Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Abbott

Chi Tiết Nhà Tuyển Dụng

địa chỉ
Địa chỉ: 23/174 Trần Quang Diệu, An Thới, Bình Thủy, Cần Thơ

quy mô công ty
Quy mô: Đang cập nhật

Mô tả công ty

Abbott believes in the power of health. With better health, people and communities can live better and achieve more. - We create new solutions - in diagnostics, medical devices, nutrition and branded generic pharmaceuticals - that help people around the world, in all stages of life, live their best lives through better health. - Founded 125 years ago by Chicago physician Dr. Wallace C. Abbott, Abbott has emerged as one of the largest diversified global health care companies. Our approximately 74,000 colleagues around the globe are devoted to making a lasting impact on human health in the more than 150 countries we serve. - We believe that good health is not just about treating an illness or managing a medical condition. It’s about supporting people’s health as if it was our own, so they can enjoy all life has to offer. We’ve been focused on helping the people of Vietnam live their best, fullest lives for more than 20 years.

Abbott Tuyển Dụng

Nhân Viên Tư Vấn & Chăm Sóc Khách Hàng Qua Điện Thoại (Hà Nội)

Nhân viên
1 - 3 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềTư vấn, Dịch vụ, Việc làm bán hàng
địa điểmHà Nội
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
• Chịu trách nhiệm tiếp nhận các cuộc gọi đến và các cuộc gọi đi trên danh sách khách hàng có sẵn để tư vấn và bán sản phẩm;
• Tư vấn thuyết phục khách hàng sử dụng sản phẩm sữa của Abbott.
• Tiếp nhận các đơn hàng trên hệ thống và theo dõi tiến trình giao hàng.
• Thực hiện các nhiệm vụ khác do trưởng nhóm giao
Xem chi tiết

Validation Officer (Temporary contract) - Abbott Pharma Division - Glomed Binh Duong

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHóa học - Sinh học
địa điểmBình Dương
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
• Phát triển phương pháp phân tích (định lượng, độ hòa tan, tạp chất liên quan, thẩm định vệ sinh …)
• Kiểm mẫu nghiên cứu và mẫu theo dõi độ ổn định
• Các nhiệm vụ khác khi được phân công
Xem chi tiết

Trình Dược Viên - Ngành Hàng Dinh Dưỡng - Kênh Bệnh Viện - Hải Phòng

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược
địa điểmHải Phòng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Do nhu cầu mở rộng kinh doanh và phát triển địa bàn, Ngành Hàng Dinh Dưỡng Abbott tuyển dụng Trình Dược Viên Kênh Bệnh Viện cho các sản phẩm sữa - địa bàn HẢI PHÒNG
1. Quản lý địa bàn:
- Phát triển cơ sở dữ liệu khách hàng, hồ sơ chi tiết của bệnh viện / trung tâm y tế / chuyên gia chăm sóc sức khoẻ.
- Đánh giá, phân loại và xác định khách hàng mục tiêu, ưu tiên các địa bàn tiềm năng.
- Xây dựng và duy trì mối quan hệ thân thiết với những khách hàng trọng điểm thông qua việc đảm bảo các dịch vụ của công ty được đáp ứng theo yêu cầu.
- Theo dõi xu hướng thị trường và hoạt động của đối thủ cạnh tranh trong địa bàn, báo cáo thông tin thị trường cho quản lý cao hơn và đội ngũ marketing.
2. Phát triển kinh doanh
- Phát triển cơ hội kinh doanh mới với các khách hàng hiện tại và tiềm năng, đảm bảo thực hiện tốt các chương trình Bán hàng và Tiếp thị trên địa bàn được giao.
- Thực hiện ghé thăm khách hàng hằng ngày một cách hiệu quả, xử lý phản hồi về sản phẩm một cách nhanh nhất.
- Kết hợp đa dạng các hoạt động (thuyết trình, tư vấn về sản phẩm) ở các địa điểm khác nhau: bệnh viện, trung tâm sức khỏe, trường mẫu giáo, cửa hàng thực phẩm, siêu thị và các tổ chức khách hàng khác.
3. Lập kế hoạch và tổ chức:
- Sử dụng thông tin dữ liệu khách hàng cho việc lên kế hoạch chi tiết việc ghé thăm khách hàng theo tuần, theo tháng, theo ngày, phân bổ nguồn lực hoặc các hoạt động tiếp thị trực tiếp đến khách hàng.
4. Công việc khác:
- Cập nhật thông tin về sản phẩm, kiến thức khoa học về chăm sóc sức khoẻ.
- Quản lý các báo cáo của bộ phận một cách chính xác và kịp thời.
- Đảm bảo các hoạt động tuân thủ theo Bộ Quy tắc ứng xử của Công ty và pháp luật.Thực hiện các công việc khác được giao bởi Quản lý.
Xem chi tiết

Technical Service Specialist (Abbott Molecular Division - HCM)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Y tế - Dược
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Primary Job Function:
Support Abbott Molecular sales growth by delivering primary levels of instrument field and applications (technical) service needed to support customers, and the commercial teams through targeted scientific and technical strategies and the provision of scientific support when required.
The individual in this position should be able to apply basic levels of scientific and engineering theory to understand root cause issues, and apply solutions to those problems. Service related activities and findings must well document in the Abbott Molecular call management database that is part of the Abbott Molecular Quality System.
Core Job Responsibilities:
• Provide system and assay technical support for Abbott Molecular customers. The essential job functions needed to perform this job include:
o Lead and facilitate technical problem solving within the territory, by providing on demand front line field service support to customers.
o Install and verify proper operation of instrument systems in a customer diagnostic laboratory setting.
o Perform scheduled preventative maintenance interventions that include calibration, hardware or software upgrades, and verify work completed.
o Deliver training to customers on aspects of systems (hardware) and assays.
o Troubleshoot system and assay problems through telephone support, log file reading, or on-site customer visits.
o Maintain a repair parts inventory and provide input on parts usage related to failures.
o Active participation in Area and/or Global conference calls, service summits, expert meetings and workshops.
o Maintaining and managing spare part inventory.
o Create and maintain technical records and documents, using a call management system.
o Provide feedback and communication to enhance technical service documents and bulletins that will be used by other field service personnel.
Xem chi tiết

Project Executive (3 Months Contract)

Nhân viên
15 - 20 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
- Go on field to identify & understand the target customers (Neurologist, geriatrics, andrologist, urologist)
- Cooperate with SFE to deploy the customer survey to classify the doctors.
- Build plan, execute activities & KPI tracking for Daygra in 2019
- Training sales team product’s knowledge
- Build the plan, prepare the materials for Glodafil launched in Feb 2020
Xem chi tiết

Value Expansion Specialist (Diagnostics - HCM)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Abbott Vietnam is currently looking for a qualified Value Expansion Specialist, who will be responsible for applying scientific knowledge, experience and ingenuity to persuade customers to buy ADD’s products, service and achieve assigned field force’s target.
Key Responsibilities
• Analyze, develop and achieve value expansion goals through creation of account-specific plans
• Review contract compliance (volume, pricing, utilization, efficiency, Free of Charge)
• Review and assure Abbott adherence to customer KPIs, and identify improvement opportunities
• Prepare and participate in customer business reviews
• Support and drive Ambassador in commercial sales and value expansion
• Support Ambassador in sales process for renewals
• Provide strategic pricing support
• Analyze and optimize instrument utilization
• Manage lifecycle of instruments and assays
• Cost Per Reportable management
• Coach Ambassador and other matrix functions
Xem chi tiết

Brand Communication Project Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Brand communication:
Provide end-to-end project management, planning and monitoring for rebranding projects of food supplements, pharmaceutical products.
Joining all brand teams in building brand communication strategies across channels, integrating their brand communication strategies with country projects.
Develop and implement local integrated marketing communications campaigns of strategic relaunched products to customers or consumers based on in-depth understanding of business and customer insights.
Lead development all products’ visual identity including a number of packaging and brand collaterals of existing and new launch products.
Work with cross functions from office and factory, and creative agencies to ensure all packaging developed and delivered on time with high quality.
Frequently provide corporate branding trainings to marketing teams and other related stakeholders to ensure company premium branding.
Communicate with regional and global marketing and trademark team for related branding projects.
Analyze and highlight potential risks to teams, seek for opportunities for improvement and initiatives.
Lead design team. Ensure excellence in execution.
Projects:
Lead added-value healthcare service tools including assets development, content marketing development, implementation and reports analytics.
Create new ways of working and lead project process aligned with brand managers to meet country timeline.
Have all assets approved by legal, compliance, regulatory affairs, medical and other internal/external business partners.
Implement multi-channel customer engagement projects assigned such as SMS video, email marketing, webcast.
Understand digital marketing such as mobile application, website, social media.
Implement Digital & PR campaigns for projects assigned.
Xem chi tiết

District Sales Manager - Kênh Phòng Mạch - Chi Nhánh Glomed Hà Nội

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng
địa điểmHà Nội
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Huấn luyện và đào tạo cho TDV
Triển khai và thực thi những Hoạch Định, Kế Hoạch của cấp trên
Tính lãi, lỗ cho NPP (ROI)
Định hướng phát triển NPP – Theo định hướng phát triển của công ty
Hoàn thành Chỉ tiêu hàng tháng/ Quý/ Năm (Sell in)
Xây dựng mối quan hệ và phát triển khách hàng trong khu vực
Quản lý, Xây dựng đội ngủ Trình Dược Viên chuyên nghiệp
Gia Tăng bao phủ và Mở rộng thị trường được giao
Định hướng và phát triển cho đội ngũ Trình Dược Viên
Xem chi tiết

Trình Dược Viên - Ngành Hàng Dinh Dưỡng - Kênh Bệnh Viện - Hà Nội

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược
địa điểmHà Nội
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Do nhu cầu mở rộng kinh doanh và phát triển địa bàn, Ngành Hàng Dinh Dưỡng Abbott tuyển dụng số lượng lớn vị trí Trình Dược Viên Kênh Bệnh Viện cho các sản phẩm sữa - địa bàn Hà Nội.
1. Quản lý địa bàn:
- Phát triển cơ sở dữ liệu khách hàng, hồ sơ chi tiết của bệnh viện / trung tâm y tế / chuyên gia chăm sóc sức khoẻ.
- Đánh giá, phân loại và xác định khách hàng mục tiêu, ưu tiên các địa bàn tiềm năng.
- Xây dựng và duy trì mối quan hệ thân thiết với những khách hàng trọng điểm thông qua việc đảm bảo các dịch vụ của công ty được đáp ứng theo yêu cầu.
- Theo dõi xu hướng thị trường và hoạt động của đối thủ cạnh tranh trong địa bàn, báo cáo thông tin thị trường cho quản lý cao hơn và đội ngũ marketing.
2. Phát triển kinh doanh
- Phát triển cơ hội kinh doanh mới với các khách hàng hiện tại và tiềm năng, đảm bảo thực hiện tốt các chương trình Bán hàng và Tiếp thị trên địa bàn được giao.
- Thực hiện ghé thăm khách hàng hằng ngày một cách hiệu quả, xử lý phản hồi về sản phẩm một cách nhanh nhất.
- Kết hợp đa dạng các hoạt động (thuyết trình, tư vấn về sản phẩm) ở các địa điểm khác nhau: bệnh viện, trung tâm sức khỏe, trường mẫu giáo, cửa hàng thực phẩm, siêu thị và các tổ chức khách hàng khác.
3. Lập kế hoạch và tổ chức:
- Sử dụng thông tin dữ liệu khách hàng cho việc lên kế hoạch chi tiết việc ghé thăm khách hàng theo tuần, theo tháng, theo ngày, phân bổ nguồn lực hoặc các hoạt động tiếp thị trực tiếp đến khách hàng.
4. Công việc khác:
- Cập nhật thông tin về sản phẩm, kiến thức khoa học về chăm sóc sức khoẻ.
- Quản lý các báo cáo của bộ phận một cách chính xác và kịp thời.
- Đảm bảo các hoạt động tuân thủ theo Bộ Quy tắc ứng xử của Công ty và pháp luật.Thực hiện các công việc khác được giao bởi Quản lý.
Xem chi tiết

Abbott Ambassador (Sales - Diagnostics)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Abbott Diagnostics Division is currently looking for an Ambassador, who works with little or no supervision to apply scientific knowledge, experience and ingenuity to ensure analytical turnaround time for their assigned accounts and account management.
Key Responsibilities
Retention Rate
• Ensure instrument analytical turnaround time (uptime/repair/maintenance)
• Conduct customer business review (KPI reviews)
• Manage customer relationship and thoroughly plan, prepare and follow up customer visits (pre-call plan, post-call notes)
• Identify customer training requirements
• Coach customers and share knowledge (education)
• Identify and resolve customer pain points (troubleshooting)
• Replenish and control inventory
• Build image and brand in eyes of customer
• Promote or reinforce Abbott’s total solution value offering
• Collect and transmit VOC (Voice of Customer)
Revenue
• Renewals of most of the assigned accounts (adhering to standard renewals procedures)
• Menu expansion (utilization of existing products; new product launches)
• Service sales
• Product promotion
• Value creation
• Order management
• Contract management
• Identify/open door for opportunity to expand offering into other departments (prospecting, not doing)
• Spare parts management
• New assay applications
Expected Results
• Improve customer experience
• Retention rate; customer service excellence & delivery
• Revenue
• Profitability
• Promoters
• Boost productivity
Xem chi tiết

Giám Sát Bán Hàng - District Sales Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThực phẩm - Đồ uống
địa điểmBắc Kạn, Thái Nguyên
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Báo cáo cho: Quản lý bán hàng Vùng
Địa điểm: Thái Nguyên/ Bắc Kạn
Kênh phân phối: Kênh Truyền Thống
NHIỆM VỤ CHÍNH
- Lập kế hoạch & phát triển hệ thống hoạt động kinh doanh tại khu vực bán hàng được giao theo định hướng của phòng kinh doanh.
- Lập danh sách khách hàng đúng, sắp xếp tuyến bán hàng chính xác cho salesman trong khu vực phụ trách
- Nâng cấp và duy trì mối quan hệ chiến lược với điểm bán/khách hàng
- Kiểm tra công nợ của nhân viên bán hàng
- Thu thập thông tin đối thủ cạnh tranh
- Phân tích hiệu quả kinh doanh trên vốn đầu tư và theo dõi công nợ của Nhà phân phối
- Giám sát hoạt động của từng nhân viên bán hàng đảm bảo hoàn thành kế hoạch, chỉ tiêu được giao.
- Huấn luyện, hỗ trợ đội ngũ Salesman đạt chỉ tiêu.
- Xử lý các vấn đề liên quan tới hoạt động kinh doanh tại khu vực được giao theo thẩm quyền quy định.
- Thực hiện các nhiệm vụ được giao khác có liên quan đến mục tiêu chung của Công ty.
Xem chi tiết

Channel Specialist (Central - Nghe An, Daklak, Binh Dinh, Khanh Hoa) - Abbott Rapid Diagnostics

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Việc làm bán hàng
địa điểmĐắk Lắk, Khánh Hòa, Nghệ An
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Position Summary:
Channel Specialist will be responsible for managing Abbott Rapid Diagnostics product portfolio, achieving sales targets and growing the business within customers in a designated territory/area. He / She must possess and apply detailed product knowledge as well as thorough knowledge of clients business to introduce new products/services to clients and generate repeat sales of existing products. He / She must also refer sales leads, customer feedback, and information on competitor activity to appropriate contacts within the organization so that they can respond to changing market conditions and customer demands.
Primary Responsibilities:
1. Responsibility-Strategic/Technical/Operational:
- Establish, develop and maintain relationships with customers that can benefit from Abbott products after assessing their needs, purchasing method, and frequency of contact preferences
- Develop and execute plans to meet established sales goals and objectives while maintaining territory budget
- Complete planned customer visits to make sales presentations to existing and prospective customers, provides information and support, calculates and quotes prices, takes orders, and closes sales
- Provides industry and product knowledge to customers on segment specific value propositions and helps customize the existing product portfolio to their needs with solution sales techniques
- Assist marketing and sales management in the development and implementation of new sales strategies, tactics and tools for new market opportunities
- Monitor performance against objectives and performs analysis on territory opportunities to develop customer and product forecasts
- Monitor market, customer and competitor trends and advise management on methods to improve company competitiveness
2. Responsibility- Internal Systems and Process:
- Comply with Abbott Corporate Policies and Procedures.
- Ensure all business activities are conducted professionally, aligned with regulatory and industry guidelines and are conducted in a manner consistent with Abbott’s Code of Conduct guidelines, and Abbott’s Anti-Corruption Policy
3. Responsibility- Customers:
- Responsible for exhibiting professional behavior with both internal/external business associates that reflects positively on the company and is consistent with the company’s policies and procedures.
- Maintain key NGO account and key opinion leaders in responsible market
4. Responsibility- Conduct:
- Ensure all activities carried out by self are in accordance with legislative employment policies and safety requirements and corporate policy
- Promote a standard of excellence for quality and customer focus at Abbott.
- Comply with ARDx’s policies and procedures
- Abide by ARDx Culture & Performance policies.
Xem chi tiết

Trình Dược Viên Kênh Bệnh Viện - Ngành Hàng Dược Phẩm Abbott - Thái Nguyên

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Việc làm bán hàng
địa điểmThái Nguyên
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
1. Summary:
• Contribute to a solid foundation for the product long-term growth - through increasing awareness among Health Care Professionals on the important roles of improving quality of life.
• To build the confidence level of HCPs on recommendation of designed products.
• Assure consistent demand growth and achievement of business goals & targets in assigned territories by identifying opportunities and gaining new business while maintaining and growing existing business.
2. Core Job Responsibilities:
1. Territory Management
• Develop customer database with detailed records of hospital/ health center/ target organization/ health care professionals, etc.
• Evaluate, classify, and identify precise target customers. Prioritize potential territories.
• Establish & maintain close relationship with key accounts through ensuring company services meet their requirements.
• Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
• Collect and report Market intelligence to Supervisor & Marketing team.
2. Planning and organizing:
• Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.
3. Business development
• Develop new business opportunities with existing and potential clients.
• Ensure good execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory. Strictly track and provide feedback on the programs to upper levels.
• Implement effective daily sales calls and maintain records. Address product complaints in a timely manner.
• Harmonize diversified activities (product presentation, consultation…) in various relating fields: hospital, health center, kindergarten, food shop, supermarket, and other consumer organization i.e. patient society, elderly society, mother society.
4. Others
• Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds.
• Manage Company, department reports in a timely and correct manner.
• Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
• Carry special work as assigned by Management.
Xem chi tiết

Senior Business Analyst (ERP Consultant) - Tan Phu District

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Work Location: 18 Luy Ban Bich - Tan Thoi Hoa - Tan Phu District - HCMC
• Define and scope Business Process Reengineering (BPR) projects according to Company procedures
o Set up cross-functional project team to execute the project
o Plan, monitor and manage project scope, budget and schedule
• Define Business Requirements and prepare Business Requirements Specification
• Develop test scenarios and test cases to ensure that positive and negative test cases are handled correctly by system
• Work with Application team to review Functional Specifications, making sure that Functional Specifications meet the needs of the business
• Work closely with project team to provide end-users training. Training scope includes updated process, Standard Operating Procedures and Application systems
• Track and manage outstanding issues and risks. Take appropriate actions to resolve issues or mitigate risks. Escalate issues and risks for management decision if necessary.
• Data Analysis
o Scope, define and perform data extraction and analysis as required by management. Includes both ad hoc and regular data extraction and analysis tasks.
o Manage activities of team members to maintain integrity and accuracy of master data in ERP system
o Work closely with end-users and Application team members to continuously improve overall applications’ data quality (Data Quality Check). Proactive in identifying areas to improve DQC activities.
o Manage other tasks assigned by immediate supervisor as required
Xem chi tiết

CRM Data Analyst

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMarketing - PR, Ngân hàng - Chứng khoán - Đầu tư
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
• Support strategic campaign planning activities including acquisition and redemption forecasting; develop campaign performance reporting and analysis
• Generating detailed analyses including leading all ad hoc analysis requested by senior leadership and brand management stakeholders.
• Auditing/Identification and optimization of campaign strategies and other factors impacting program performance. Identification of trends, issues, gaps and performance improvement opportunities across all CRM programs on a continuous basis.
• Document and quantify the impacts of changes to the CRM business model.
• Create and lead the dissemination of monthly dashboard reporting used to measure program performance.
• Work cross-functionally and departmentally as the SPOC regarding all technical/data oriented enterprise initiatives impacting CRM. The position acts as a lead consultant to the CRM organization in the development of test plans/strategies to optimize results.
• Support the CRM business plan and budget development process and forecasting, including identification of the impacts of operational and policy changes, enterprise initiatives, changes in strategy, methodology, acquisition channel mix and other factors.
• Develop and implement requirements and functionality to enhance the existing data infrastructure, including working with external vendors to acquire, manage and utilize customer data and serves as the primary POC for CRM in all aspects of data.
• Analyze and proactively identify methods and opportunities for leveraging new database platform capabilities working closely with the IT and Comex teams.
• Support all data requirements needed for customer research initiatives. Work with internal/external stakeholders to identify sampling requirements and isolate/provide customer data for research targeting.
• Serve as a POC for brand stakeholders to develop and validate test design and results.
• Demonstrate a detailed knowledge and understanding of data architecture.
Xem chi tiết

Trình Dược Viên Kênh Nhà Thuốc - Ngành Hàng Dược Phẩm Abbott - Ho Chi Minh

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
1. Summary:
· Contribute to a solid foundation for the product long-term growth - through increasing awareness among Health Care Professionals on the important roles of improving quality of life.
· To build the confidence level of HCPs on recommendation of designed products.
· Assure consistent demand growth and achievement of business goals & targets in assigned territories by identifying opportunities and gaining new business while maintaining and growing existing business.
2. Core Job Responsibilities:
1. Territory Management
· Develop customer database with detailed records of hospital/ health center/ target organization/ health care professionals, etc.
· Evaluate, classify, and identify precise target customers. Prioritize potential territories.
· Establish & maintain close relationship with key accounts through ensuring company services meet their requirements.
· Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
· Collect and report Market intelligence to Supervisor & Marketing team.
2. Planning and organizing:
· Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.
3. Business development
· Develop new business opportunities with existing and potential clients.
· Ensure good execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory. Strictly track and provide feedback on the programs to upper levels.
· Implement effective daily sales calls and maintain records. Address product complaints in a timely manner.
· Harmonize diversified activities (product presentation, consultation…) in various relating fields: hospital, health center, kindergarten, food shop, supermarket, and other consumer organization i.e. patient society, elderly society, mother society.
4. Others
· Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds.
· Manage Company, department reports in a timely and correct manner.
· Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
· Carry special work as assigned by Management.
Xem chi tiết

Country Manager - Abbott Rapid Diagnostics (Infectious Disease)

Phó trưởng phòng
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuản lý điều hành, Y tế - Dược
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
• Position Summary:
The Country Manager-Vietnam will take P&L responsibility, for building an effective sales pipeline which will result in achieving strategic & financial goal in his or her territory. This position plays a key role in managing the sales and marketing activities through combination of direct and distribution organizations in its respective country. He or she has the duty to assist in identifying and developing the sales and marketing opportunities for existing and new Abbott Rapid Diastproducts(ARDx) to eventually grow entire ARDx business by implementing Abbott S&M strategy.
• Primary Responsibilities:
Leading both strategic & all operational commercial activities in its respective territory as below:
1. Strategic/Technical/Operational:
- Develop/shape/Customize/implement/drive the local country commercial / marketing strategy to be aligned with ARDx Global & Regional Commercial / Marketing Strategy
- Contribute to the strategic direction and business development of the Thailand business and future APAC, by providing extensive market intelligence relevant to maximizing the ARDx product portfolio market opportunities in its territory.
- Meet established financial goals (Top line & bottom line) and objective while maintaining territory budget.
- Track sales results vs projected budget and outcomes objectives.
- Develop go to market strategies through direct sales efforts and business partners to accelerate ARDx products and services with business partner in assigned territory
- Support distribution partners in the sale of products, including training, sales meeting, technical expertise and marketing support of the ARDx product portfolio.
- Identify customer issues and resolves sales related difficulties.
- Act as a resource for contract negotiation, pricing, proposal, bid preparation and all customer follow up.
- Timely follow up and management of all leads that are distributed in territory
- Coordinate and facilitate of each market regulatory requirement & procedures.
2. Internal Systems and Process:
- Comply with Abbott Corporate Policies and Procedures.
- Ensure all business activities are conducted professionally, aligned with regulatory and industry guidelines and are conducted in a manner consistent with Abbott’s Code of Conduct guidelines, and Abbott’s Anti-Corruption Policy.
3. Customers:
- Responsible for exhibiting professional behavior with both internal/external business associates that reflects positively on the company and is consistent with the company’s policies and procedures.
- Maintain key NGO account and key opinion leaders in responsible market
- Maintain complete customer master list.
4. Conduct:
- Ensure all activities carried out by self are in accordance with legislative employment policies and safety requirements and corporate policy
- Promote a standard of excellence for quality and customer focus at Alere.
- Comply with Abbott’s policies and procedures
- Abide by Abbott Culture & Performance policies.
Xem chi tiết

Sales Team Leader_Glomed_(Dong Nai & Lam Dong)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng
địa điểmĐồng Nai, Lâm Đồng
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Xây dựng và phát triển đội ngũ bán hàng:
· Xây dựng sơ đồ tổ chức nhân sự tại địa bàn phụ trách và bảng mô tả công việc cho nhân viên theo kế hoạch phát triển của công ty.
· Phối hợp Phòng Nhân sự để tuyển dụng nhân viên theo cơ cấu tổ chức tại khu vực. Huấn luyện và đào tạo đội ngũ bán hàng, giao hàng.
· Xác lập mục tiêu cho nhân viên. Tổ chức và triển khai kế hoạch làm việc hàng tuần, tháng. Giám sát, kiểm tra và đôn đốc nhân viên tại khu vực thực hiện công việc mỗi ngày. Đánh giá định kỳ kết quả công việc của nhân viên.
Hoàn thành mục tiêu doanh số & độ phủ thị trường:
· Phân bổ hợp lý chỉ tiêu doanh số tháng, quý, năm và độ phủ cho mỗi quận/huyện và TDV.
· Triển khai kế hoạch bán hàng, chương trình khuyến mãi. Tổ chức giao dịch với khách hàng, thực hiện các thủ tục, nghiệp vụ về bán hàng và giải quyết các vấn đề phát sinh trong quá trình bán hàng.
· Đi thị trường hỗ trợ TDV, kiểm tra tiến độ bán hàng mỗi ngày và đánh giá kết quả hoàn thành doanh số của TDV ngày, tuần, tháng.
· Khai thác khách hàng mới nhằm tăng doanh số và độ phủ thị trường theo yêu cầu tăng trưởng của công ty.
· Duy trì, phát triển mối quan hệ và mạng lưới khách hàng
· Theo dõi, đánh giá và phát triển năng lực Trình Dược Viên
Giám sát công tác giao hàng và công nợ khách hàng:
· Thực hiện đúng và đầy đủ các thủ tục bán hàng, chính sách công nợ, chính sách đổi hàng-trả hàng của công ty.
· Điều phối và giám sát công tác giao hàng, thu tiền trực tiếp tại khu vực phụ trách.
· Giám sát tiến độ trả nợ của khách hàng và phối hợp thường xuyên với Kế toán để có biện pháp thích hợp thu hồi nợ quá hạn của khách hàng.
Lập kế hoạch và báo cáo:
· Lập kế hoạch công tác tháng, tuần theo quy định công ty.
· Dự trù và cấp phát đồng phục cho nhân viên tại khu vực, vật phẩm gimmicks và các quà tặng chăm sóc khách hàng theo chính sách công ty.
· Báo cáo đột xuất và báo cáo định kỳ tuần, tháng theo quy định công ty.
Xem chi tiết

Glomed Bình Dương – R&D Executive in Formulation Development Area (Phát Triển Công Thức)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHóa học - Sinh học
địa điểmBình Dương
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
- Thực hiện mọi công việc theo sự phân công của Trưởng phòng Nghiên cứu & Phát triển
- Tiến hành tra cứu thông tin về sản phẩm mình được giao phát triển
- Xây dựng quy trình phát triển sản phẩm
- Xây dựng tiêu chuẩn kiểm nghiệm (phối hợp với kiểm nghiệm)
- Lập dự trù nguyên vật liệu liên quan đến quy trình nghiên cứu
- Thực hiện làm mẫu nghiên cứu và báo cáo kết quả
- Xây dựng quy trình sản xuất, đề cương thẩm định sản phẩm ở quy mô pilot trình Trưởng/ Phó phòng/ Gíam sát R&D xét duyệt
- Hỗ trợ thẩm định quy trình sản xuất cùng với bộ phận Sản xuất và bộ phận Hỗ trợ kỹ thuật trên 3 lô thẩm định
- Báo cáo kết quả thẩm định
- Gởi mẫu kiểm ghiệm, mẫu lưu độ ổn định của lô pilot và kết quả độ ổn định và theo dõi kết quả kiểm nghiệm
- Chuẩn bị hồ sơ đăng kí sản phẩm mới khi đã có đầy đủ cơ sở dữ liệu
- Tiến hành cải tiến chất lượng sản phẩm hiện hành theo yêu cầu từ Trưởng phòng Nghiên cứu & Phát triển
- Tự đề xuất sản phẩm và định hướng cải tiến các sản phẩm phụ trách
- Tham gia điều tra và xử lý sự cố liên quan đến sản xuất khi có yêu cầu
- Cùng với sản xuất và QA tham gia điều tra sự cố liên quan đến sản xuất
- Tham gia xử lý sự cố sau khi kế hoạch xử lý được duyệt bởi các bộ phận liên quan
- Triển khai sản xuất sản phẩm khi có số đăng kí
- Chuẩn bị hồ sơ tài liệu liên quan đến việc triển khai sản phẩm có số đăng kí
- Tham gia thẩm định và báo cáo kết quả thẩm định quy trình sản xuất
- Bổ sung hồ sơ, tài liệu liên quan đến sản phẩm phụ trách
- Bổ sung hồ sơ, tài liệu có liên quan đến tái đăng kí, đăng kí thay đổi/ bổ sung các sản phẩm đang phụ trách
- Tham gia vào việc đánh giá nhà cung cấp nguyên vật liệu, bao bì
- Nhận nhiệm vụ khác khi có yêu cầu.
Xem chi tiết

Internal Control Executive (Tan Phu District)

Nhân viên
20 - 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThực phẩm - Đồ uống, Kế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Work Location: 18 Luy Ban Bich, Tan Thoi Hoa Ward, Tan Phu District, Ho Chi Minh city
- Develop risk–based annual audit and SOX testing plans detailing the scope, nature and timing of audit activities.
- Design internal audit procedures and work programs.
- Advise management on the resourcing requirements and other support needed for the Internal Audit function
- Coordinate, conduct and supervise internal audits to assess the adequacy, effectiveness and efficiency of the established internal controls and procedures
- Identify key areas of risk within the organization and propose appropriate controls to mitigate the risks.
- Discuss audit findings and recommendations with line managers and report significant issues to senior management.
- Prepare audit reports in line with the approved audit plan.
- Monitor the timely implementation of the management actions recommended in the audit reports.
- Regularly partner with stakeholders in departments to update the changes and provide the solid and appropriate advice on control requirements once applicable
- Perform surprise check/audit if required
- Coordinate with relevant team to facilitate for Corporate Internal Audit works from planning stage till completion
- Proactively propose any changes on policy, guidance, business process if required
- Participate in business process re-engineering projects if required
Xem chi tiết

365 mẫu Top CV Xin Việc Online (xem tất cả mẫu CV)

Từ khóa liên quan

Xem thêm gợi ý Xem thêm gợi ý

Đăng nhập Ứng viên để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

App CV365

App CV365

App UV

App Timviec365 UV

App CV365

Tải ngay

App UV

Tải ngay

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Thông báo

Đóng
Kết nối ứng viên và nhà tuyển dụng Chat với nhà tuyển dụng