Tìm kiếm nâng cao

Ngành nghề

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Chi tiết tuyển dụng

Dksh Vietnam Co., Ltd.

Brand Manager

Dksh Vietnam Co., Ltd.

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

TIN XÁC THỰC

Lượt xem: 245

Ngày cập nhật: 18/12/2018
(1 năm trước)

so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Thông tin tuyển dụng nhanh

chức vụChức vụ:
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Y tế-Dược Marketing-PR

Mô tả công việc

•Brand building exercises (media advertising, prize and event sponsorships, product launches, etc.).
•Trade marketing (point of sales material (POSM), promoters, fixtures, display stands, etc.).
•Consumer marketing (bundle buys, gift with purchased, etc.) translating to increased sell through and strengthened market share.
•Internet marketing and telemarketing, hotline for product consultancy.
•Conducting the market research and sale analysis to implement suitable and productive market development plan adjustment. Coordinate with internal or external market research team to obtain relevant information, including the development and implementation of brand audit studies and focus groups.
•Delivering internal and external presentation regarding product introductions, marketing materials, business objectives and communication strategy, the target customers including healthcare professionals (doctors, nurses, pharmacies…) and consumers.
•Coordinating with others to ensure the development of communication materials such as catalogues, websites, brochures, mini-samples, promotional materials, sub-labeling on packaging and in-store displays.
•Ensuring the approved marketing budget is allocated towards optimizing utilization of funds in raising awareness and promoting sell-through for relevant clients’ brands.
Product Management
•Playing a strategic role in ensuring range and product selection to meet market trends and requirements.
•Monitoring the brands proactively approach towards consumer tastes and preferences at the local level.
•Coordinating with related cross functions, demand planning and supply (import), distribution center, RRC (sub-labeling), and finance to ensure effective sales and demand planning. Making highly accurate sales forecast and ensuring no out of stock.

Yêu cầu công việc

Qualifications:
•Bachelor’s degree or higher in Marketing, Business Administration or related fields
Experience:
•Minimum 03 years’ experiences as Brand Manager for international companies.
•Professional experiences in building brand, trade marketing/ sales in cosmetics or pharmaceutical industry is a plus

Quyền lợi được hưởng

- Performance bonus
so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Chia sẻ công việc này !!!

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Từ khóa liên quan

Địa chỉ: 5th Floor, Viettel Complex Tower, 285 Cach Mang Thang Tam Street, Ward 12, District 10, Ho Chi Minh City, Vietnam

Quy mô : Ít hơn 10 nhân viên

chi tiết công ty

Tìm kiếm nâng cao

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype