
Mã QR đăng nhập App
Tìm kiếm nâng cao
✘Thông tin chung
Chức vụ
Nhân viênHình thức làm việc
Toàn thời gian cố địnhSố lượng cần tuyển
0 ngườiHạn nộp hồ sơ
Đã hết hạn nộp hồ sơĐịa điểm làm việc
Tỉnh thành
Hồ Chí Minh
This position is responsible for providing full supports in term of Insurance related clerical and other functions associated with insurance transactions and Labor report for Payroll, and all necessary administrative tasks if needed.
() ACCOUNTABILITIES:
1. Finance:
- Support the team to achieve the set target
- Be responsible for target set for self
2. Business Development:
- Develop and maintain strong business relationships with clients by provide good customer services
- Visit clients to get the inquiries and information if required
3. Process/Function
HR Outsourcing & Payroll
- Making report to Social Insurance Department for clients to accomplish within required time and proper manner
- Control figures SI, HI & UI payment of Payroll clients
- Follow process to reduce risks and increase the accuracy report to clients
- Together with Senior Consultant to set up procedures, forms, formula to facilitate for the works of preparing monthly insurance reports and reconciliation data.
- Prepare all labor reports and labor books registrations for all payroll clients.
- Consult clients about Insurance and Labor related regulations and documents (if any)
- Answer inquiries from client’s employees and vendors
- Investigate and bring to resolution of customer questions
4. Learning & Developing People:
- Participate in team sharing sessions/seminars for regulations/knowledge update
- Learn and develop by self
5. Major challenges:
- Ensure that all SI, Labor reports are fulfilled in timely manner to complete the requests from the Senior consultants
- Directly work with different Governments officers
- Handle all relating administration and paper work properly
Kinh nghiệm
Không yêu cầuBằng cấp
Không yêu cầuGiới tính
Không yêu cầu
() JOB REQUIREMENT
1. Qualification:
- Must be having a Bachelor’s degree either in HR, Business Administration, English, Economics, Law
2. Experience:
- Essential: 1-2 years of human resources experience in insurance
- Desirable: Minimum of 1 years working experience related to SI, HI, UI and Labor report with Social Insurance Department and Department of Labor
4. Abilities/ Skills:
- Have a high level of Patience, ability to do multi-tasks, attention to details
- Ability to work independently
- Ability to maintain a high level of discretion and confidentiality
- Strong teamwork oriented
- Strong willingness to learn and to work extra hours
- Helpful and supportive
- Proficient in MS Office
- Lương tháng 13, thưởng performance
- Bảo hiểm PVI, Khám sức khoẻ hằng năm
- Du lịch nước ngoài hằng năm
Bạn có phù hợp với công việc này không?
Đăng nhập với tư cách ứng viên ngay để xem các phân tích từ AI365
0/5
0 đánh giá
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Bạn đánh giá sao tin tuyển dụng này
ĐỊA ĐIỂM
CHỨC DANH
TỪ KHÓA LIÊN QUAN
HƯỚNG DẪN TÌM VIỆC
TÌM VIỆC LÀM THEO TIÊU CHÍ
Tin tuyển dụng bạn đang xem đã hết hạn ứng tuyển
AI365 lựa chọn ra (5) tin tuyển dụng tương tự với tin bạn đang xem, bạn có thể lựa chọn những tin phù hợp nhất để ứng tuyển nhanh một lần duy nhất!
Đã chọn 0 công việc
Hồ Chí Minh
7 - 10 triệu
Hồ Chí Minh
15 - 20 triệu
Cách 1: Đăng nhập tài khoản của bạn
Thông báo
Bạn đã ứng tuyển thành công. Tải app chat Tại đây để nhận được kết quả ứng tuyển từ nhà tuyển dụng
Chia sẻ
Bình luận