Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Call Center Senior Supervisor

Sun Life Vietnam Insurance Company Limited

Địa chỉ công ty: 29th Floor, Vietcombank Tower, 5 Melinh Square, Ben Nghe Ward, District 1, HCMC

Quy mô : Từ 500 - 999 nhân viên

Lượt xem: 251 |

Ngày cập nhật: 06/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
Department: Client Services
BU/Division: Sun Life Vietnam
Job purpose
The main responsibility of Quality Management Senior Supervisor is to ensure the quality of all inbound and outbound calls which conducted by Call Rep. in professional and correct manner accordance with the set standards and rules
Major accountabilities
Conduct quality control activity by listening a percentage of call recordings and evaluate the quality of call following Quality control rules - 30%
Provide constructive and timely feedback to Call rep. so that they can improve both quality and productivity - 15%
Propose and work with a call center team member/supervisor/manager on corrective actions that need to be implemented for quality and productivity improvement - 20%
Provide reports on call center performance for the operations team and head of CRM - 10%
Organize systematically all knowledge/skill/product - 10%
Planning and work closely with Inbound/Outbound Supervisor/Call center Manager to provide call center staff with training, on the job training, coaching to help them improve their skills. - 15%

Yêu cầu công việc

Specialized knowledge
- Service oriented mindset
- Master in special knowledge
- Strong problem solving
- Making decision skill
- Ability to work under pressure
- Coaching and training capability
- Good command of PC skill (Excel, Word, Access), team working, English (speaking and writing)
Problem solving
- Realize root cause of problem
- Able to understand or accomplish or deal with task/issue/situation/person
- Able to find the best solution
Education and experience
- University graduate
- Female/Male
- At least 4 years in services including at least 1 year with role Quality Controller
- Have extensive practical experience in customer service settings
Communication scope
- Communicate effective with others
- Establish and cultivate internal business relationship

Quyền lợi được hưởng

- Attractive salary
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Good chance to study and develop career path stably
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại