarterly, monthly sales plan in order to ensure the target achievement of Sales, coverage, product mix, market share in assigned area that set by the Company.
- Monitor and analyse sales progress, promotion expenses and distribution cost in order to recommend necessary action plans to achieve sales result in assigned area.
- Monitor and evaluate distributors’ service efficiency, financial status, business orientation and management
- Keep Sales Head informed about distributors’ status and their feedbacks in a timely manner
- Carry out market survey to identify market opportunity, market trend, and status of both Company and competitors.
- Be responsible for building and maintaining brands’ image positioning in assigned area through Sales, promotion activities
- Train and motivate Sales staffs to attain maximize effectiveness and productivities.

Xem chi tiết

Vietnamworks' Client

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

POSITION SUMMARY
Manage all Marketing/Sales function and activities in the assigned area. Be accountable for:
- Sales
- Coverage
- Market share
- Distribution system
- Brand development
- Personnel development
… in compliance with the Company’s goals and objectives
AREA OF ACCOUNTABILITY
- In charge of building & maintaining efficient, cost effective distribution network in assigned area.
- Collaborate with other related departments to develop annual, quarterly, monthly sales plan in order to ensure the target achievement of Sales, coverage, product mix, market share in assigned area that set by the Company.
- Monitor and analyse sales progress, promotion expenses and distribution cost in order to recommend necessary action plans to achieve sales result in assigned area.
- Monitor and evaluate distributors’ service efficiency, financial status, business orientation and management
- Keep Sales Head informed about distributors’ status and their feedbacks in a timely manner
- Carry out market survey to identify market opportunity, market trend, and status of both Company and competitors.
- Be responsible for building and maintaining brands’ image positioning in assigned area through Sales, promotion activities
- Train and motivate Sales staffs to attain maximize effectiveness and productivities.

Xem chi tiết

Collection Admin Assistant Manager (Quality Control)

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềNgân hàng - Chứng khoán - Đầu tư, Kế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

His/her key accountabilities will include but not limit to:
1. Outsourced workforce management:
- Managing Collection attendances, time sheets and monthly payroll calculation for Outsource (OS) contracted workforce
2. Collection operation management:
- Managing term of settlement documents; payment update, following up trail status, complaint solving of external agencies or anything related to them
- Handling and sending letters of reminder payment or dunning to customers. Handling all contracts of Law firms, External Agencies…
- Working closely with IT Dept. relevant to SMS and ACS for grace, overdue reminder payment; or any tasks/projects or matters related to Collection system enhancement
- Coordinating with various Collection Units to update, monitor or propose initiatives to enhance Collection process, User Manual/ Guideline
- Monitoring and controlling Msales Smartphone provided to Field Collectors and ensuring Field Collection results updated into Collection system
-Conducting quality check for Field collector results.
- Update daily, monthly Collector master list and send to Collection MIS and generate other daily, monthly collection reports
- Problem solving if there are any conflicts occurred in Collection units
- Responsible for any Purchasing request, Asset IT, non-IT asset control. Control cost expenses occurred within collection;
- In-charge of system development/enhancement for collection, business requirement. In-charge of BRD for IT to develop & UAT;
- Budgeting planning for Collection

Xem chi tiết

Customer Service Executive

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Dịch vụ, Bảo hiểm
địa điểmHà Nội, Hồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

Part I: General Information
Job Title: Customer Service Executive
Department: Branch Network
Location: Ho Chi Minh City/ Ha Noi
Report to: Branch Manager/ DTH Manager
Part II: Job Summary
The key purpose is to handle customer service issues in Customer Service Center (CSC), helping the CSC to fulfill its tasks in underwriting. The role is responsible for supporting Relationship Officers in interviews, preparing necessary documents, following up approved cases and other admin works in the CSC.
Part III: Key Accountabilities
1. Receptionist
− To welcome guests coming to branch, guiding them to the right underwriters.
− To handle incoming calls.
− Enthusiastically support customers.
2. Underwriting support
− Promptly and effectively make customer appointments based on Interview Scheduling for Relationship Officer, fully guide customers what need to be prepared for a productive interview.
− Updating Scheduling Portal
− Guide customer about forelosure procedure.
− Ensuring the proper files flow with highest accuracy
3. Administration & Reporting
− Consolidating daily activity report for branch timely and with accuracy.
− Handling and recording customer complaint.
− Timely pack and send regularly all original hardcopy (loan documents) to Ops.
− Manage contract paper including making orders (including annexes) (after checking with BM) and collect wrong series and update all customers in logbook.
− Training for Admin to become CSE backup
− Keep contact with suppliers, make payment for them every month;Office administration & other assigned tasks

Xem chi tiết

(HCM) Nhân Viên Kế Toán Chuyên Nghành Vtth , Kinh Nghiệm Trên 3 Năm

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán, Hành chính - Văn phòng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

- Liên hệ với các nhà cung cấp, đặt hàng và bán hàng (vật tư tiêu hao)
- Theo dõi các hóa đơn và cập nhật tiến độ mua hàng, bán hàng;
- Nhập chứng từ, hóa đơn mua và bán hàng vào phần mềm kế toán;
- Liên hệ, giải quyết khiếu nại liên quan đến chất lượng, số lượng với nhà cung cấp
- Làm hồ sơ, giấy tờ có liên quan, tham gia công tác kiểm kê hàng hóa, báo cáo kiểm kê.
- Các công việc phát sinh liên quan khác theo yêu cầu của KT trưởng.

Xem chi tiết

[Hà Nội] Area Sales Manager, Direct Sales

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuản lý điều hành, Bảo hiểm, Việc làm bán hàng
địa điểmHà Nội
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

Department/Unit : Sales & Distribution
Location : Hanoi
Report to : Head of Sales
Job Summary
The key purpose is to develop/lead Direct Sales Hanoi, setup Direct Sales Hanoi to generate and fulfill the set sales target, COA, productivities... This includes the responsibility of coaching, training the sales team to perform respective sales process professionally and effectively in compliance with related external and internal requirements/regulations
The role is also responsible for seeking possible opportunities to promote and improve business of Direct Sales in Hanoi area
Accountabilities
1. Sales operation planning, management and monitoring
- Do the planning over the structure of the channel in HANOI in order to reach the goals set by the company
- Develop sales force with adequate qualification and competence to deliver the assigned targets.
- Create, promote and maintain a good organizational culture in within the channel/department
- Manage and ensure the compliance of the operation of the channel towards related requirements/regulations
- Manage daily operation of the channel
- Develop and/or maintain related reports, trackers to monitor the status of sales operation
- Report to and follow the direction and instruction by senior managers related to sales operation to ensure the overall goals of the company is well managed in an appropriate manner to compliant with related requirements/regulations
- Support senior managers as requested to deliver the common goal of the department/company
2. Sales planning, delivering and tracking
- Deliver sales targets assigned to the channel timely
- Propose and execute incentive scheme, other bonus programs for the channel
- Setting up SMART target for sales teams
- Ensure related indexes incl. sales productivity, approval rate, sales cost, … are delivered appropriately
- Develop and/or maintain related reports, trackers to monitor the sales achievement of the channel
- Report to and follow the direction and instruction by senior managers related to sales target delivery to ensure the overall goal of Sales & Distribution is achieved
3. People development, training and motivation
- Recruit and develop needed resource for the channel as per business request and approval by senior managers
- Develop and training for staff for better result from them
- Motivate the team to contribute their best to the development of the channel/department/company

Xem chi tiết

Trình Dược Viên - OTC

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

• Viếng thăm tất cả các khách hàng trong khu vực phụ trách.
• Truyền đạt và đảm bảo tất cả chủ nhà thuốc/nhân viên bán thuốc hiểu rõ về sản phẩm như thành phần, chỉ định, đặc điểm, lợi ích …
• Triển khai, duy trì các chương trình trưng bày tại nhà thuốc và đảm bảo nhà thuốc trưng bày đạt tiêu chuẩn đã ký về sản phẩm.
• Xây dựng mối quan hệ tốt, tin cậy với từng chủ nhà thuốc/nhân viên bán thuốc.
• Báo cáo mỗi tuần về thông tin hoạt động của các đối thủ cho trưởng nhóm.
• Thực hiện các hoạt động trong chiến dịch quảng bá sản phẩm đến những khách hàng hiện có và khách hàng tiềm năng, bao gồm:
• Lên kế hoạch hoạt động theo khu vực & khách hàng. Báo cáo kết quả hàng tháng & kế hoạch cụ thể tiếp theo.
• Mở rộng & thâm nhập thị trường cho các sản phẩm hiện có và sản phẩm mới;
• Có kiến thức sản phẩm tốt & sử dụng những vật dụng quảng bá sản phẩm đúng cách như đã được huấn luyện hay thông báo;
• Sử dụng tất cả vật dụng quảng bá sản phẩm như hàng mẫu, quà tặng trung thực & thích hợp;
• Thông báo với cấp trên về những yêu cầu hay than phiền của khách hàng tìm ra cách xử lý và thông báo với khách hàng về kết quả của những yêu cầu hay than phiền này;
• Giữ quan hệ tốt với những người trong cùng bộ phận, khách hàng & đồng nghiệp;
• Đệ trình tất cả những báo cáo được yêu cầu đúng hạn hay trước hạn;
• Thực hiện bất kỳ nhiệm vụ phụ nào được yêu cầu
• Hoàn thành các báo cáo trên hệ thống MSS hàng ngày với các thông tin khách hang và thị trường đầy đủ và chinh xác
• Cung cấp chính xác các thông tin dữ liệu về bác sỹ, khách hàng đang phụ trách
Phúc lợi:
Mức lương cạnh tranh + Phụ cấp xăng xe, điện thoại, tiền ăn.
- Thưởng doanh số hàng tháng, hàng quý.
- Lương tháng 13.
- Được xét tăng lương hàng năm.
- Bảo hiểm theo quy định của luật LĐ và BH tai nạn 24/24h
- Được đào tạo chuyên môn và kiến thức sản phẩm.

Xem chi tiết

Asia Operations Manager (Furniture) – Ho Chi Minh City, Vietnam

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKiến trúc - Tk nội thất, Vận tải - Lái xe, Vật tư - Thiết bị
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

• Implementing Company’s Supply Chain plan working closely with factories to maintain on-time production and shipping schedules
• Coordinating activity with U.S. based Purchasing Manager
• Communicating with Product Development team
• Provide company management with information about factory changes that effect production and schedules on a regular basis
• Solving operational challenges that occur
• Report on local market trends
• Research potential new factories
• Accomplish other tasks as assigned
• Meet with customers as needed
• Other details will be discussed during interview

Xem chi tiết

Trưởng Phòng HCNS

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Giáo dục - Đào tạo, Nhân sự
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

- Quản lý & phát triển nhân sự toàn công ty và chi nhánh
- Hoạch định, tuyển dụng, đào tạo, đánh giá… đảm bảo đội ngũ nhân sự đủ và đạt yêu cầu mở rộng, tái cấu trúc công ty.
- Tham gia xây dựng, vận hành chiến lược nhân sự và các hệ thống quản trị nhân sự chuyên sâu: văn hóa DN, KPI, 3P, Từ điển năng lực, phát triển tài năng, đội ngũ kế thừa..
- Bổ sung, hoàn thiện quy chế, quy trình, cơ cấu tổ chức phù hợp kinh doanh, dịch vụ chuyên nghiệp, hiện đại
- Chịu trách nhiệm toàn bộ vấn đề pháp lý liên quan đến người lao động, quan hệ lao động
- Chịu trách nhiệm quan hệ công chúng, đối ngoại các cơ quan chính quyền địa phương, Phòng cháy chữa cháy, An toàn lao động và các hoạt động hành chính, nhân sự trong phạm vi phòng tổ chức nhân sự
- Quản lý các hoạt động, ngân sách, chi phí phòng và liên quan đến nhân sự

Xem chi tiết

Accountant/ Nhân Viên Kế Toán

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán
địa điểmBình Dương
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu

GENERAL DESCRIPTION
- Assist the Manager to control the accounting and reporting system of GuocoLand Binh Duong Property Co,Ltd.
- Responsible to the Senior Finance Manger
Mô tả khái quát công việc
- Hỗ trợ người Quản lý trong việc kiểm soát hệ thống kế toán và hệ thống báo cáo của Công ty TNHH BĐS GuocoLand Binh Dương.
- Chịu trách nhiệm trước Trưởng phòng tài chính cao cấp.
DUTIES
- Perform daily tasks in the Accounting Department
- Keep track of the accounts (accounts payable, accounts receivable)
- Keep track of expenses of projects and departments
- Supervise and organize the monthly closing and ensure all financial statements and reports are compiled
- Monitor reviews and verifies accounting records and transactions for accuracy, timeliness and adequacy of supporting documentation.
- Prepare all required periodic reports for submission to the Vietnamese authorities
- Prepare all required periodic internal reports
- Deal with bank representatives for daily business, loans, guarantees, bonds…
- Deal with the auditors, tax department, and relevant agencies and departments
- Supervise other staff of the department in their work to ensure timely availability of accurate data.
- Coordinate with other finance and accounting staff within GuocoLand group and headquarter in Singapore.
- Check and file documents in accordance with the Government and internal regulations.
- Other duties as allocated by the manager.
Nhiệm vụ
- Thực hiện các công việc hàng ngày tại phòng kế toán
- Theo dõi các khoản mục kế toán (các khoản tiền phải trả, các khoản tiền thu được)
- Theo dõi chi phí các dự án, các phòng ban
- Thực hiện công việc khoá sổ hàng tháng và đảm bảo các báo cáo chính xác và đúng thời gian.
- Kiểm soát, hạch toán các định khoản chính xác, đúng thời gian, tuân thủ theo qui định pháp luật.
- Lập tất cả các báo cáo định kỳ trình nhà chức trách Việt Nam
- Lập tất cả các báo cáo nội bộ định kỳ theo yêu cầu
- Làm việc với các đại diện ngân hàng để thực hiện công việc kinh doanh hàng ngày, các khoản vay, các khoản bảo lãnh, giấy bảo lãnh.....
- Làm việc với đơn vị kiểm toán, cơ quan thuế và các cơ quan ban ngành có liên quan
- Đôn đốc các nhân viên khác trong phòng làm công việc để đảm bảo số liệu kịp thời, chính xác
- Phối hợp với nhân viên tài chính kế toán khác trong phạm vi Tập đoàn GuocLand và trụ sở chính ở Singapore
- Kiểm tra, lưu giữ chứng từ theo đúng quy định của Nhà nước và của nội bộ.
- Các nhiệm vụ khác được yêu cầu bởi người quản lý.

Xem chi tiết

365 mẫu Top CV Xin Việc Online(xem tất cả mẫu CV)

Từ khóa liên quan

Xem thêm gợi ý Xem thêm gợi ý

Đăng nhập Ứng Viên để CHAT với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype