Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Abbott

Chi Tiết Nhà Tuyển Dụng

địa chỉ
Địa chỉ: 23/174 Trần Quang Diệu, An Thới, Bình Thủy, Cần Thơ

quy mô công ty
Quy mô: Đang cập nhật

Mô tả công ty

Abbott believes in the power of health. With better health, people and communities can live better and achieve more. - We create new solutions - in diagnostics, medical devices, nutrition and branded generic pharmaceuticals - that help people around the world, in all stages of life, live their best lives through better health. - Founded 125 years ago by Chicago physician Dr. Wallace C. Abbott, Abbott has emerged as one of the largest diversified global health care companies. Our approximately 74,000 colleagues around the globe are devoted to making a lasting impact on human health in the more than 150 countries we serve. - We believe that good health is not just about treating an illness or managing a medical condition. It’s about supporting people’s health as if it was our own, so they can enjoy all life has to offer. We’ve been focused on helping the people of Vietnam live their best, fullest lives for more than 20 years.

Abbott Tuyển Dụng

Trình Dược Viên Ngành Hàng Dinh Dưỡng - Kênh Bệnh Viện (Hà Nội, Hải Phòng, Nghệ An)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng
địa điểmHà Nội, Hải Phòng, Nghệ An
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Do nhu cầu mở rộng kinh doanh và phát triển địa bàn, Ngành Hàng Dinh Dưỡng Abbott tuyển dụng số lượng lớn vị trí Trình Dược Viên Kênh Bệnh Viện cho các sản phẩm sữa Ensure, Glucerna, Pediasure, Similac.
1. Quản lý địa bàn:
Phát triển cơ sở dữ liệu khách hàng, hồ sơ chi tiết của bệnh viện/ trung tâm y tế/ chuyên gia chăm sóc sức khoẻ.
Đánh giá, phân loại và xác định khách hàng mục tiêu, ưu tiên các địa bàn tiềm năng.
Xây dựng và duy trì mối quan hệ thân thiết với những khách hàng trọng điểm thông qua việc đảm bảo các dịch vụ của công ty được đáp ứng theo yêu cầu.
Theo dõi xu hướng thị trường và hoạt động của đối thủ cạnh tranh trong địa bàn, báo cáo thông tin thị trường cho quản lý cao hơn và đội ngũ marketing.
2. Phát triển kinh doanh
Phát triển cơ hội kinh doanh mới với các khách hàng hiện tại và tiềm năng, đảm bảo thực hiện tốt các chương trình Bán hàng và Tiếp thị trên địa bàn được giao.
Thực hiện ghé thăm khách hàng hằng ngày một cách hiệu quả, xử lý phản hồi về sản phẩm một cách nhanh nhất.
Kết hợp đa dạng các hoạt động (thuyết trình, tư vấn về sản phẩm) ở các địa điểm khác nhau: bệnh viện, trung tâm sức khỏe, trường mẫu giáo, cửa hàng thực phẩm, siêu thị và các tổ chức khách hàng khác.
3. Lập kế hoạch và tổ chức:
Sử dụng thông tin dữ liệu khách hàng cho việc lên kế hoạch chi tiết việc ghé thăm khách hàng theo tuần, theo tháng, theo ngày, phân bổ nguồn lực hoặc các hoạt động tiếp thị trực tiếp đến khách hàng.
4. Công việc khác:
Cập nhật thông tin về sản phẩm, kiến thức khoa học về chăm sóc sức khoẻ.
Quản lý các báo cáo của bộ phận một cách chính xác và kịp thời.
Đảm bảo các hoạt động tuân thủ theo Bộ Quy tắc ứng xử của Công ty và pháp luật.Thực hiện các công việc khác được giao bởi Quản lý.
Xem chi tiết

Brand Manager_Otc

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Marketing - PR
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Responsible for the product planning and execution throughout the product life-cycle, including; gathering and prioritizing product and customer requirements, defining the product vision, and working closely with sales, marketing and other support functions to ensure revenue and customer satisfaction goals are met.
Responsibilities Include:
• Effectively manage marketing, advertising and promotional activities of the product to achieve short and long term business objectives; including revenue, sales, profit and market share targets.
• Monitor and manage marketing activities within budgeted constraints and understand the fundamental aspects of financial performance. Identify trends and draw appropriate insight from financial data.
• Understand market research design and implications for the therapeutic area. Identify sound design approaches to research based on the hypotheses and situational constraints. Interpret research findings and draw appropriate insight based on the results
• Identify, analyze, and translate product, brand, customer, consumer, and competitive information into marketing plans. Ensure all materials and activities are aligned with and executed in accordance with the larger, strategic plan.
• Keep abreast of the market dynamics, competition, products, disease states, therapeutic area, and current research, and use this information to create a compelling message for the target audience. Understand the healthcare business environment, government policies; distribution channels; and pricing strategies.
• Monitor and report on the productivity of marketing plans and projects.
• Develop annual brand plan, which includes marketing objectives, strategies, advertising and promotion and ensure timely execution.
• Prepare budgets, reports and forecasts in a timely manner.
• Participate in annual budget Plan/ Update cycle
• Achieve forecast accuracy and new products launch KPI targets.
• Ensure marketing activities comply with relevant Acts, legal demands, ethical standards and Corporate Business and Safety procedures.
• Review complaints and suggestions relating to assigned products and develop action plans to address them.
• Support Business Excellence re-certification and sustain business excellence standards.
• Effectively communicate with cross-functional teams, upwards and downwards.
Xem chi tiết

District Sales Manager Kênh Nhà Thuốc – Mekong - Glomed

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Việc làm bán hàng
địa điểmCần Thơ
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Nhiệm vụ chính:
• Huấn luyện và đào tạo cho TDV
• Triển khai và thực thi những Hoạch Định, Kế Hoạch của cấp trên
• Tính lãi, lỗ cho NPP (ROI)
• Định hướng phát triển NPP – Theo định hướng phát triển của công ty
• Hoàn thành Chỉ tiêu hàng tháng/ Quý/ Năm (Sell in)
• Xây dựng mối quan hệ và phát triển khách hàng trong khu vực
• Quản lý, Xây dựng đội ngủ Trình Dược Viên chuyên nghiệp
• Gia Tăng bao phủ và Mở rộng thị trường được giao
• Định hướng và phát triển cho đội ngũ Trình Dược Viên
Xem chi tiết

Trình Dược Viên Ngành Hàng Dinh Dưỡng - Kênh Bệnh Viện (Khu Vực HCM)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Do nhu cầu mở rộng kinh doanh và phát triển địa bàn, Ngành Hàng Dinh Dưỡng Abbott tuyển dụng số lượng lớn vị trí Trình Dược Viên Kênh Bệnh Viện cho các sản phẩm sữa Pediasure, Similac, Ensure, Glucerna.
1. Quản lý địa bàn: Hồ Chí Minh
- Phát triển cơ sở dữ liệu khách hàng, hồ sơ chi tiết của bệnh viện / trung tâm y tế / chuyên gia chăm sóc sức khoẻ.
- Đánh giá, phân loại và xác định khách hàng mục tiêu, ưu tiên các địa bàn tiềm năng.
- Xây dựng và duy trì mối quan hệ thân thiết với những khách hàng trọng điểm thông qua việc đảm bảo các dịch vụ của công ty được đáp ứng theo yêu cầu.
- Theo dõi xu hướng thị trường và hoạt động của đối thủ cạnh tranh trong địa bàn, báo cáo thông tin thị trường cho quản lý cao hơn và đội ngũ marketing.
2. Phát triển kinh doanh
- Phát triển cơ hội kinh doanh mới với các khách hàng hiện tại và tiềm năng, đảm bảo thực hiện tốt các chương trình Bán hàng và Tiếp thị trên địa bàn được giao.
- Thực hiện ghé thăm khách hàng hằng ngày một cách hiệu quả, xử lý phản hồi về sản phẩm một cách nhanh nhất.
- Kết hợp đa dạng các hoạt động (thuyết trình, tư vấn về sản phẩm) ở các địa điểm khác nhau: bệnh viện, trung tâm sức khỏe, trường mẫu giáo, cửa hàng thực phẩm, siêu thị và các tổ chức khách hàng khác.
3. Lập kế hoạch và tổ chức:
- Sử dụng thông tin dữ liệu khách hàng cho việc lên kế hoạch chi tiết việc ghé thăm khách hàng theo tuần, theo tháng, theo ngày, phân bổ nguồn lực hoặc các hoạt động tiếp thị trực tiếp đến khách hàng.
4. Công việc khác:
- Cập nhật thông tin về sản phẩm, kiến thức khoa học về chăm sóc sức khoẻ.
- Quản lý các báo cáo của bộ phận một cách chính xác và kịp thời.
- Đảm bảo các hoạt động tuân thủ theo Bộ Quy tắc ứng xử của Công ty và pháp luật.Thực hiện các công việc khác được giao bởi Quản lý.
Xem chi tiết

Trình Dược Viên Ngành Hàng Dinh Dưỡng - Kênh Bệnh Viện - Kiên Giang / Vũng Tàu / Bình Dương

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược
địa điểmBình Dương, Kiên Giang
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Do nhu cầu mở rộng kinh doanh và phát triển địa bàn, Ngành Hàng Dinh Dưỡng Abbott tuyển dụng vị trí Trình Dược Viên Kênh Bệnh Viện cho các sản phẩm sữa Pediasure, Similac, Ensure, Glucerna.
1. Quản lý địa bàn: MỘT trong các địa bàn: Kiên Giang, Vũng Tàu hay Bình Dương
- Phát triển cơ sở dữ liệu khách hàng, hồ sơ chi tiết của bệnh viện / trung tâm y tế / chuyên gia chăm sóc sức khoẻ.
- Đánh giá, phân loại và xác định khách hàng mục tiêu, ưu tiên các địa bàn tiềm năng.
- Xây dựng và duy trì mối quan hệ thân thiết với những khách hàng trọng điểm thông qua việc đảm bảo các dịch vụ của công ty được đáp ứng theo yêu cầu.
- Theo dõi xu hướng thị trường và hoạt động của đối thủ cạnh tranh trong địa bàn, báo cáo thông tin thị trường cho quản lý cao hơn và đội ngũ marketing.
2. Phát triển kinh doanh
- Phát triển cơ hội kinh doanh mới với các khách hàng hiện tại và tiềm năng, đảm bảo thực hiện tốt các chương trình Bán hàng và Tiếp thị trên địa bàn được giao.
- Thực hiện ghé thăm khách hàng hằng ngày một cách hiệu quả, xử lý phản hồi về sản phẩm một cách nhanh nhất.
- Kết hợp đa dạng các hoạt động (thuyết trình, tư vấn về sản phẩm) ở các địa điểm khác nhau: bệnh viện, trung tâm sức khỏe, trường mẫu giáo, cửa hàng thực phẩm, siêu thị và các tổ chức khách hàng khác.
3. Lập kế hoạch và tổ chức:
- Sử dụng thông tin dữ liệu khách hàng cho việc lên kế hoạch chi tiết việc ghé thăm khách hàng theo tuần, theo tháng, theo ngày, phân bổ nguồn lực hoặc các hoạt động tiếp thị trực tiếp đến khách hàng.
4. Công việc khác:
- Cập nhật thông tin về sản phẩm, kiến thức khoa học về chăm sóc sức khoẻ.
- Quản lý các báo cáo của bộ phận một cách chính xác và kịp thời.
- Đảm bảo các hoạt động tuân thủ theo Bộ Quy tắc ứng xử của Công ty và pháp luật.Thực hiện các công việc khác được giao bởi Quản lý.
Xem chi tiết

Senior Supply Planning Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềVận tải - Lái xe, Thực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
1, Summary:
- Lead Supply function to ensure long term/ short- term business goals are achieved in compliance with regulations and standards, and protect organization’s public reputation.
- Develop and implement supply strategy to facilitate the smooth replenishment among integrated supply chain function
- Scope: nationwide
- Reporting directly to Operation Director
- Subordinate: 01
- Working location: Me Linh Point Tower, 2 Ngo Duc Ke Street, Dist. 1, HCM.
2, Key Responsibilities:
- Lead, direct, and control all supply and related supply policies, procedures, and activities to maximize the efficiency, reliability, timeliness, and cost effectiveness of the organisation’s supply chain. Activities may include supply planning and control, overall inventory management, support/influence partial transport strategy and plan
- Oversee the overall supply, be responsible to the cost and effectiveness of activities to optimize resources and prioritize spending where required.
- Establish targets in areas such as transit monitoring and out-of-stock management; inventory levels; and monitor service standards, performance of all supply activities against these goals Provide insights and guide decision-making in planning..
- Responsible to strengthen relationships internally and externally including above country (Area, planning centres, PPMO, plants levels) so that the organisation has a reliable supply of goods that meet its standards of quality, timeliness and cost.
- Liaise with other functions across the organisation where appropriate to ensure that supply and logistics strategies and activities are integrated with other parts of the business and aligned with the overall corporate objectives.
- Drive continuous improvements/involve in projects to achieve higher productivity gains and generate savings according to Head of Supply Chain requirements.
- Support employees in implementing of their growth plans. Develop and maintain succession plan and address future staffing issues in a proactive manner.
- Manage team’s development throughout the path to achieve goals.
- Responsible to good coaching provided to employee as well as related function where required.
- Ensure team activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
Xem chi tiết

BHR Officer – Glomed - Binh Duong

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Nhân sự, Luật - Pháp lý
địa điểmBình Dương
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
A. PURPOSE OF POSITION
The Business HR Executive delivers day-to-day HR operational services across the business and acts as an initial HR contact point for employees & business managers to exchange the routine employment related information.
B. KEY ACCOUNTABILITIES
1. HR Data management & reporting:
• Maintain up-to-date Human Resource Information System records, personnel files and company organization charts;
• Prepare and compile HR related reports as and when required;
• Play role of Workday data contact point for Vietnam
2. Employee benefit administration:
• Coordinate with relocation & formality agents in supporting expatriates with housing, schooling, work permits or visas matters upon their assignments/ appointments.
3. Initial HR Contact point:
• Work closely with departments to assist line/business managers & employees to understand and implement policies and procedures;
• Coordinate and organize new-employee orientation/ induction programs periodically;
• Administer and coordinate employment related activities/documentations including but not limited to probation assessment, employment contract issuance & renewal, termination clearance, and exit interviewing…;
• Provide administrative supports/ advices to Managers & employees throughout PEx (Performance Excellence) process as well as conduct the completeness audit for each step of the process;
Assist in preparing internal staff communications including Recognition & Rewards, Personal Update, Bereavement, etc…;
4. Others:
• Support Talent Acquisition team in the selection process of designated job grades and/or positions;
• Assist Business HR Partner in development and implementation of HR policies and procedures in line with statutory and corporate compliance frameworks;
• Perform other related duties as required and assigned.
Xem chi tiết

District Manger (Ethical)

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Việc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Summary:
- Role: Responsible for the day-to-day operations and supervision of the team
- Reporting directly to: Ethical Sales Manager
- Working location: Melinh Point, 2 Ngo Duc Ke, Ben Nghe Ward, District 1, HCMC.
1. Field Force Activities Management
• Develop sales plan, lead events and activities. Manage day-to-day activities of sales team.
• Ensure a maximum coverage of clients through appropriately allocating territory for staffs.
• Allocate target to team members. Communicate and get staff’s agreement on incentive scheme. Submit team’s incentive calculation on a timely manner.
• Propose and implement sales plans to meet changing targets and competitive conditions.
• Monitor the cost and effectiveness of sales activities to optimize resources and prioritize spending.
• Conduct field coaching.
• Ensure high level of customer satisfaction through appropriate allocation of territories and monitoring staffs activity reports and strategic contact with key customers, associations.
• Feedback on market intelligence to the management through reports and informal discussions.
• Liaise with other functions in marketing and customer service to implement campaigns and activities.
• Provide inputs in incentive design stage and communicate to assigned teams. Provide feedback on incentive scheme after implementation.
2. People Management:
• Support employees in implementing of their growth plans. Develop and maintain succession plan and address future staffing issues in a proactive manner.
• Manage team’s development throughout the path to achieve goals.
• Ensure team activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
• Special projects as directed by the Manager or GM.
Xem chi tiết

Accounts Payable Supervisor (Tan Phu District)

Nhân viên
20 - 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán, Quản lý điều hành
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
• Oversee and maintain accounts payable process, ensuring compliance
• Ensure high ethical, transparent working environment
• Monitor to ensure all invoices are input timely into system
• Checking vendor and staff expense payments to ensure payments are being processed correctly and timely.
• Resolve discrepancy and assist month-end/year-end close processes including AP reconciliation, aging report, monitor overdue payments and review long pending POs
• Assist with internal and external audits
• Responsible for AP work process efficiency improvement
• Coordinating AP projects and initiatives with other members of the accounting and finance team or with other departments
• Supervise junior AP members via training and coaching (3-4 members)
Xem chi tiết

Abbott Ambassador_Abbott Diagnostics Division_Hcm

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Kỹ thuật, Hóa học - Sinh học
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Retention Rate
· Ensure instrument analytical turnaround time (uptime/repair/maintenance)
· Conduct customer business review (KPI reviews)
· Manage customer relationship and thoroughly plan, prepare and follow up customer visits (pre-call plan, post-call notes)
· Identify customer training requirements
· Coach customers and share knowledge (education)
· Identify and resolve customer pain points (troubleshooting)
· Replenish and control inventory
· Build image and brand in eyes of customer
· Promote or reinforce Abbott’s total solution value offering
· Collect and transmit VOC (Voice of Customer)
Revenue
· Renewals of most of the assigned accounts (adhering to standard renewals procedures)
· Menu expansion (utilization of existing products; new product launches)
· Service sales
· Product promotion
· Value creation
· Order management
· Contract management
· Identify/open door for opportunity to expand offering into other departments (prospecting, not doing)
· Spare parts management
· New assay applications
Expected Results
· Improve customer experience
· Retention rate; customer service excellence & delivery
· Revenue
· Profitability
· Promoters
· Boost productivity
Xem chi tiết

Key Account Manager - Ethical

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Việc làm bán hàng
địa điểmHà Nội
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
1, Summary:
Plan, build partnership with internal & external stakeholders and define potential customers and activities of ethical channel within specified geography, product line, or market segment to achieve established target.
✓ Reporting directly to: Ethical Access & Planning Manager
✓ Subordinate: NA
✓ High frequency of interaction: Marketing, Medical, Training, Sales, Commercial Excellent, Finance
✓ Working location: Handi Resco, 521 Kim Ma, Ba Dinh, Ha Noi
2, Key Responsibilities:
• Work with key stakeholders/decision makers of Top Key Hospitals in planning the partnership programs to accelerate the assess in these accounts based on the strategic insights of mutual need from hospitals & Abbott Nutrition International.
• Implementation the programs in Key Accounts in collaboration with Marketing team & in line with our strategies.
• Follow up with Field Force ensure the programs implement from end to end and achieve the objectives
• Sells products by scheduling sales calls to meet with current and potential customers to fulfill revenue and unit growth objectives assigned by company on a monthly/quarterly/annual basis.
• Develops and implements sales strategies by determining the relevant factors (e.g., product, competition and pricing needs) of existing and potential accounts to effectively promote the companys products to appropriate hospital personnel and physicians.
• Develops action plans (i.e., weekly, quarterly, monthly) by analyzing quarterly and monthly sales figures and reports identifying the needs of particular accounts and discussing issues with manager to help the organization achieve its sales goals.
• Other administrative tasks as requirement from Line Manager.
Xem chi tiết

Reporting Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
A/ PRIMARY OBJECTIVE
- Ensure monthly financial reporting to properly record and compliance with the Company’s policy
B/ CORE JOB RESPONSIBILITIES
The Reporting Manager will be responsible for:
- Affiliate Fixed Assets and other assets management.
- Affiliate intercompany bill (ICB) control
- Month-end closing
- Monthly and Yearly Reporting included P/L, BS, Cashflow, Annual Converted Audit Report, others to Corporate
- Monthly and Yearly Reporting to business, commercial finance
- Quarterly Financial Statement forecast
- Accounting Projects management to build up the improvement processes and procedures, local and global projects.
- Ad-hoc and internal reports requested by Departments
Xem chi tiết

Technical Service Specialist (Diagnostics)_Hcm

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Y tế - Dược
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
• Provide backup first line service to Abbott Ambassadors (Service interventions requiring less than 4 hours labor time)
• Schedule and perform planned maintenance activities
• Assist with instrument installations
• Success in this role is measured by service key performance indications level achievement, customer satisfaction score (NPS) and economical profitability and growth per district.
Xem chi tiết

Technical Services Supervisor_Glomed_Binh Duong

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềMôi trường - Xử lý chất thải, Y tế - Dược, Cơ khí - Chế tạo
địa điểmBình Dương
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Phạm vi công việc:
· Chuyển giao kỹ thuật (quy trình sản xuất, qui trình vệ sinh
· Hỗ trợ giải quyết vấn đề chất lượng sản phẩm thương mại
· Hỗ trợ đánh giá nhà cung cấp vật liệu nguyên liệu và bao bì
Các trách nhiệm chính:
· Tổ chức các hoạt động hàng ngày cho nhóm hỗ trợ kỹ thuật chuyển giao:
- Thẩm định qui trình (chuẩn bị đề cương, tiến hành và báo cáo) cho: Sản phẩm mới; sản phẩm thương mại
- Thẩm định vệ sinh (chuẩn bị đề cương, tiến hành và báo cáo) cho: Thiết bị mới; sản phẩm mới; sản phẩm thương mại
- Chuẩn bị hồ sơ cho các sản phẩm thương mại: Sản xuất; đóng gói
· Kết hợp với CFT để thực hiện quá trình thẩm định.
· Kết hợp với CFT để giải quyết vấn đề về chất lượng sản phẩm thương mại.
· Kết hợp với CFT để đánh giá Nhà cung cấp nguyên vật liệu và bao bì.
· Đào tạo nhóm hỗ trợ kỹ thuật về các SOP có liên quan, các chủ đề kỹ thuật và phương hướng quản.
· Đảm bảo sự tuân thủ nghiêm ngặt của nhóm hỗ trợ kỹ thuật với các quy trình hoạt động của SOP, yêu cầu về an toàn và chất lượng.
· Duy trì kế hoạch dự án cho nhóm hỗ trợ kỹ thuật và báo cáo giám đốc khu vực định kỳ.
· Đảm bảo sự liên kết của tất cả các hoạt động của nhóm hỗ trợ kỹ thuật và sản phẩm với yêu cầu của QA và CFT.
· Hỗ trợ các dự án cải tiến liên tục qui trình với các đầu vào xác nhận.
· Các nhiệm vụ khác có thể được chỉ định theo thời gian.
Xem chi tiết

Procurement Specialist

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềVật tư - Thiết bị
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
- This position acts as a specialist for Procurement activities on Logistics category across all divisions and locations in Abbott Vietnam and serves as the critical link between in-country stakeholders and the sourcing categories within Global Procurement.
- Responsible for prioritizing sourcing strategies for Vietnam and providing country participation to relevant regional sourcing teams.
- In partnership with regional sourcing personnel, resources and implements regional and global sourcing initiatives locally including supplier value management and risk program.
- Maintains a strong alignment to global and regional sourcing strategies through the Global Category Management.
- Provides direction for Vietnam procurement activities on the category including the support of business operating and strategic plans.
- Creates source plans for locally sourced categories based on supply and supply market analysis and cost models and supports Regional and Global spend categories as needed.
- Responsible for planning and conducting negotiations as well as leading and conducting RFPs, RFQs and quotation analysis for local spend.
Xem chi tiết

Modern Trade Supervisor (Tan Phu District)

Nhân viên
Trên 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềThực phẩm - Đồ uống
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Working Location: 18 Luy Ban Bich, Tan Thoi Hoa Ward, Tan Phu District, HCMC
- Support KAMs on planning & developing sales activities for in charge accounts
- Work closely with another functions such as Trade Marketing, Customer Marketing, OTC, Logistic to execute key account plans approved
- Support and coordinate with MT sales operation team to deliver accounts’ KPIs
- Make report on Account’s performance upon on requests precisely & timely
- Handle admin work of Accounts
- Build and maintain good relationship with internal stakeholders & customer responsible
- On behalf of KAMs on her/his absence
- Handling issues relating to Sales Operation as a supportive manners in responsible accounts
- Accept and implement extra assignment related to the common goal of the Company
Xem chi tiết

District Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược, Việc làm bán hàng
địa điểmHà Nội
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
1. Field Force Activities Management
• Develop sales plan, lead events and activities. Manage day-to-day activities of sales team.
• Ensure a maximum coverage of clients through appropriately allocating territory for staffs.
• Allocate target to team members. Communicate and get staff’s agreement on incentive scheme. Submit team’s incentive calculation on a timely manner.
• Propose and implement sales plans to meet changing targets and competitive conditions.
• Monitor the cost and effectiveness of sales activities to optimize resources and prioritize spending.
• Conduct field coaching.
• Ensure high level of customer satisfaction through appropriate allocation of territories and monitoring staffs activity reports and strategic contact with key customers, associations.
• Feedback on market intelligence to the management through reports and informal discussions.
• Liaise with other functions in marketing and customer service to implement campaigns and activities.
• Provide inputs in incentive design stage and communicate to assigned teams. Provide feedback on incentive scheme after implementation.
2. People Management:
• Support employees in implementing of their growth plans. Develop and maintain succession plan and address future staffing issues in a proactive manner.
• Manage team’s development throughout the path to achieve goals.
• Ensure team activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
• Special projects as directed by the Manager or GM.
Xem chi tiết

Quản Lý Bán Hàng Khu Vực - District Sales Manager - KV Biên Hòa (Đồng Nai)

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng
địa điểmĐồng Nai
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Báo cáo cho: Quản lý bán hàng Vùng (RSM)
Địa điểm: Biên Hòa (Đồng Nai)
Kênh phân phối: Kênh Truyền Thống
NHIỆM VỤ CHÍNH
Địa bàn làm việc: Biên Hòa (Đồng Nai)
- Lập kế hoạch & phát triển hệ thống hoạt động kinh doanh tại khu vực bán hàng được giao theo định hướng của phòng kinh doanh.
- Lập danh sách khách hàng đúng, sắp xếp tuyến bán hàng chính xác cho salesman trong khu vực phụ trách
- Nâng cấp và duy trì mối quan hệ chiến lược với điểm bán/khách hàng
- Kiểm tra công nợ của nhân viên bán hàng
- Thu thập thông tin đối thủ cạnh tranh
- Phân tích hiệu quả kinh doanh trên vốn đầu tư và theo dõi công nợ của NPP
- Giám sát hoạt động của từng nhân viên bán hàng đảm bảo hoàn thành kế hoạch, chỉ tiêu được giao.
- Huấn luyện, hỗ trợ đội ngũ Salesman đạt chỉ tiêu.
- Xử lý các vấn đề liên quan tới hoạt động kinh doanh tại khu vực được giao theo thẩm quyền quy định.
- Thực hiện các nhiệm vụ được giao khác có liên quan đến mục tiêu chung của Công ty.
Xem chi tiết

Quản Lý Bán Hàng Khu Vực - District Sales Manager ( Quận 12, Hóc Môn)

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềViệc làm bán hàng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Báo cáo cho: Quản lý bán hàng Vùng (RSM)
Địa điểm: Quận 12, Hóc Môn (TPHCM)
Kênh phân phối: Kênh Truyền Thống
NHIỆM VỤ CHÍNH
- Lập kế hoạch & phát triển hệ thống hoạt động kinh doanh tại khu vực bán hàng được giao theo định hướng của phòng kinh doanh.
- Lập danh sách khách hàng đúng, sắp xếp tuyến bán hàng chính xác cho salesman trong khu vực phụ trách
- Nâng cấp và duy trì mối quan hệ chiến lược với điểm bán/khách hàng
- Kiểm tra công nợ của nhân viên bán hàng
- Thu thập thông tin đối thủ cạnh tranh
- Phân tích hiệu quả kinh doanh trên vốn đầu tư và theo dõi công nợ của NPP
- Giám sát hoạt động của từng nhân viên bán hàng đảm bảo hoàn thành kế hoạch, chỉ tiêu được giao.
- Huấn luyện, hỗ trợ đội ngũ Salesman đạt chỉ tiêu.
- Xử lý các vấn đề liên quan tới hoạt động kinh doanh tại khu vực được giao theo thẩm quyền quy định.
- Thực hiện các nhiệm vụ được giao khác có liên quan đến mục tiêu chung của Công ty.
Xem chi tiết

Trình Dược Viên Ngành Hàng Dinh Dưỡng - Kênh Bệnh Viện (Khu Vực HCM)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềY tế - Dược
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Do nhu cầu mở rộng kinh doanh và phát triển địa bàn, Ngành Hàng Dinh Dưỡng Abbott tuyển dụng số lượng lớn vị trí Trình Dược Viên Kênh Bệnh Viện cho các sản phẩm sữa Pediasure, Similac, Ensure, Glucerna.
1. Quản lý địa bàn: MỘT trong các địa bàn Quảng Nam / Khánh Hòa / Thanh Hóa
- Phát triển cơ sở dữ liệu khách hàng, hồ sơ chi tiết của bệnh viện / trung tâm y tế / chuyên gia chăm sóc sức khoẻ.
- Đánh giá, phân loại và xác định khách hàng mục tiêu, ưu tiên các địa bàn tiềm năng.
- Xây dựng và duy trì mối quan hệ thân thiết với những khách hàng trọng điểm thông qua việc đảm bảo các dịch vụ của công ty được đáp ứng theo yêu cầu.
- Theo dõi xu hướng thị trường và hoạt động của đối thủ cạnh tranh trong địa bàn, báo cáo thông tin thị trường cho quản lý cao hơn và đội ngũ marketing.
2. Phát triển kinh doanh
- Phát triển cơ hội kinh doanh mới với các khách hàng hiện tại và tiềm năng, đảm bảo thực hiện tốt các chương trình Bán hàng và Tiếp thị trên địa bàn được giao.
- Thực hiện ghé thăm khách hàng hằng ngày một cách hiệu quả, xử lý phản hồi về sản phẩm một cách nhanh nhất.
- Kết hợp đa dạng các hoạt động (thuyết trình, tư vấn về sản phẩm) ở các địa điểm khác nhau: bệnh viện, trung tâm sức khỏe, trường mẫu giáo, cửa hàng thực phẩm, siêu thị và các tổ chức khách hàng khác.
3. Lập kế hoạch và tổ chức:
- Sử dụng thông tin dữ liệu khách hàng cho việc lên kế hoạch chi tiết việc ghé thăm khách hàng theo tuần, theo tháng, theo ngày, phân bổ nguồn lực hoặc các hoạt động tiếp thị trực tiếp đến khách hàng.
4. Công việc khác:
- Cập nhật thông tin về sản phẩm, kiến thức khoa học về chăm sóc sức khoẻ.
- Quản lý các báo cáo của bộ phận một cách chính xác và kịp thời.
- Đảm bảo các hoạt động tuân thủ theo Bộ Quy tắc ứng xử của Công ty và pháp luật.Thực hiện các công việc khác được giao bởi Quản lý.
Xem chi tiết

365 mẫu Top CV Xin Việc Online(xem tất cả mẫu CV)

Từ khóa liên quan

Xem thêm gợi ý Xem thêm gợi ý

Đăng nhập Ứng Viên để CHAT với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype