Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Assistant Brand Manager

Công Ty Cổ Phần Maison Retail Management International

Địa chỉ công ty: Tầng 3, Tòa nhà Phú Điền, 83A Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm, Việt Nam

Quy mô : Từ 500 - 999 nhân viên

Lượt xem: 383 |

Ngày cập nhật: 14/06/2018 (2 năm trước)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Quận huyện tuyển dụng: Quận 3

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:2 - 5 năm kinh nghiệm
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Cử nhân trở lên
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Marketing - PR

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
* Management of People
­- To inspire, motivate coach and develop the store team.
- To Deputise for the Brand Manager in all areas.
-­ To challenge, stretch and motivate the Brand and Visual Management team to fulfil the Brand requirements
-­ To challenge, stretch and motivate the Management team to deliver in all areas of the store
-­ To coach and develop the team on Commercial issues such as understanding of financial data, use of company and in store reports and protection of profit.
­- With support from the Brand Manager set payroll targets and ensure departments are appropriately staffed and payroll costs controlled.
-­ Act as a role model and ensure that the whole team deliver exemplary Customer Service at all times.
-­ Ensure that communication is a priority within the store that the whole team are involved and engaged
* Management of Sales and Operations
­- Conduct regular floor walks with the Management Team to ensure layout is commercial and excellent retail standards are maintained.
-­ Ensure that all promotions / layout changes are actioned to a high standard in line with Company & Brand guidelines
-­ Assist the Brand Manager in the setting of Sales Plans / Cost Plans.
-­ Develop a full understanding of the local market place and make commercial decisions accordingly.
-­ Ensure that company and store specific processes aimed at protecting profit are in place and adhered to.
* Management Brands
­- Ensure full understanding of Brand Strategies and visual requirements ensuring operational factors and visual excellence are both facilitated.
-­ Develop constructive relationships with Head Office contacts to support the delivery of the Brands in store but also to challenge them in order to move the brands on.
-­ Support and Participate in special events aimed at developing the Brands within the market place.

Yêu cầu công việc

- University degree
- 2 years experience in Marketing/ Brand with similar position, within the FMCG industry/ Retail/ Fashion is a plus
- Has good foundations and understanding in branding
- Good communication of English in writing and speaking.
- Good command of Microsoft Office.
- Good planning skills
- Analyzing thinking, teamwork, active and high responsibility
- Able to handle multi tasks and work under high pressure with tight deadlines

Quyền lợi được hưởng

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Tìm việc làm Marketing - PR

Tìm việc làm liên quan: Tại đây

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại