Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Customer Development Executive

Home Credit Vietnam

Địa chỉ công ty: Phu Nu Building, 20 Nguyen Dang Giai, Thao Dien Ward, District 2, HCMC

Quy mô : Từ 10 - 24 nhân viên

Lượt xem: 219 |

Ngày cập nhật: 27/04/2019 (2 năm trước)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Dịch vụ Marketing - PR

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
1. Design Customer Journey Map for E-POS Product
• Design a completed end-to-end Customer Journey map (CJM), including strengths & weaknesses, opportunities for improvement, pain points & performance indicators
• Prepare presentation to support CJM understanding from relevant stakeholders
2. Collect customer insights to convert it to new features of E-POS Product
• Drive the preparation & execution of collecting customer insights such as find and organize customers, setup venue, prepare incentive scheme
• Design interview structure & questionnaires, conduct in-depth interviews & quantitative questionnaires,
• Collect, summarize, analyze and present interview results,
• Prepare features/improvements proposal based on collected data
3. Drive improvement activities on customer values for E-POS Product
• Coordinate with relevant business teams to drive and/or execute improvement activities according to defined customer pain points
• Provide customer insights to ad-hoc business activities in balance with business understandings
4. Cooperate with E-POS Team
• Work with Product owner and designer on UI/UX improvements
• Cooperate with DEV Team from idea discussion to final implementation
5. Another assigned tasks by E-POS Manager

Yêu cầu công việc

• University Degree in the areas as follows Customer Research, Marketing, Digital Marketing or Economics
• At least 1-3 years’ experience in some of the markets as follows; Digital Channels, E-commerce, Mobile Application Development, Web Platforms, Finance, Digital Banking, Telco or Retail
• Basic understanding of customer facing business processes
• Experience with customer surveys/research/interviews/feedback collection
• Basic knowledge about customer satisfaction & experience area
• Ability to facilitate direct communication with Vietnamese customers
• Has basic knowledge and curiosity of new technological trends and mobile apps (Zalo, WeChat, FB, Viber etc. Payment channels – Payoo, MoMo, Alipay, etc.)
• Good at presentation, negotiation, communication skills
• English both written and spoken is a must – direct reporting to English speaking manager

Quyền lợi được hưởng

- 13th payment
- 15 days full pay leave
- Training Opportunity
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại