Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Administrative Specialist

Oia Global Vietnam

Lượt xem: 358 | Ngày cập nhật: 05/01/2019 (3 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin

- Chức vụ: Nhân viên

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Hành chính - Văn phòng Dịch vụ Nhân sự

Mô tả công việc

• Arrange travel ticket, travel accommodations for company staff and process expense forms.
• Advise and assist national staff (and expatriates) in obtaining travel documents, travel insurance file for staff and visitors; passports, entry visas, work permit, resident card.
• Coordinate internal and external meetings so they can run smoothly. This may include scheduling meeting times, making travel arrangements for attendees, and ensuring that various meeting amenities are available, for example equipment, food, and drinks…
• Assist for office renovation. Make sure office spaces clean and tidy (floor; carpet; lights…) by contact to suppliers for making these all clean.
• Purchase and maintain office supplies.
• Monitor office expenditures; handle all office contracts (rental contract, service agreement etc.)
• Organize happy hour for company.
• Support receptionist tasks when receptionist is on leave.
• Perform general administrative, clerical, and executive support tasks to ensure organizational sustainability.
• Prepare and send out list of birthday staff monthly to all employees.
• Assist/organize events for company (women’s days, year-end party; company outing…)
• Assist to screen CV in recruitment.
• Arrange interview for Team Manager with candidates.
• Assist to prepare some HR report to submit to Social Dept. and Department of labor, Invalid, and Social Affairs.
• Update employees database; prepare/renew labor contract for employees; ORG Chart.
• Update list of new/terminal employee to Insurance broker time to time.
• Monitor the companys employee benefits (and conduct case by case).
• Organize health checkup for company.

Yêu cầu công việc

• University or College Degree
• Professional HR qualification is preferred
• 1-2 years of relevant ADMIN experience
• Good in spoken and written English
• Software skills (Word, advanced Excel, PowerPoint, etc.)

Quyền lợi được hưởng

- 13th salary
- Premium healthcare for you and your spouse
- Yoga class, library, happy hour; 15 days of annual leave + 3 extra days off besides public days
So sánh lương Nộp hồ sơ
Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype