Customer Relation Management Associate
công ty TNHH shopeeLượt xem: 403 | Ngày cập nhật: 27/04/2019 (3 năm trước)
Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh
Mức lương: Thỏa thuận
Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ
Chat ngay
- Chức vụ: Nhân viên
- Kinh nghiệm: Không yêu cầu
- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định
- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu
- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên
- Ngành nghề: Dịch vụ Marketing - PR
Mô tả công việc
• Overseeing direct communications with customers through CRM marketing channels. Monitoring and maximizing customer lifetime value and re-purchase rate• Conceptualization and execution of acquisition and retention experiments and campaigns. Working closely with all departments to ensure CRM plan implementation and sustainability
• Along with CRM leads, defining the customer base segmentation strategy for effective communication.
• Ensuring the database is continuously segmented effectively for targeted marketing activities
• Work in partnership with other functions (BI, Data-science and other MKT departments) to analyze and develop a deep understanding of user segmentation, behaviour and customer journeys.
• Defining the strategy to capture all required information at key points in the customer life cycle
Yêu cầu công việc
• 1+ year experience in email marketing, notification push and/or social media.• Preferable have experience in a direct-to-consumer CRM management, retention marketing and email marketing
• Number driven, creative, hardworking, methodical and very structured.
• Willingness to learn in a fast moving environment. Pro-active attitude & ability to work both independently and within a team
• Preferable have experience with CRM communication SaaS: SFMC, Oracle Responsys, …
• Fundamental knowledge of responsive UX, HTML and CSS is a plus
Quyền lợi được hưởng
- In accordance to company policyHình ảnh
Địa điểm:


Chức danh:


Từ khóa liên quan:


Hướng dẫn tìm việc
Tìm việc làm theo tiêu chí