0 Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Service Desk Analyst

niteco (vietnam) co., ltd

Lượt xem: 411 | Ngày cập nhật: 14/01/2019 (4 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hà Nội

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Chat365

Quét mã QR chat ngay nhà tuyển dụng

Thông tin

- Chức vụ: Nhân viên

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: IT phần mềm IT Phần cứng - mạng

Mô tả công việc

This role provides first point of contact for Clients seeking technical assistance and support in maintaning their websites and system. The role must be able to work night shift (if required), be able to perform remote troubleshooting through diagnostic techniques and determine the best solution or escalate based on the issue and details provided. Good communication skills, teamwork, customer centric focus and the ability to work in a fast paced environment is required.
Technical tasks:
- Provide support to customer over the phone, email or chat and resolve their technical problems / requests in a timely manner
- Ensure all tickets are logged and managed within Service Level Agreements (SLAs) and KPIs. Have understanding the SLAs and priority responses commitment.
- Follow standard Service Desk process - accurately log requests and incidents using the Incident Management tool
- Manage open requests, incidents and escalate as required
- Able to walk the customer through the problem-solving process or perform quick training on how to use particular features of the system
- Able to work in 3 different shifts (if required) with monthly rotation
o Day shift – from 6:00 AM to 2:30 PM (5 days a week)
o Evening shift – from 2:00 PM to 10:30 PM (5 days a week)
o Night shift – from 10:00 PM to 6:30 AM (5 days a week)
Quality improvement tasks
- Take initiative in improving on reporting, processes, workflow and client outcomes
- Identify possible risks throughout the process and properly communicate to related superiors for solutions
- Study and share new techniques, practice, tools and share for team members
Others
- Take initiative in self-improvement for professional and personal excellence

Yêu cầu công việc

Language: English competencies at level Conversational
Education background
- Bachelor of IT, Computer Science or relevant field
- Microsoft Certification or similar industry certification/qualification is highly regarded
Working experience
- Experience working in a customer support environment - phone, email, chat support
- Good customer service skills with ability to effectively deal with customer enquiries within a timely manner
- Understanding of a service desk (help desk) and incident management system
Expertise knowledge & experience
- E-commerce awareness. Technical experience in using computer applications and tools
- Good understanding of computer systems, mobile devices and website manangement
- Ability to diagnose and resolve basic technical issues
- Experience of working successfully in a team
Soft skills:
- Analytical skills and the ability to identify creative and possible solutions
- Logical thinking and problem-solving skills
- Communication skills
- The ability to work well in a team and individually
- The ability to adapt to changing situations, be focused on delivery while ensuring quality
- The ability to work under pressure and to tight deadlines
Attitudes
- High sense of responsibility
- Willingness to learn and share continuously
- Creative, innovative, and strive for continuous improvement
- Motivated in delivering top quality work

Quyền lợi được hưởng

- Attractive salary package
- Premium healthcare package
- Everyday training opportunities

Hình ảnh

Lưu công việc Phản ánh NTD Ứng tuyển nhanh So sánh lương
Chia sẻ:

Việc làm tương tự

Công Ty Cổ Phần Iik
TUYỂN NHÂN VIÊN LẬP TRÌNH PHP CÔNG TY CỔ PHẦN IIK

Hà Nội Hạn nộp: 30/09/2022

10 - 15 triệu

Công Ty Tnhh Myg
LẬP TRÌNH VIÊN COCOS công ty TNHH myg

Hà Nội Hạn nộp: 30/09/2022

Từ 8.000.000 Đến 20.000.000

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ T4T
Lập trình viên (Nghỉ T7, CN-Phúc lợi tốt) Công Ty Cổ Phần Công Nghệ T4T

Hà Nội Hạn nộp: 30/09/2022

Từ 20.000.000 Đến 30.000.000

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn F.i.t
Nhân viên IT công ty cổ phần tập đoàn f.i.t

Hà Nội Hạn nộp: 30/09/2022

Từ 8.000.000 Đến 12.000.000

Công Ty Cp Dịch Vụ Tư Vấn Đại Nam Group
Nhân viên Dev Công Ty CP Dịch Vụ Tư Vấn Đại Nam Group

Hà Nội Hạn nộp: 30/09/2022

Từ 19.000.000 Đến 46.000.000

Công Ty Cp Dịch Vụ Tư Vấn Đại Nam Group
LẬP TRÌNH VIÊN .NET Công Ty CP Dịch Vụ Tư Vấn Đại Nam Group

Hà Nội Hạn nộp: 30/09/2022

Từ 20.000.000 Đến 30.000.000

Công Ty Cp Dịch Vụ Tư Vấn Đại Nam Group
Lập trình viên Website Wordpress Công Ty CP Dịch Vụ Tư Vấn Đại Nam Group

Hà Nội Hạn nộp: 30/09/2022

Từ 8.000.000 Đến 15.000.000

Tập Đoàn Công Nghệ Thăng Long
Angular Developer TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ THĂNG LONG

Hà Nội Hạn nộp: 30/09/2022

Từ 12.000.000 Đến 25.000.000

Công Ty Tnhh Quốc Tế Supermap
Kỹ sư hỗ trợ kỹ thuật Công Ty TNHH Quốc Tế Supermap

Hà Nội Hạn nộp: 30/09/2022

Thỏa thuận

Công Ty Tnhh Shinecommerce
Senior Wordpress Developer Công Ty TNHH Shinecommerce

Hà Nội Hạn nộp: 30/09/2022

Từ 25.000.000 Đến 40.000.000

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Liên hệ qua chat365 Liên hệ qua skype

Đăng nhập Ứng viên để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

App CV365

App CV365

App UV

App Timviec365 UV

App CV365

Tải ngay

App UV

Tải ngay

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!