Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

vietnamworks clients

Vietnamworks Clients

địa chỉĐịa chỉ:

quy mô công tyQuy mô công ty: Đang cập nhật

websiteWebsite: Chưa cập nhật

Mô tả công ty

VietnamWorks Clients

Tin tuyển dụng của Vietnamworks Clients

Executive Assistant to Group CFO

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Sản xuất - Vận hành sản xuất, Vận tải - Lái xe
địa điểmHồ Chí Minh
• Manage and maintain Group CFO schedules, including scheduling business trips and conferences, booking business meetings, making other appointments as requested.
• Attend meetings, prepare meeting agenda, and follow up on meeting minutes.
• Gather weekly/monthly business reports and arrange review meetings accordingly.
• Prepare executive responses to routine memos, letters, or correspondence.
• Give proper directions to Head of Departments and Business Unit Leaders as a follow up for the Group CFO.
• Act as an effective communication channel between the Group CFO and internal departments, and support Head of Department and Business Unit Leader with department issues.
• Act on behalf of Group CFO to directly resolve daily operation issues from internal departments.
• Deal with internal correspondence on behalf of Group CFO, including writing letters and emails as required.
• Maintain relationships and facilitate the smooth running of daily activities and report directly to Group CFO.
• Follow up with tasks and pending issues assigned to Head of Department and Business Unit Leader.
• Establish and maintain good relationships with potential partners and participate in all business activities due to work requirements.
• Handle all administrative tasks, logistic arrangements and payments for Group CFO.
• Read and analyze incoming memos, submissions, and reports in order to determine their significance and distribute accordingly.
• Assist with other personal tasks as needed.
Xem chi tiết

Area Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThực phẩm - Đồ uống, Khách sạn - Nhà hàng
địa điểmHồ Chí Minh
• Chỉ đạo và điều hành tất cả hoạt động diễn ra trong chuỗi cửa hàng thuộc khu vực quản lý.
• Chịu trách nhiệm về doanh số, lợi nhuận, mức độ hài lòng của khách hàng (chất lượng sản phẩm, chất lượng dịch vụ, an toàn vệ sinh thực phẩm), tỷ lệ nhân viên nghỉ việc, phát triển đội ngũ quản lý, nhân viên tại hệ thống cửa hàng.
• Chịu trách nhiệm phát triển kinh doanh; làm việc hiệu quả với ban giám đốc, các phòng ban và nhân viên trong hệ thống để đạt mục tiêu kinh doanh.
• Chịu trách nhiệm lên kế hoạch về nhân sự; phỏng vấn, tuyển chọn, huấn luyện và phát triển các nhân viên trong hệ thống; khen thưởng và xử lý kỷ luật; tháo gỡ các khó khăn cho nhân viên để đạt mục tiêu kinh doanh.
• Đảm bảo hệ thống cửa hàng thực thi đúng nội qui, chính sách, qui trình làm việc chuẩn và các qui định của hãng.
• Giải quyết các vướng mắc trong nội bộ tổ chức; đại diện hệ thống cửa hàng làm việc với các đối tác bên ngoài (khách hàng, các cơ quan nhà nước có thẩm quyền,…)
• Phân tích, tổng hợp và nộp các báo cáo liên quan đến tình hình kinh doanh của hệ thống cửa hàng và đối thủ lên cho công ty kịp thời, đầy đủ, và chính xác.
Xem chi tiết

General Manager for Coffee Manufacturing

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuản lý điều hành, Việc làm bán hàng, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
Responsibilities
• Develop and implement commercial strategies (marketing, sales and distribution) for the coffee business that are in line with the short-term and long-term objectives of the Board of Directors.
• Develop and execute a sales, marketing and product strategy that is suitable for the Vietnamese consumer market.
• Coordinate the manufacturing, supply chain and other support functions to implement the commercial strategy.
• Manage and achieve the operations of the company with the goal of achieving the financial targets and objectives developed in conjunction with the Board of Directors.
• Lead and motivate subordinates to advance employee engagement, develop a high performing managerial team and ensure that KPI’s are achieved.
• Create and implement a cost efficiency culture with the goal of supporting the development and achievement of the commercial strategy of the business.
• Build trust relations with key partners and stakeholders and act as a point of contact for important stakeholders
Xem chi tiết

Trưởng Bộ Phận Pháp Chế - Phòng Pháp Chế

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Luật - Pháp lý
địa điểmHồ Chí Minh
- Xây dựng hệ thống quản trị hợp đồng lao động, hợp đồng kinh tế hợp đồng đầu tư cho các pháp nhân trong nước và Quốc tế;
- Tham gia thương thảo, đàm phán hợp đồng với đối tác trong và ngoài nước;
- Tham mưu, tư vấn cho Ban Lãnh đạo về quản trị, thẩm định hệ thống văn bản nội bộ theo tiêu chuẩn của hệ thống pháp luật Quốc gia, Quốc tế và quy định của Công ty.
- Tư vấn chính sách pháp lý liên quan đến chính sách, chế độ và hoạt động của công ty tuân thủ quy định pháp luật và phòng tránh, ngăn chặn và hạn chế những rủi ro pháp lý có thể phát sinh trong quá trình hoạt động của Công ty;
- Nghiên cứu, góp ý, cập nhật và phổ biến các quy định pháp luật/ văn bản quy phạm pháp luật có liên quan đến tổ chức và hoạt động của SHB FC cho HĐTV, TGĐ và các Đơn vị;
- Tư vấn, hướng dẫn, giải đáp các vướng mắc pháp lý theo yêu cầu của các Đơn vị;
- Phối hợp nhận diện các rủi ro pháp lý tiềm ẩn trong các sản phẩm, nghiệp vụ của SHB FC. Tư vấn về tính pháp lý, đưa ý kiến đánh giá pháp lý đối với các sản phẩm, dịch vụ do các Đơn vị phát triển;
- Kiểm soát hệ thống văn bản:
- Hỗ trợ các Đơn vị hoặc trực tiếp đại diện cho Công ty làm việc với các cơ quan quản lý nhà nước, cơ quan pháp luật; và tham gia hoạt động tố tụng không liên quan đến công tác xử lý nợ (ngoại trừ công tác khiếu nại, tố cáo).
- Triển khai các chương trình đào tạo, chương trình nâng cao năng lực pháp lý cho CBNV trên toàn hệ thống;
- Thực hiện góp ý và/hoặc tham gia xây dựng, điều chỉnh và bổ sung các chính sách của Công ty theo chỉ đạo của Cấp có thẩm quyền
- Thiết lập, duy trì mối quan hệ giữa Công ty với các Đơn vị trong hệ thống và/ hoặc với các cơ quan chức năng, các tổ chức, cá nhân khác có liên quan để phục vụ công việc đạt hiệu quả.
- Đầu mối cung cấp, tiếp nhận, tổng hợp và xử lý các thông tin liên quan đến công việc được giao/phụ trách hoặc theo chỉ đạo của Cấp quản lý và/hoặc Ban lãnh đạo.
Xem chi tiết

Principal ( Hiệu Trưởng Trường Mầm Non Quốc Tế )

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo, Quản lý điều hành
địa điểmHồ Chí Minh
1 Financial Management
• Manage expenses, meet enrolment target and ensure budgetary expectations and guidelines are met.
• Maximise centre’s capacity and increase revenue streams via enrichment programmes and holiday camps.
• Submit financial-related reports to Management when requested.
2 People
• Provide effective leadership in managing and supervising staff and teachers.
• Mentor teachers and staff to enhance caring, trusting and respectful relationships with children.
• Assign mentors for new/existing teachers where necessary.
• Identify training needs and come up with training roadmap with continuous learning in mind
• Groom potential staff and teachers.
• Ensure staff are well-versed in product and curriculum knowledge (and teaching skills for teachers).
• Develop and maintain positive relationships with Centre’s staff/teachers and resolve conflicts.
• Coordinate with HR in recruitment, employment, training, termination and evaluation of staff.
• Organise and conduct teachers/staff meeting.
• Promote Kinderland’s mission, vision and values to staff/teachers.
• Establish strong teamwork amongst staff/teachers.
3 Operations
• Manage daily operations.
• Plan annual calendar of events and activities.
• Maintain official records and documents to ensure compliance.
• Ensure compliance of policies and Standard Operating Procedures (SOPs) concerning Centre’s operations.
• Ensure compliance of applicable laws (eg MOE) and regulations for management of Centre.
• Ensure follow-up of prospects and withdrawals.
• Ensure safety, health and security of children.
• Ensure well-being of staff/teachers.
• Ensure meals are nutritious and hygiene is observed at all times.
4 Centre’s Sales & Marketing
• Ensure Centre’s adherence and conformity to corporate identity and corporate guidelines.
• Conduct area marketing annually.
• Understand customers’ needs.
• Work with marketing department to identify marketing strategies.
• Conduct activities/events (eg children’s performance) to increase enrolment.
• Uphold and improve professional image of teachers.
5 Professional – Curriculum & Quality Environment
• Ensure quality teaching through classroom observations and assessment of teachers so that the age-appropriate curriculum is implemented effectively.
• Ensure classroom and centre’s environment is supportive to learning and appropriate for the physical, intellectual, language, emotional and social (PILES) development of children (eg follow theme of Kinderland Integrated Curriculum).
• Incorporate Kinderland Philosophy in the curriculum.
• Develop the local Vietnamese curriculum based on Kinderland Guideline
• Exercise integrity at all times.
• Participate in action research.
6 Management of Resources, Facilities and Contracts
• Ensure adequate educational and learning resources to meet children’s needs.
• Manage manpower and facilities effectively and efficiently.
7 Collaborating with Families and Community
• Come up with calendar of events to engage families (eg Children’s day, Tet holiday celebration).
• Actively engage parents to deliver the best education to the children.
• Handle feedback from parents.
• Maintain good public relations with external parties.
• Involve children and teachers in activities to cultivate social responsibility.
• Parent-Teachers Meeting.
8 Professional Development
• Attend training, workshops, conferences and academic education in order to maintain and improve professional competence.
Xem chi tiết

Senior Recruitment Specialist (Working in Hanoi)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Nhân sự, Sản xuất - Vận hành sản xuất
địa điểmBắc Ninh, Hà Nội, Vĩnh Phúc
General Purpose:
Responsible for entire recruiting processes to hire the best suitable talent employees for company in line with requested timing.
Key Responsibilities:
TALENT ACQUISITIONS:
• Responsible for end to end recruitment process and talent acquisition strategy aligning with company desired technical competence
• Work closely with hiring managers to find out detail requirement for particular roles
• Seek, assess and deliver highly engaged and quality candidates within the communicated time frame and costs
• Attract quality candidates through preparing job descriptions/postings, screening and shortlisting applicants; as well as by networking, headhunting and through referrals
• Working closely with headhunt agencies to search appropriate candidates and explore more on market recruitment status
• Keen on expanding the new sources to get more qualified candidates
• Support hiring process, on boarding process for new employees
• Employer Branding Initiatives
MASS RECRUITMENT
• Analyze Local Labor Market, Prepare Sourcing strategy and Recruitment plan for Operators, Technicians, etc..
• Coordinate with Universities, Colleges & Vocational school to build the Pipeline for Direct Labor force
• Build up strong partnership with Local Authorities, Govt. Job Centers, Recruitment Agencies and Local High
Schools to create the labor source
• Employer Branding: Plan, Conduct, and Participate in Mega Events and Job Fairs. Mass Media advertisement.
Key Competencies
• Planning and Organizing Skill
• Communication and Interpersonal Skill
• Drive for results
• Professional Competence: HR functional expertise; Legislation knowledge; Program Management
Xem chi tiết

Từ khóa liên quan :

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại