Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Administrative Specialist

Oia Global Vietnam

Địa chỉ công ty: 1 Floor, Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung Str., Dakao, Dist. 1, HCMC

Quy mô : Từ 500 - 999 nhân viên

Lượt xem: 290 |

Ngày cập nhật: 05/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
• Arrange travel ticket, travel accommodations for company staff and process expense forms.
• Advise and assist national staff (and expatriates) in obtaining travel documents, travel insurance file for staff and visitors; passports, entry visas, work permit, resident card.
• Coordinate internal and external meetings so they can run smoothly. This may include scheduling meeting times, making travel arrangements for attendees, and ensuring that various meeting amenities are available, for example equipment, food, and drinks…
• Assist for office renovation. Make sure office spaces clean and tidy (floor; carpet; lights…) by contact to suppliers for making these all clean.
• Purchase and maintain office supplies.
• Monitor office expenditures; handle all office contracts (rental contract, service agreement etc.)
• Organize happy hour for company.
• Support receptionist tasks when receptionist is on leave.
• Perform general administrative, clerical, and executive support tasks to ensure organizational sustainability.
• Prepare and send out list of birthday staff monthly to all employees.
• Assist/organize events for company (women’s days, year-end party; company outing…)
• Assist to screen CV in recruitment.
• Arrange interview for Team Manager with candidates.
• Assist to prepare some HR report to submit to Social Dept. and Department of labor, Invalid, and Social Affairs.
• Update employees database; prepare/renew labor contract for employees; ORG Chart.
• Update list of new/terminal employee to Insurance broker time to time.
• Monitor the companys employee benefits (and conduct case by case).
• Organize health checkup for company.

Yêu cầu công việc

• University or College Degree
• Professional HR qualification is preferred
• 1-2 years of relevant ADMIN experience
• Good in spoken and written English
• Software skills (Word, advanced Excel, PowerPoint, etc.)

Quyền lợi được hưởng

- 13th salary
- Premium healthcare for you and your spouse
- Yoga class, library, happy hour; 15 days of annual leave + 3 extra days off besides public days
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại