Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Telesale

Khách Hàng Tìm Việc Nhanh

Địa chỉ công ty: A5/16A Nguyễn Cửu Phú, Ấp 1, Xã Tân Kiên, Huyện Bình Chánh

Quy mô : Đang cập nhật

Lượt xem: 467 |

Ngày cập nhật: 19/06/2018 (3 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Quận huyện tuyển dụng: Quận 1

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương7 - 10 triệu

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:1 - 2 năm kinh nghiệm
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Cao đẳng trở lên
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:11 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Marketing - PR

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
♣ Making calls and communication with leads which company offer
♣ Interact with them and identify their needs or issues
♣ Provide telecommunication solutions and recommendations to customers via telephone calls
♣ Follow set communication guidelines in addressing the needs and interests by customers
♣ Build positive work relationship with customers to enhance the image and public perception of a company
♣ Place outbound calls to customers to promote new products and services
♣ Oversee the timely management of outgoing calls
♣ Ensure call records are properly stored and organized in a call center database
♣ Maintain a courteous and friendly disposition when interacting with customers
♣ Ensure daily shift call quotas and set targets are achieved
♣ Oversee the processing and implementation of orders, applications and forms submitted by customers
♣ Upsell products and services to customers when providing telecommunication solutions
♣ Sit at a workstation for long hours to interact with customers using a computer and a headset.

Yêu cầu công việc

♣ Ability to use or quickly adapt to CRM programs and other related computer programs.
♣ Standard mandarin, with affinity and appeal;
♣ Strong language communication, expressive ability, strong sense of responsibility and enthusiasm;
♣ Strong anti-pressure ability, ability to face challenges, and strong initiative.
♣ Communication Skills: Call center sales responsibility is be able to interact with customers using appropriate language to identify issues and provide OTA assistance
♣ Customer Service Skill: They are skilled in politely addressing customers, they exercise lots of patience and tolerance in resolving caller issues
♣ Problem-solving Skill: Call center sales representatives are able to identify customer challenges and provide solutions that address such problems.

Quyền lợi được hưởng

Bonus salary increases with the capacity to work.
Dynamic working environment,
There are opportunities for training and advancement for ambitious, enthusiastic in work
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Hướng dẫn tìm việc:

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Tìm việc làm Marketing - PR

Tìm việc làm liên quan: Tại đây

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại